randy_roes 18 november 2010 gestart Share 18 november 2010 gestart Snippercontest - Recycled Music We kennen het allemaal, een nummer waarvan we denken: "ik ken dat van ergens anders". En ja hoor, wat blijkt: het is een cover/een remix/er is een sample gebruikt. Wel, in deze contest leg ik jullie kennis van dit soort nummers op de rooster. Een mp3-bestandje met 20 snippers, per snipper is een nummer gekozen dat op een of andere manier iets van een ander nummer heeft gerecycleerd. In het antwoordformulier vind je per nummer 2 lijntjes: 01 - a: 01 - b: Bij a wil ik het nummer dat je in de contest hoort, bij b het origineel bvb: 01 - a: Pakito - Living on Video 02 - b: Trans-X - Living on Video De contest duurt 2 weken, van vandaag tot en met 2 december. De winnaar en runner-up ontvangen deze zéér gewilde awards. Geef een seintje als je meedoet en veel succes!!! De mp3: Recycled-Snippercontest.mp3 Het antwoordformulier: Recycled-antwoorden.txt Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 18 november 2010 gepost Share 18 november 2010 gepost Ik heb mijn eerste versie ingezonden . Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 18 november 2010 gepost Share 18 november 2010 gepost En ik ook Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 november 2010 gepost Auteur Share 19 november 2010 gepost Nog steeds maar 2 inzendingen, ik hoop op meer hoor! Bij 3 inzendingen een eerste tussenstand. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 november 2010 gepost Share 19 november 2010 gepost Ik denk niet dat ik boven Ross uitkom, maar het viel me niet tegen. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 november 2010 gepost Auteur Share 19 november 2010 gepost Momenteel nog niet hoor: 1- TMP 2- Ross 3- Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 19 november 2010 gepost Share 19 november 2010 gepost Veel bekende nummers, maar ik ken de titels weer eens niet. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 november 2010 gepost Auteur Share 19 november 2010 gepost Er zitten 2 nummers tussen die IEDEREEN hier eigenlijk dient te kennen (nuja, de originelen dan natuurlijk ) Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 november 2010 gepost Share 19 november 2010 gepost Hier ga ik ook nog aan mee doen! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 november 2010 gepost Auteur Share 19 november 2010 gepost Hier ga ik ook nog aan mee doen! Hopelijk, anders krijg je een wammes-award aan je been Ik vraag me trouwens écht af of iemand weet waar ik op doelde met mijn hint in een van de vorige posts. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 20 november 2010 gepost Share 20 november 2010 gepost Ik stuur wat later in, zodat ik een beetje de contouren van de stand heb gezien en simpelweg erop en erover kan gaan. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 november 2010 gepost Auteur Share 21 november 2010 gepost Aangezien er nog geen nieuwe inzendingen zijn binnen gekomen blijft de stand ook gelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 november 2010 gepost Auteur Share 25 november 2010 gepost Door nieuwe inzendingen is de stand overhoop gehaald. 1- Ross 2- TMP 3- Frey nu nog nieuwe inzendingen en ik ben blij Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 november 2010 gepost Share 25 november 2010 gepost Ik heb waarschijnlijk zondag pas tijd, maar de mijne heb je in ieder geval nog tegoed. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 november 2010 gepost Share 30 november 2010 gepost Helaas, ik blijf hetzelfde hebben. Ik ken de liedjes, maar ik heb gewoon geen idee wat de titels zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 november 2010 gepost Auteur Share 30 november 2010 gepost Het is tijd voor hints - Leger van 7 landen - helden worden uitgelachen op een boot - land van de wandelende doden - numa numa - Waarom de nacht? Daarom! - Jackie Stewart - na middernacht een man - Ketchup eend - geen zorgen - globaal - agent J - Clubgebouw - Will & Carlton dansen - Veel hoger getal dan dat waarmee Armstrong op de maan kwam - vreemden - Hier zou Dracula van zeggen: vals - kleiner dan een stad - Royale with cheese - daywalker - Kate Moss Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 december 2010 gepost Auteur Share 1 december 2010 gepost De contest loopt morgenavond af, waag je kans!!! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 december 2010 gepost Auteur Share 1 december 2010 gepost Frey waagde z'n kans en staat nu 2e 1- Ross 2- Frey 3- TMP Alles is nog mogelijk in de laatste 24 uur van deze contest Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 december 2010 gepost Auteur Share 3 december 2010 gepost De contest is afgelopen, dit waren de antwoorden: 01 - a: Ducksauce - Barbara Streisand 01 - b: Boney M - Gotta go home 02 - a: Nadiya - Si Loin De Vous 02 - b: Vangelis - Pulstar 03 - a: Rammstein - Das Modell 03 - b: Kraftwerk - Das Modell 04 - a: Jan Wayne - Because The Night 04 - b: Patti Smith Group - Because The Night 05 - a: ATC - Around the World (la la la la la) 05 - b: Ruki Vverh - Pesenka (la la la) 06 - a: Madonna - Hung Up 06 - b: ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! 07 - a: Wim Sonneveld - Het Dorp 07 - b: La montagne - Jean Ferrat 08 - a: Bodylotion - No Worries 08 - b: The Verve - Bitter Sweet Syimphony 09 - a: Aceyalone - Take off 09 - b: Jean-Michel Jarre - Equinoxe Part 4 10 - a: Public Domain - Operation Blade 10 - b: New Order - Confusion 11 - a: Will Smith - Will 2K 11 - b: The Clash - Rock the Casbah 12 - a: De Feestridders - Allo! 12 - b: O-Zone - Dragostea Din Tei 13 - a: Zombie Nation - Kernkraft 400 13 - b: David Whittaker - Stardust 14 - a: Black Eyed Peas - Pump It 14 - b: Dick Dale - Misirlou 15 - a: Robbie Williams - Supreme 15 - b: Gloria Gaynor - I Will Survive 16 - a: D-Me - Oh O O O Oh Ooh 16 - b: The White Stripes - Seven Nation Army 17 - a: Sugarhill Gang - Apache 17 - b: Incredible Bongo Band - Apache / The Shadows - Apache (beide antwoorden werden aanvaard) 18 - a: Apollo 440 - Ain't Talkin' 'Bout Dub 18 - b: Van Halen - Ain't Talkin' 'Bout Love 19 - a: De Strangers - Bij De Rijkswacht 19 - b: Village People - In The Navy 20 - a: Fake Blood - I Think I Like It 20 - b: Arabesque - In the Heat of a Disco-Night En dit is de uitslag: 1- Ross - 76 punten 2- Frey - 48 punten 3- TMP - 40 punten Proficiat aan Ross en Frey, jullie award komt er zodadelijk aan. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 december 2010 gepost Auteur Share 3 december 2010 gepost Ik wil Ross, Frey en TMP bedanken voor hun deelname; maar ik steek m'n ongoocheling niet onder stoelen of banken. Ik had deze contest écht niet lastig gemaakt, en dan krijg ik welgeteld 3 deelnames. Ik snap dat het niet evident is om aan elke contest mee te doen, maar ik had toch op meer gehoopt... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 december 2010 gepost Share 3 december 2010 gepost Ik heb er wel ongeveer het maximale uitgehaald. Jammer van de geringe deelname. Leuke contest randy . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 december 2010 gepost Share 3 december 2010 gepost Sorry, maar ik doe niet mee als ik niet direct voldoende weet of het idee heb dat ik het kan gaan vinden. Daarom heb ik niet meegedaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 december 2010 gepost Share 3 december 2010 gepost Leuke contest. Maar inderdaad jammer van het aantal deelnames. Er zaten toch aardig wat bekende nummers tussen die zelfs ik kende. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 december 2010 gepost Share 3 december 2010 gepost Ik wil Ross, Frey en TMP bedanken voor hun deelname; maar ik steek m'n ongoocheling niet onder stoelen of banken. Ik had deze contest écht niet lastig gemaakt, en dan krijg ik welgeteld 3 deelnames. Ik snap dat het niet evident is om aan elke contest mee te doen, maar ik had toch op meer gehoopt... Ik heb helaas niet heel veel tijd gehad de afgelopen weken. Ik wil nu geen oude koeien uit de sloot halen, maar ik heb dit enkele maanden geleden ook al gezegd. Toen kreeg ik te horen dat je niemand kunt dwingen, hoe vervelend het ook is. Ik snap dus wel hoe je je voelt. Ik ondervind nu overigens ook hetzelfde met de Laat ze maar lachen contest (er wordt 1 keer ingestuurd en daarna komt er niets meer) en had ook gehoopt op meerdere pogingen en deelnames. En ik kan me er dan wel weer druk om maken, maar daar heb ik uiteindelijk alleen mezelf maar mee... