Y J 14 november 2010 gestart Share 14 november 2010 gestart (aangepast) Een vrij gemakkelijke contest. 20 filmpersonages uit 20 verschillende films. Ik wil van jullie het volgende: de naam van het personage de titel van de film waarin hij/zij zit. Als het personage in meerdere films zit wil ik de film waar het screenshot vandaan komt. Het varieert van hoofdpersonen en bijrollen, good guys en bad guys. Kortom, van alles wat. Ik denk dat iedereen wel kans heeft de volle mep te halen. De contest loopt een week en eindigt op 21 november om 00:00, dus op de nacht van zondag naar maandag. Jullie krijgen dus ietwat kort de tijd, maar hij is dan ook te doen. Er komen GEEN hints, want zo makkelijk is het wel. Als je meedoet, laat dat even weten . contestantwoordformulier1.txt 14 november 2010 aangepast door Y J Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 november 2010 gepost Share 14 november 2010 gepost Hier ga ik me wel aan wagen, maar op voorhand ziet het er lastig uit hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 14 november 2010 gepost Share 14 november 2010 gepost Inderdaad niet de makkelijkste opgave, ik waag uiteraard ook mijn kans. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 november 2010 gepost Share 14 november 2010 gepost Ik doe mee, maar het wordt niet veel. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 november 2010 gepost Auteur Share 14 november 2010 gepost Heb al van 1 iemand wat ontvangen. Als ik drie scores heb komt er een stand. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 16 november 2010 gepost Auteur Share 16 november 2010 gepost Inmiddels 2 inzendingen gehad. Nog 1 en er volgt een score. U kunt nog allen meedoen, maar schiet wel op, de deadline is zondag. Alles is mogelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 november 2010 gepost Share 16 november 2010 gepost Komaan iedereen, meedoen! Dit is een toffe contest en verdient meer inzendingen! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 november 2010 gepost Share 16 november 2010 gepost Ik ga ook zeker mee doen, maar mijn inzending komt later deze week omdat ik het nu druk heb. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 november 2010 gepost Share 16 november 2010 gepost Ik zou graag meedoen, maar ik herken er maar 3 en nog een paar acteurs... Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 17 november 2010 gepost Auteur Share 17 november 2010 gepost Met een beetje zoeken moet je ze allemaal kunnen vinden. Zo moeilijk is het echt niet Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 18 november 2010 gepost Auteur Share 18 november 2010 gepost Er is geen reden tot paniek. Iedereen kan nog meedoen. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 november 2010 gepost Share 18 november 2010 gepost ... panikeert ... Y J heeft gelijk, zo enorm moeilijk is het niet hoor, met wat zoekwerk heb je meer dan de helft. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 november 2010 gepost Share 19 november 2010 gepost Ik doe vandaag een poging. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 19 november 2010 gepost Share 19 november 2010 gepost (aangepast) Ik weet slechts 1 film personage met zekerheid en bij 2 film personages weet ik wel de naam, maar niet de film... Gaat hem niet worden vrees ik... 19 november 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 19 november 2010 gepost Auteur Share 19 november 2010 gepost Een eerste tussenstand, met nog minder dan 48 uur te gaan: 1. randy_roes 2. Hinse 3. Frey Hinse en Frey, jullie kunnen nog naar boven, blijf goed zoeken, het is niet al te moeilijk en zeker haalbaar. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 21 november 2010 gepost Auteur Share 21 november 2010 gepost Nog drieënhalf uur te gaan voor de deadline! Intussen meer inzendingen gehad maar er verandert nog niets aan de score. Frey en Hinse, doe beiden nog even je best, probeer hogerop te komen! Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 21 november 2010 gepost Auteur Share 21 november 2010 gepost Het is 0:00, dus deze contest is ten einde. Niet veel leden hebben meegedaan, maar zij die wel mee deden hebben dan wel echt hun best gedaan. De winnaar, Randy, had alle 20 karakters en films gevonden! Maar ook Hinse heeft heel goed zijn best gedaan, en is daarom tweede. De andere die meedeed, Frey, helaas, geen award. Maar Randy en Hinse, jullie krijgen allebei prachtige awards (die Randy overigens gemaakt heeft Dus Randy krijgt zijn eigen award). Maar voordat het zover is volgt de lijst met alle films en karakters uit de contest: 1. Ed Wood - Ed Wood 2. Dante - Clerks 3. Michael James - What's New Pussycat 4. Dr. Buddy Rydell - Anger Management 5. Adrian 'Bugsy' Malone - Fierce Creatures 6. Chief Inspector Jacques Clouseau - Revenge of the Pink Panther 7. Yellowbeard - Yellowbeard 8. Otto - A Fish Called Wanda 9. Charlotte - Lost in Translation 10. Charlie Mackenzie - So I Married An Axe Murderer 11. Annie Hall - Annie Hall 12. Dale Putley - Fathers' Day 13. Marin - Something's Gotta Give 14. Lee Clayton - The Missouri Breaks 15. Antonio Salieri - Amadeus 16. Magenta - A Domestic - Rocky Horror Picture Show 17. Handsome Dan - Wayne's World 2 18. Tommy Butterfly Rainbow Peace Patel - Splitting Heirs 19. Dana Garrett - Ghostbusters 20. Laurie Strode - H20 Ik denk dat er bij sommigen een 'oh, die!'-moment zal optreden. Anderen zullen allicht enkel hun schouders ophalen. Randy, deze is voor jou! Hinse, deze is voor jou! Allebei gefeliciteerd. Mocht je nog zin hebben om een vervolg contest met film karakters te maken, Randy, kijk ik er iig naar uit! En tot een volgende contest! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 november 2010 gepost Share 21 november 2010 gepost Ik vond dit een meer dan geslaagde contest! Lekker uitdagend om een paar te zoeken, maar als je Y J's filmsmaak een beetje kent had je meer dan de helft al. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 november 2010 gepost Share 21 november 2010 gepost Ik kende alleen 6, maar niet de film. Ik heb daarom niet meegedaan, sorry Y J. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 22 november 2010 gepost Share 22 november 2010 gepost Ik deed slechts mee voor het klassement. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 22 november 2010 gepost Share 22 november 2010 gepost Ja, het was uiteindelijk een leuke contest. In het begin herkende ik maar weinig, maar zodra je acteurs begint te herkennen kun je gerichter op zoek gaan naar de bijbehorende films. Randy is een terechte winnaar! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 november 2010 gepost Share 22 november 2010 gepost Ik ken alleen 6 en 9. 4 had ik ook nog wel gevonden, maar dan houdt het ook op... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten