djkoelkast 30 oktober 2010 gestart Share 30 oktober 2010 gestart Kun je zelf geen avatar maken of weet je gewoon even niks? Je kunt ze nu in je profiel kiezen. De eerste (consoles) staan hier, gemaakt door randy_roes: http://www.retroforum.nl/index.php?app=core&module=usercp&tab=members&area=avatar Klik bij: Voorgeinstalleerde Avatars Kies een avatar van 1 van onze albums : naar CONSOLES. Ik ben zelf bezig met HomeComputers, maar daar staan er nog maar een paar op dit moment More to follow soon! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 oktober 2010 gepost Share 30 oktober 2010 gepost Als je voorstellen hebt voor een categorie/toevoegingen aan een bestaande categorie, laat het dan even via pm weten aan mij. We hebben momenteel al de volgende groepen: - Homecomputers (is dj aan bezig) - Consoles (is zo goed als volledig tot en met de vorige generatie consoles) Deze komen er nog aan - Game-personages - Film-personages - TV-personages Als je dingen toegevoegd wilt zien, geef een seintje, we doen ons best! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 november 2010 gepost Share 4 november 2010 gepost Ik had graag wat hulp gehad bij het maken van de personages-avatars Dus, ik zou van jullie graag een pm krijgen met daarin gamepersonages/tvpersonages/filmpersonages die we zeken in onze avatar-gallery moeten hebben. Liefst ook met een plaatje erbij (nuja, link naar het plaatje is voldoende) bvb: Steve Urkel: http://blogs.ajc.com/jay-bookman-blog/files/2010/06/5-steve-urkel.jpg Meer hoef ik niet te krijgen van jullie, ik hou me wel bezig met het maken van de avatars. Graag zoveel mogelijk personages! Bedankt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 november 2010 gepost Auteur Share 4 november 2010 gepost Voor de liefhebber: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 november 2010 gepost Share 4 november 2010 gepost Geniale avatar. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 november 2010 gepost Auteur Share 4 november 2010 gepost Nou, vooruit dan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 november 2010 gepost Auteur Share 4 november 2010 gepost Nog eentje om het af te leren Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 4 november 2010 gepost Share 4 november 2010 gepost Die laatste is echt geweldig . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.