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 3 december 2010 gepost Share 3 december 2010 gepost Ik weet het, ik heb in de laat ze maar lachen contest slechts een keer ingezonden. Dit heb ik gedaan omdat het a. niet echt mijn contest is, maar ik het gewoonweg uit wou proberen. En b. ik er simpelweg niet meer wist. (en stiekum niet meer bijkwam van het lachen.) Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 december 2010 gepost Share 3 december 2010 gepost Ik weet het, ik heb in de laat ze maar lachen contest slechts een keer ingezonden. Dit heb ik gedaan omdat het a. niet echt mijn contest is, maar ik het gewoonweg uit wou proberen. En b. ik er simpelweg niet meer wist. (en stiekum niet meer bijkwam van het lachen.) Hmm laten we het hier verder over de contest van Randy hebben Het is geen persoonlijk verwijt, maar een algemene opmerking. Mijn contest gebruikte ik slechts als voorbeeld Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 december 2010 gepost Share 3 december 2010 gepost Maar het verschil is toch dat er bij de "Laat ze maar lachen" contest al 6 deelnemers zijn en hier maar 3. Dat is gewoon erg teleurstellend voor de maker van de contest. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 december 2010 gepost Share 3 december 2010 gepost Maar het verschil is toch dat er bij de "Laat ze maar lachen" contest al 6 deelnemers zijn en hier maar 3. Dat is gewoon erg teleurstellend voor de maker van de contest. Ja klopt, maar als je een contest hebt waarbij je 3 users hebt die meedoen en die 2 keer inzenden, dan heb je net zoveel en misschien zelfs nog meer plezier van de tijd die je in de voorbereiding hebt gestoken dan wanneer je 6 users hebt die 1 keer inzenden en vervolgens niets meer proberen. Er zijn ook hints gegeven in beide contests. En nogmaals, dat is geen persoonlijk verwijt, maar wel teleurstellend voor een organisator Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 3 december 2010 gepost Share 3 december 2010 gepost Leuk voor de organisator om zoiets te lezen. Zeer motiverend. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 3 december 2010 gepost Share 3 december 2010 gepost Ja klopt, maar als je een contest hebt waarbij je 3 users hebt die meedoen en die 2 keer inzenden, dan heb je net zoveel en misschien zelfs nog meer plezier van de tijd die je in de voorbereiding hebt gestoken dan wanneer je 6 users hebt die 1 keer inzenden en vervolgens niets meer proberen. Er zijn ook hints gegeven in beide contests. En nogmaals, dat is geen persoonlijk verwijt, maar wel teleurstellend voor een organisator Daar geef ik je volledig gelijk in. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 december 2010 gepost Share 3 december 2010 gepost Leuk voor de organisator om zoiets te lezen. Zeer motiverend. Waar slaat deze opmerking op? Zeg of iets nuttigs of houd gewoon je mond, want jij hebt uberhaupt nog maar 1 contest gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 december 2010 gepost Auteur Share 4 december 2010 gepost Jongens, hou het kalm. Ik uitte gewoon mijn frustraties even omdat er veel werk in de contest is gekropen (nog meer in m'n andere contest, maar daar krijg ik wél respons ) @RM: - Y J heeft weldegelijk reeds een contest gemaakt (ik won hem ) - Ik weet dat je niemand kan dwingen, maar daarom maakte ik net de contest vrij makkelijk (nuja, het was weer een typische randy contest, maar goed ), aan jouw contest kan ik gewoon niet meedoen omdat het op Nederlanders is gericht (nuja, ik herkende 1 lach) Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 december 2010 gepost Share 4 december 2010 gepost Jongens, hou het kalm. Ik uitte gewoon mijn frustraties even omdat er veel werk in de contest is gekropen (nog meer in m'n andere contest, maar daar krijg ik wél respons ) @RM: - Y J heeft weldegelijk reeds een contest gemaakt (ik won hem ) - Ik weet dat je niemand kan dwingen, maar daarom maakte ik net de contest vrij makkelijk (nuja, het was weer een typische randy contest, maar goed ), aan jouw contest kan ik gewoon niet meedoen omdat het op Nederlanders is gericht (nuja, ik herkende 1 lach) @ randy: in die post staat ook dat hij er eentje had gedaan en ik plaatste die post omdat de gemaakte opmerking kant nog wal raakte Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 december 2010 gepost Auteur Share 4 december 2010 gepost Sorry, verkeerd gelezen Was dan ook vrij doodop toen ik de post las Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten