Ross 5 december 2010 gestart Share 5 december 2010 gestart Zelf gebruik ik deze al een tijdje. Ik heb zelf een makkelijk hulpmiddeltje gemaakt om de scores voor de contests bij te houden. Voor dit bestand heb je wel Microsoft Excel of OpenOffice.org nodig. Invulhulp.xls Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 december 2010 gepost Share 5 december 2010 gepost Mooi gemaakt. Ik gebruik zelf ook altijd Excel bij het bijhouden van de scores. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 december 2010 gepost Share 5 december 2010 gepost Mooi gemaakt! Ik gebruik al sinds m'n 2e contest iets gelijkaardigs, met een tabblad voor elke contest. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 december 2010 gepost Share 5 december 2010 gepost Thanks, als ik weer een contest maak zal ik er gebruik van maken! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 december 2010 gepost Share 5 december 2010 gepost Nice! Ik gebruik altijd notepad, gewoon user - punten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.