Ross 2 november 2010 gestart Share 2 november 2010 gestart (aangepast) De derde editie van de 300-contest. Net zoals de vorige keer moet je zoeken in de jaren 60, 70, 80 en 90. Er zijn dit keer 25 nummers en bij elk nummer moet je als bonus het decennium erbij opgeven. De bonuspunten worden pas gegeven als je zowel artiest als titel hebt geraden. 1 punt per artiest, 1 punt per titel en 1 bonuspunt per decenium dus 75 punten te verdienen! Een award komt nog Deze contest loopt 2 weken, dus de deadline is 16 november! Veel succes Hier te downloaden --> 300_3.zip 2 november 2010 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 november 2010 gepost Share 2 november 2010 gepost Als er 25 nummers zijn, en 3 punten per nummer; zijn er dan niet 75 punten te verdienen? (ik doe trouwens zeker weer mee) Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 2 november 2010 gepost Auteur Share 2 november 2010 gepost Als er 25 nummers zijn, en 3 punten per nummer; zijn er dan niet 75 punten te verdienen? (ik doe trouwens zeker weer mee) Whoops Link naar bericht Delen op andere sites
konijnmini 2 november 2010 gepost Share 2 november 2010 gepost (aangepast) heey ross ik ben ook weer van de party ik hoop dat er nog wat bekende nmmr voor mij bijzitten haha groeten je buurman lol 2 november 2010 aangepast door konijnmini Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 november 2010 gepost Share 3 november 2010 gepost Ik doe ook mee! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 november 2010 gepost Auteur Share 6 november 2010 gepost Voorlopige tussenstand: randy_roes konijnmini Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Komaan iedereen, doe mee met deze contest! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Mn eerste inzending gedaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 november 2010 gepost Auteur Share 6 november 2010 gepost (aangepast) En een nieuwe tussenstand randy_roes Hinse konijnmini 6 november 2010 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost En een nieuwe tussenstand randy_roes Hinse konijnmini Naar wie moet ik mijn tussenstand inzenden? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost Je bedoelt je inzending? Een tussenstand hoef je niet te zenden Hij moet naar Ross, die heeft namelijk de contest gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost Je bedoelt je inzending? Een tussenstand hoef je niet te zenden Hij moet naar Ross, die heeft namelijk de contest gemaakt. Aah oke dus als ik denk dat ik alles weet en niet verder kan moet ik het gewoon naar ross opsturen? dan wacht ik nog even haha Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost Aah oke dus als ik denk dat ik alles weet en niet verder kan moet ik het gewoon naar ross opsturen? dan wacht ik nog even haha Al stuur je 10x in, je krijgt elke keer te horen wat goed is en wat niet. Dus je schrijft op (in het meegeleverde formulier) wat je weet en dan stuur je dat door naar de maker van de contest (dat is altijd degene die het topic opent). Die controleert je inzending, maar je mag dus zo vaak inzenden als je wil. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 7 november 2010 gepost Auteur Share 7 november 2010 gepost @Logitech Heb je inzending ontvangen, kijk deze straks na. Ben even de auto aan het wassen Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 7 november 2010 gepost Auteur Share 7 november 2010 gepost (aangepast) Nieuwe tussenstand: randy_roes Logitech Hinse konijnmini Hinse en konijnmini zakken een plaatsje, Logitech stormt binnen op plaats 2. randy_roes mag beginnen te zweten 7 november 2010 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost Hmm we gaan het gewoon proberen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost 2e plek is heel netjes hoor Alleen dat betekent niet dat je al kunt rusten, want anderen jagen je na, dus blijven zoeken Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 7 november 2010 gepost Auteur Share 7 november 2010 gepost Nieuwe inzending gehad, tussenstand blijft het zelfde. Dinsdag komen er hints. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost Als uitdaging ga ik proberen m'n leiding nog wat uit te bouwen voor de hints er komen Maar ik voel wel de druk... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 7 november 2010 gepost Auteur Share 7 november 2010 gepost Under pressure .... dum dum dum dumdumdumdum... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 7 november 2010 gepost Auteur Share 7 november 2010 gepost Wederom een nieuwe tussenstand: randy_roes Hinse Logitech konijnmini Hinse kon het mentaal niet aan om van de 2e plek gestoten te worden, dus dacht hij dat er wel een schepje boven op kon. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost Kwestie van de druk opvoeren bovenin. Link naar bericht Delen op andere sites
retrotamaar 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost Lachuh dit! Ben nieuw hier,maar ik doe mee. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 7 november 2010 gepost Auteur Share 7 november 2010 gepost (aangepast) Lachuh dit! Ben nieuw hier,maar ik doe mee. Retrotamaar welkom! Je zet direct een zeer nette score neer, hier gaan in ieder geval mensen van zweten Ik hoop dat je het naar je zin het op het RF De Tussenstand: randy_roes Hinse retrotamaar Logitech konijnmini randy_roes kan na zijn laatste inzending in ieder geval even zijn zweetdruppels wegvegen. 7 november 2010 aangepast door Ross Toevoeging. Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost Shit dat betekend dat ik nog wat moet doen Misschien hulp inschakelen van me'n vader haha Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 november 2010 gepost Share 8 november 2010 gepost Lachuh dit! Ben nieuw hier,maar ik doe mee. Welkom, leuk dat je meedoet! We hebben ook een speciaal voorstel topic: Link naar bericht Delen op andere sites
retrotamaar 8 november 2010 gepost Share 8 november 2010 gepost Heb het voorstelforum inmiddels ook ontdekt. Voel me helemaal welkom hier! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 9 november 2010 gepost Auteur Share 9 november 2010 gepost HINTS! Dansen in de Politiek Eigen Wereld Stapje Terug In het jaar 50 Jonge Jongens Eenzaam Jonk Iemands ogen Teveel hart Lion King Ongedierte in de keuken Moordenaar! Vliegt de lucht in na toevoeging van Helium Henk en Ingrid Koude Katten Park met een rare naam Onbeschrijfbaar Wijf Binnen Ze is weg Home Sweet Home Iemand van een verre grote planeet Hondenkoekjes Nachtportier Valscherm Meneer van de mooie hemel Opstaan! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 10 november 2010 gepost Auteur Share 10 november 2010 gepost Nieuwe Tussenstand randy_roes Hinse retrotamaar Logitech Frey konijnmini Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 13 november 2010 gepost Auteur Share 13 november 2010 gepost Slechts 1 nieuwe inzending gehad, stand blijft gelijk. Kom op mensen! Nog een paar dagen Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 16 november 2010 gepost Auteur Share 16 november 2010 gepost (aangepast) En de tussenstand : randy_roes retrotamaar Hinse Logitech Frey konijnmini Vanavond om 22.00 sluit deze contest 16 november 2010 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
retrotamaar 16 november 2010 gepost Share 16 november 2010 gepost Holadieee, ik sta op nummer twee! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 16 november 2010 gepost Auteur Share 16 november 2010 gepost En bij deze is de contest gesloten. Gefeliciteerd randy_roes en retrotamaar. Jullie krijgen binnenkort de felbegeerde 300 contest #3 award ! Hinse, Logitech, Frey en konijnmini, bedankt voor het meedoen, ik hoop voor de volgende keer meer geluk De eindstand: randy_roes 75 Punten! retrotamaar 54 Punten! Hinse 47 Punten! Logitech 41 Punten! Frey 27 Punten! konijnmini 6 Punten! De antwoorden: 1. Reflex - The Politics of Dancing 2. Seekers - A World of Our Own 3. Madness - One Step Beyond 4. Zager & Evans - In the year 2525 5. Moot the Hoople - All the young Guys 6. Andrew Gold - Lonely Boy 7. Kim Carnes - Bette Davis Eyes 8. Mink Deville - Demasiado Corazon 9. The Tokens - The Lion Sleeps Tonight 10. UB40 - Rat In Mi Kitchen 11. Adamski & Seal - Killer 12. Nena - 99 Luftballons 13. Robert Palmer - Johnny & Mary 14. Squeeze - Cool for cats 15. The Small Faces - Ithicoo Park 16. Nina Hagen - Unberschreiblich Weiblich 17. Stiltskin - Inside 18. Santana - She's not there 19. Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama 20. Andreas Dorau - Fred von Jupiter 21. Fun Lovin' Criminals - Scooby Snack 22. Japan - Nightporter 23. Something Happens - Parachute 24. Electric Light Orchestra - Mister Blue Sky 25. Technotronic - Get up (before the night is over) En de bijbehorende decennia: 1. 80's 2. 60's 3. 70's 4. 60's 5. 70's 6. 70's 7. 80's 8. 70's 9. 60's 10. 80's 11. 90's 12. 80's 13. 80's 14. 70's 15. 60's 16. 70's 17. 90's 18. 70's 19. 70's 20. 80's 21. 90's 22. 80's 23. 90's 24. 70's 25. 90's http://www.youtube.com/watch?v=amnjZtNDKqk http://www.youtube.com/watch?v=3Al9blQOhNw http://www.youtube.com/watch?v=qcN_suCMX9Y Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 16 november 2010 gepost Auteur Share 16 november 2010 gepost (aangepast) http://www.youtube.com/watch?v=9whehyybLqU http://www.youtube.com/watch?v=VJzcF0v1eOE 16 november 2010 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 16 november 2010 gepost Auteur Share 16 november 2010 gepost http://www.youtube.com/watch?v=LpN5MgZHGIQ http://www.youtube.com/watch?v=OKMgnCQDi9w Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 16 november 2010 gepost Auteur Share 16 november 2010 gepost http://www.youtube.com/watch?v=rX7i6eUCpwM Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 november 2010 gepost Share 16 november 2010 gepost Ross, dit was toch een pittige contest hoor, maar ben wel trots op mezelf dat ik alles heb gevonden. retrotamaar, proficiat met je tweede plaats. Awards worden straks uitgedeeld! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 november 2010 gepost Share 16 november 2010 gepost 20. Andreas Dorau - Fred von Jupiter Had ik serieus moeten weten, die is bij ons grijsgedraaid. Ik vond het trouwens een klotenummer Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 16 november 2010 gepost Auteur Share 16 november 2010 gepost Niet te makkelijk, maar ook niet te moeilijk. Oke er zaten een paar lastige nummers tussen, maar goed zelf denk je al snel dat de anderen het ook wel makkelijk zullen vinden. Dealniettemin hoop ik dat iedereen zich goed vermaakt heeft met deze contest, en ik zeg maar zo, randy_roes, ik draag het stokje aan je over DJ, heb je de plaat grijs gedraaid, en dan nog vind je het niets Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 november 2010 gepost Share 16 november 2010 gepost Ik niet, mijn vader en broer draaiden het altijd, die hebben een hele Dorau collectie Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 16 november 2010 gepost Auteur Share 16 november 2010 gepost Ik niet, mijn vader en broer draaiden het altijd, die hebben een hele Dorau collectie Arme jij Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 november 2010 gepost Share 16 november 2010 gepost Ik zal eens zoeken naar een toffe contest. Link naar bericht Delen op andere sites
retrotamaar 17 november 2010 gepost Share 17 november 2010 gepost Lache dit, ik doe zeker weer mee! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten