djkoelkast 8 april 2004 gestart Share 8 april 2004 gestart Jullie kennen het blaadje Metro wel, gratis, op het station. Werd ik net gebeld of ik de manager van Bassie ben. Ik uitgelegd wat wij doen gaat ze een intrerview houden Over Bassie & Adriaan, Bassie & Sylvia etc. Whaaaaa we komen in de krant!! Net opgehangen haha wist niet goed wat ik moest zeggen hoor en ik hoop dat ze het niet gaan verdraaien... we zullen zien houd de Meto in de gaten!!! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 april 2004 gepost Share 8 april 2004 gepost Cool beans! Hoe komen ze nou weer aan je telefoonnummer dan?! Wel gaaf, ik ben benieuwd Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 april 2004 gepost Auteur Share 8 april 2004 gepost Cool beans! Hoe komen ze nou weer aan je telefoonnummer dan?! Wel gaaf, ik ben benieuwd da's niet zo moeilijk, bezoekje sidn en je weet genoeg Link naar bericht Delen op andere sites
japio 8 april 2004 gepost Share 8 april 2004 gepost dan wordt dit forum nog populairder dan het al is. lachen dit man!! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 8 april 2004 gepost Share 8 april 2004 gepost Werd ik net gebeld of ik de manager van Bassie ben.Ik uitgelegd wat wij doen gaat ze een intrerview houden Haha ze weten je inderdaad wel te vinden dj Koelkast! En nu nog even flink het forum en je achtergrondmuzieksite promoten natuurlijk! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 april 2004 gepost Auteur Share 8 april 2004 gepost [..]Haha ze weten je inderdaad wel te vinden dj Koelkast! En nu nog even flink het forum en je achtergrondmuzieksite promoten natuurlijk! Ze vroegen mij een reactie op het gebeuren rond Bassie en de toekomst Maar wij kijken vooral naar de oude series, waarom wij dat doen etc. Heb verteld dat op onze site wel zo'n beetje alles te vinden is en wij de enige echte site zijn die zoveel fans herbergt Bedoel met 60.000 bezoekers per maand (niet uniek) op dit forum... ...mogen wij ons toch wel de grootste noemen! Ik ben benieuwd wat er overeind blijft van wat ik gezegd heb In ieder geval wilde ze weten waarom ze gestopt zijn (bassie en sylvia) ik heb alleen gezegd dat ik dingen gelezen heb, en overal alleen mijn mening over gegeven tactisch antwoorden Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 april 2004 gepost Auteur Share 8 april 2004 gepost En ze wilde mijn naam mooi niet gegeven maar mijn achternaam zal er wel in komen te staan Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 8 april 2004 gepost Share 8 april 2004 gepost Haha, onwijs gaaf. Laten ze weten op welke dag je erin komt? Zal wel in de rubriek bellen met ofzo zijn. Dat is een klein rubriekje waarbij ze ludiek nieuws met iemand bespreken. Wel heel erg leuk hoor Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 april 2004 gepost Auteur Share 8 april 2004 gepost Haha, onwijs gaaf. Laten ze weten op welke dag je erin komt? Zal wel in de rubriek bellen met ofzo zijn. Dat is een klein rubriekje waarbij ze ludiek nieuws met iemand bespreken. Wel heel erg leuk hoor Ik heb geen idee misschien plaatsen ze het wel niet omdat ik mijn naam niet in de krant wilde iig de komende dagen in de gaten houden ik denk morgen.... moet ik NOG eerder op om langs het station te rijden Link naar bericht Delen op andere sites
De Maestro 8 april 2004 gepost Share 8 april 2004 gepost Mijn zus leest dat altijd als ze in de trein naar Utrecht gaat. Ik zal zeggen dat ze op scherp moet staan. Haha, wel ruig dit. Dadelijk regelen wij nog meer zaken over/voor B&A dan zij zelf. Link naar bericht Delen op andere sites
japio 8 april 2004 gepost Share 8 april 2004 gepost Mijn zus leest dat altijd als ze in de trein naar Utrecht gaat. Ik zal zeggen dat ze op scherp moet staan. Haha, wel ruig dit. Dadelijk regelen wij nog meer zaken over/voor B&A dan zij zelf. het mot nou toch nie gekker worden!! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 april 2004 gepost Auteur Share 9 april 2004 gepost Ik zal zometeen even kijken of er nog een Metro is op het station hier Maar er wordt al een stapel meegenomen voor me Iemand die hem al heeft gelezen? Ben erg benieuwd!!! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 april 2004 gepost Auteur Share 9 april 2004 gepost jooooooooooh hij staat gewoon online: http://www.clubmetro.nl/content/acrobat ... _Metro.pdf Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 april 2004 gepost Auteur Share 9 april 2004 gepost YEEEEEEEEEEEEEEE pagina 2 kolom rechtsboven het is maar een klein stukje maar toch...helaas geen URL Mijn woorden zijn redelijk overeind gebleven... 't zijn iig geen quotes Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 april 2004 gepost Auteur Share 9 april 2004 gepost En voor de luie mensen: Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 9 april 2004 gepost Share 9 april 2004 gepost GE-WEL-DIG dit , toch jammer dat ze geen url hebben geplaatst Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 9 april 2004 gepost Share 9 april 2004 gepost En voor de luie mensen:artikel Bedankt Dj. Koelkast. --edit: ja we weten m'n naam nu wel he ophouden -- Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 9 april 2004 gepost Share 9 april 2004 gepost [..]Bedankt Dj. Koelkast. --edit: ja we weten m'n naam nu wel he ophouden -- We hebben het er nog wel over Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 9 april 2004 gepost Share 9 april 2004 gepost Super gaaf Erg leuk stukje, haha, dit was ook het onderdeel wat ik bedoelde. Bellen met, Wat U zegt...bedoelde tzelfde Inderdaad wel jammer dat er geen url is geplaatst. Maar toch een beetje reclame. Mensen weten nu dat er een fanclub is. Goede antwoorden trouwens. Geniaal Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 9 april 2004 gepost Share 9 april 2004 gepost Woordvoerder Bassie en Adriaan site Als de lezers nou maar niet denken dat DJ Koelkast eigenaar is van de officiële site van B&A. Hoewel, het zou wel leuk zijn Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 april 2004 gepost Auteur Share 9 april 2004 gepost Woordvoerder Bassie en Adriaan site Als de lezers nou maar niet denken dat DJ Koelkast eigenaar is van de officiële site van B&A. Hoewel, het zou wel leuk zijn Dat heb ik duidelijk uitgelegd. Daarom staat er ook fansite, Adriaan heeft geen fansite! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 april 2004 gepost Share 9 april 2004 gepost Woordvoerder Bassie en Adriaan site Als de lezers nou maar niet denken dat DJ Koelkast eigenaar is van de officiële site van B&A. Hoewel, het zou wel leuk zijn Nouhou, ik was de woordvoerder Maar wel leuk stukje! Hopen dat we nog meer bezoekers krijgen, is koel Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 april 2004 gepost Auteur Share 9 april 2004 gepost [..]Nouhou, ik was de woordvoerder Maar wel leuk stukje! Hopen dat we nog meer bezoekers krijgen, is koel Ik heb ook duidelijk verteld dat ik de BEHEERDER ben, niet de woordvoerder maja..what's in a name...iedereen weet wat ie hier waard is toch!!! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 april 2004 gepost Share 9 april 2004 gepost [..]Ik heb ook duidelijk verteld dat ik de BEHEERDER ben, niet de woordvoerder maja..what's in a name...iedereen weet wat ie hier waard is toch!!! Geeft niet hoor Ik vind het echt stoer. Hopelijk krijgen we nog meer publiciteit, aangezien "mijn" site ook al in de ncrv gids stond en zo... mensen beginnen door te krijgen dat we bestaan! Link naar bericht Delen op andere sites
Ari 9 april 2004 gepost Share 9 april 2004 gepost GAAAAAF MAN! ben weer trots dat ik lid ben van dit forum... Sta ik ook een beetje in de krant... Link naar bericht Delen op andere sites
De Maestro 9 april 2004 gepost Share 9 april 2004 gepost GE-WEL-DIG dit Idd! Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 11 april 2004 gepost Share 11 april 2004 gepost Zekers gaaf en geweldig. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 11 april 2004 gepost Share 11 april 2004 gepost Sta ik ook een beetje in de krant... Da's ook weer waar! We staan allemaal een beetje in de krant, dankzij DJ Koelkast! Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 11 april 2004 gepost Share 11 april 2004 gepost Dit forum is van DJ Koelkast en hij heeft ook voor de krant iets gezegd. Waar zouden we zijn zonder hem? Nergens toch? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 april 2004 gepost Auteur Share 11 april 2004 gepost Dit forum is van DJ Koelkast en hij heeft ook voor de krant iets gezegd. Waar zouden we zijn zonder hem? Nergens toch? Nog steeds op Fok met de helft minder gebruikers dan eerst Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 28 april 2004 gepost Share 28 april 2004 gepost Egt geweldig , is het eigenlijk terug te zien in het aantal bzoekers of aanmeldingen? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 mei 2004 gepost Share 8 mei 2004 gepost vetsuperotastisch! nu nog hopen dat er een 'radio en tv-interview' komt. *bas* en *adriaan* rules Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 mei 2004 gepost Auteur Share 8 mei 2004 gepost Egt geweldig , is het eigenlijk terug te zien in het aantal bzoekers of aanmeldingen? Valt me niet echt op... maar da's toch moeilijk te peilen... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost Ik las dit stukje net pas... Leuk hoor, jammer dat ze het adres van de site er niet bij hebben gezet, maar leuk dat je in de Metro hebt gestaan ! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost vet cooooooooowl maar zijn we dan ook een fanclub>? Link naar bericht Delen op andere sites
MightyDuck#1 1 november 2004 gepost Share 1 november 2004 gepost Tuurlijk is dit een fanclub, een fanclub op het forum en dit forum heeft ook al een aantal meetingen gedaan ook iets wat fanclubs doen. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 1 november 2004 gepost Share 1 november 2004 gepost En volgens mij heet het 'Acrobatavieren', in ieder geval, zoiets heb ik hier eens een keer gelezen hier op het forum. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 1 november 2004 gepost Share 1 november 2004 gepost En volgens mij heet het 'Acrobatavieren', in ieder geval, zoiets heb ik hier eens een keer gelezen hier op het forum. Klopt, goed gelezen. 1) http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=17&highlight=acrobatavieren 2) http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=184&highlight=acrobatavieren Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 1 november 2004 gepost Share 1 november 2004 gepost En volgens mij heet het 'Acrobatavieren', in ieder geval, zoiets heb ik hier eens een keer gelezen hier op het forum. dj vindt van niet Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 november 2004 gepost Auteur Share 1 november 2004 gepost [..]dj vindt van niet precies gewoon forumleden van forum.bassieenadriaan.nl Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 2 november 2004 gepost Share 2 november 2004 gepost ik ben misschien een beetje laat ben een paar dagen weg geweest maar ik vind het echt helemaal leuk gewoon Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 november 2004 gepost Share 2 november 2004 gepost ik ben misschien een beetje laat ben een paar dagen weg geweest maar ik vind het echt helemaal leuk gewoon 't Topic is ook pas 7 maanden oud... Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 2 november 2004 gepost Share 2 november 2004 gepost [..]'t Topic is ook pas 7 maanden oud... Hoe kan dat dan want het viel mij op omdat het boven aan stond Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 2 november 2004 gepost Share 2 november 2004 gepost [..]Hoe kan dat dan want het viel mij op omdat het boven aan stond Als er ergens in een topic wordt gepost wordt het topic helemaal bovenaan geplaatst, (wel onder de mededelingen en sticky topics) Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 2 november 2004 gepost Share 2 november 2004 gepost [..]Als er ergens in een topic wordt gepost wordt het topic helemaal bovenaan geplaatst, (wel onder de mededelingen en sticky topics) Ja dat snap ik wel maar omdat er nu dan nog steeds over wordt gepraat snap je en ik had denk ik niet naar de datum gekeken sorry maar mag nu toch nog steeds wel zeggen dat ik het leuk vind al is het een beetje laat sorry daarvoor Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 2 november 2004 gepost Share 2 november 2004 gepost hoe komt het eigenlijk, DJ, dat jij je voor- en achternaam per sé niet wil laten publiceren op dit forum en je baalt er ook al van dat het in de krant staat Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 november 2004 gepost Auteur Share 2 november 2004 gepost hoe komt het eigenlijk, DJ, dat jij je voor- en achternaam per sé niet wil laten publiceren op dit forum en je baalt er ook al van dat het in de krant staat Niet iedereen hoeft alles te weten... en ik heb sterallures ik ben Dj. voor iedereen hier, voor goede kennissen heb ik ook een èchte voornaam. Link naar bericht Delen op andere sites
Ricardo25 5 november 2004 gepost Share 5 november 2004 gepost Gaaf joh zo'n stukje publiciteit voor het forum. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 juni 2005 gepost Auteur Share 20 juni 2005 gepost Even een enorme trap omhoog plaatje werkt weer dus kan het artikel weer gelezen worden Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten