djkoelkast 8 november 2010 gestart Share 8 november 2010 gestart a.s. woensdag (10 november) komt er iemand van de provider langs om de slechte verbinding die er de laatste 2 weken is na te kijken, hierbij verwacht ik enige downtijd. De verwachting (en vooral hoop) is dat eind van de middag/begin van de avond alles weer loopt zoals het zou moeten lopen. Het forum zal dus in de tussentijd niet bereikbaar zijn. Zodra het onderhoud voltooid is zal ik het hier posten. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 november 2010 gepost Share 10 november 2010 gepost Voorlopig zijn we in de lucht (en het werkt lekker vlot). Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 november 2010 gepost Auteur Share 10 november 2010 gepost Alles is klaar, het moet nu weer helemaal normaal zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 november 2010 gepost Share 10 november 2010 gepost Is de 'slechte' verbinding nu ook definitief verholpen? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 november 2010 gepost Auteur Share 10 november 2010 gepost De wandcontactdoos is aangepast (sloot niet 100% goed aan) en er staat een gloednieuw modem (modem is verder nog nergens in gebruik zo nieuw is het). Ik verwacht dat dit blijvend is en ik verwacht ook dat we binnen 2 maanden in snelheid gaan verdubbelen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 november 2010 gepost Auteur Share 15 november 2010 gepost De snelheid is sinds vandaag omhoog, meer dan verdubbeld zelfs. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 november 2010 gepost Share 15 november 2010 gepost De snelheid van het forum is iig veel verbeterd tegenover een dikke week geleden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 december 2011 gepost Auteur Share 6 december 2011 gepost Toevallig weer op een woensdag. Morgen tussen 08:00-11:00u en misschien wat later zal hier alle stroom af zijn ivm het aanleggen van randaarde, dus is Retroforum offline. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2011 gepost Auteur Share 7 december 2011 gepost Eerder klaar dan gepland, het onderhoud is succesvol voltooid Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 december 2011 gepost Share 7 december 2011 gepost Niets van gemerkt, prima geregeld dus! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten