jennoH 26 april 2004 gepost Share 26 april 2004 gepost Is in ieder geval wel duidelijk wat je er van vind . Maar waarom vind je het buitengewoon slecht? Die stemmen van die kabouters (stemmen van B&A) En het verhaal , die kids worden er bang van En dan die "trucage" echt slecht en die kabouters en dat refrein en die achtergrondmuziek (zoel van B.S. als A.K.) Ik dank dat dat genoeg reden zijn Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 april 2004 gepost Share 26 april 2004 gepost [..]Die stemmen van die kabouters (stemmen van B&A) En het verhaal , die kids worden er bang van En dan die "trucage" echt slecht en die kabouters en dat refrein en die achtergrondmuziek (zoel van B.S. als A.K.) Ik dank dat dat genoeg reden zijn Kabouters in het lied van die kikker? Mis ik iets? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 26 april 2004 gepost Auteur Share 26 april 2004 gepost [..]Kabouters in het lied van die kikker? Mis ik iets? Ik woyu net zeggen het ging over de kikkers. Ok boven in de topic gaat het nog over de Fairies Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 26 april 2004 gepost Auteur Share 26 april 2004 gepost [..]Die stemmen van die kabouters (stemmen van B&A) En het verhaal , die kids worden er bang van En dan die "trucage" echt slecht en die kabouters en dat refrein en die achtergrondmuziek (zoel van B.S. als A.K.) Ik dank dat dat genoeg reden zijn Het ging over de Kikker Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 26 april 2004 gepost Share 26 april 2004 gepost Ik heb me gemist sorry Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 april 2004 gepost Share 26 april 2004 gepost Ik heb me gemist sorry Je hebt hem gemist, of jezelf vergist, je hebt niet jezelf gemist neem ik aan Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost Dat liedje uit de sleutel van: wij zijn reuzen is wel leuk, maar dan die hoge stem d'r nog door, dat klinkt gewoon niet. Vooral omdat *bas* daar zo'n hoge stem heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 27 april 2004 gepost Auteur Share 27 april 2004 gepost Dat liedje uit de sleutel van: wij zijn reuzen is wel leuk, maar dan die hoge stem d'r nog door, dat klinkt gewoon niet.Vooral omdat *bas* daar zo'n hoge stem heeft. Maar het is juist ook een rare lage stem in dat liedje Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost Hmm, ik ben ook niet zo kapot van het nummer 'Jongens wat enorm, we gaan naar Benidorm' of hoe het ook mag heten (ben verre van expert in de liedjes) . Overigens vond ik de stem van Robin in 'Rustig, rustig, rustig' (in de serie althans, bestaat er ook n andere versie van?) wel hĆĘĆĀ©ĆĘĆĀ©l erg, das erg jammer, dat was Robin nl helemaal niet Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost [..]Maar het is juist ook een rare lage stem in dat liedje Oh ja, foutje dom!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 27 april 2004 gepost Auteur Share 27 april 2004 gepost Hmm, ik ben ook niet zo kapot van het nummer 'Jongens wat enorm, we gaan naar Benidorm' of hoe het ook mag heten (ben verre van expert in de liedjes) . Overigens vond ik de stem van Robin in 'Rustig, rustig, rustig' (in de serie althans, bestaat er ook n andere versie van?) wel hĆĘĆĀ©ĆĘĆĀ©l erg, das erg jammer, dat was Robin nl helemaal niet klopt dat van robin is een goedekope computer bewerking wel jammer. Er is een nieuwe versie maar er zijn nieuwe versies van alle nummers en dat is niuet beter dan dat het was. Ik vind het egt dood maar dan ook dood zonde dat ze die liedjes opnieuw hebben gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 27 april 2004 gepost Auteur Share 27 april 2004 gepost ik vind de nieuwe versie van geheime agenten egt niks . de oude 'classic' versie is fantastisch Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost ik vind de nieuwe versie van geheime agenten egt niks . de oude 'classic' versie is fantastisch Jahh das n zalig nummer, die ouwe versie Das echt een van de besten vind ik Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost ik vind de nieuwe versie van geheime agenten egt niks . de oude 'classic' versie is fantastisch Dit is inderdaad een voorbeeld van een liedje dat in de nieuwe versie totaal verpest is. Gelukkig zit in de serie de oude versie nog, die is echt een heel stuk beter. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost in de oude versie van geheime agenten hoorde je altijd zo een gebroken vaas special efect. jammer dat dat nu verandert is. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost in de oude versie van geheime agenten hoorde je altijd zo een gebroken vaas special efect. jammer dat dat nu verandert is. Jep, het was totaal onnodig om een goed nummer te herzien. De nieuwe nummers zijn ook met minder hartstocht ingezongen vind ik. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost was geheime agenten van aad klaris? want dan snap ik waarom ze dat lied opnieuw hebben in gezongen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost [..]Jep, het was totaal onnodig om een goed nummer te herzien. De nieuwe nummers zijn ook met minder hartstocht ingezongen vind ik. Dat hebben ze gedaan om ermee op te kunnen treden, denk ik. Hoeven ze Klaris dus niks te betalen omdat ze nieuwe muziek gebruiken. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost was geheime agenten van aad klaris? want dan snap ik waarom ze dat lied opnieuw hebben in gezongen. Was van Mantille dacht ik. Maar wellicht hebben ze meer nummers opnieuw ingezongen, maar valt dat bij Geheime Agenten meer op. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 28 april 2004 gepost Auteur Share 28 april 2004 gepost Was van Mantille dacht ik. Maar wellicht hebben ze meer nummers opnieuw ingezongen, maar valt dat bij Geheime Agenten meer op. klopt ze hebben meer nummers opnieuw opgenomen. kijk maar eens op http://www.adriaan-homepage.nl/pages/18_cd/cd_index.html vdan kan je stukjes van liedjes beluisten en dan merk je dat ze sommige liedjes wel hebben veranderd en andere weer niet Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 28 april 2004 gepost Auteur Share 28 april 2004 gepost ikvind het liedje 'Ga naar het bos of het strand' uit de Huilende professor ook niet geweldig. staat wat mij betreft te hoog in de *bas* & *adriaan* charts Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 28 april 2004 gepost Share 28 april 2004 gepost Op zich zijn alle nummers wel leuk behalve die waar niet echt een waar gebeurd verhaal in zit. Zoals dat sprookje van de kikker. Liedjes zijn leuk bij B & A om wat te leren, lijkt mij tenminste, maar niet echt voor zoiets. De fairries is opzich wel grappig, een mooi decor in de serie, en die gekke stemmetjes en de muziek opzich is ook wel leuk. Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 29 april 2004 gepost Auteur Share 29 april 2004 gepost Ik hoorde op radio bassieenadriaan daar straks Erik de viking ik vond het niet geweldig wat vinden jullie van dat liedje. Het leerde me wel wat, namelijk dat *bas* "Kristofel Koleboer" niet de eerste was. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost Ik hoorde op radio bassieenadriaan daar straks Erik de viking ik vond het niet geweldig wat vinden jullie van dat liedje.Het leerde me wel wat, namelijk dat *bas* "Kristofel Koleboer" niet de eerste was. Ik vind Erik De Viking juist het leukste liedje in de europa-serie! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost ik ook! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 29 april 2004 gepost Auteur Share 29 april 2004 gepost ik ook! wat bedoel je? ckr dat je ook Erik de viking een leu knummer vind Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 29 april 2004 gepost Share 29 april 2004 gepost ik bedoel, ik vindt erik de viking ook leuk Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 29 april 2004 gepost Auteur Share 29 april 2004 gepost ik bedoel, ik vindt erik de viking ook leuk ok weet ik teminste wat je bedoeld. Het is trouwens "ik vinD" niet "Ik vindT" Link naar bericht Delen op andere sites
MH-83 4 mei 2004 gepost Share 4 mei 2004 gepost De liedjes uit De Plaaggeest. Gaat helemaal nergens over, heeft allemaal ongeveer dezelfde melodie en er wordt in die serie so wie so te vaak gezongen. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 mei 2004 gepost Share 5 mei 2004 gepost De liedjes uit De Plaaggeest. Gaat helemaal nergens over, heeft allemaal ongeveer dezelfde melodie en er wordt in die serie so wie so te vaak gezongen. Nou, ik vind ze in ieder geval beter dan in Europa. In Europa hoor je bij elk taalliedje dezelfde melodie. Ik vind de oude taalliedjes beter. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 5 mei 2004 gepost Auteur Share 5 mei 2004 gepost [..]Nou, ik vind ze in ieder geval beter dan in Europa. In Europa hoor je bij elk taalliedje dezelfde melodie. Ik vind de oude taalliedjes beter. Idd, de oude taal liedjes zijn leuker. Met name 'in Griekenland' en 'Spaanse zon'. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 5 mei 2004 gepost Share 5 mei 2004 gepost Idd, de oude taal liedjes zijn leuker. Met name 'in Griekenland' en 'Spaanse zon'. De Spaanse Zon een taalliedje? Mis ik iets? Link naar bericht Delen op andere sites
MH-83 5 mei 2004 gepost Share 5 mei 2004 gepost [..]Nou, ik vind ze in ieder geval beter dan in Europa. In Europa hoor je bij elk taalliedje dezelfde melodie. Ik vind de oude taalliedjes beter. Dat is juist de grap! Door in elk liedje dezelfde melodie en opbouw te gebruiken, heb je al snel de helft (dwz alle Nederlandse woorden) onthouden. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 6 mei 2004 gepost Auteur Share 6 mei 2004 gepost Maar wat vinden jullie eigenlijk mindere nummers van *bas* & *aad* Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 7 mei 2004 gepost Share 7 mei 2004 gepost Maar wat vinden jullie eigenlijk mindere nummers van *bas* & *aad* Ik vind het Acrobatenlied uit De Plaaggeest niet leuk. Net zoals Ga Naar Het Bos of Naar Het Strand. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 7 mei 2004 gepost Auteur Share 7 mei 2004 gepost [..]Ik vind het Acrobatenlied uit De Plaaggeest niet leuk. Net zoals Ga Naar Het Bos of Naar Het Strand. Naar Ga het bos of het het Strand vind ik ook niet een leuk nummer, niet egt *bas* & *adriaan* . Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 mei 2004 gepost Auteur Share 12 mei 2004 gepost [..]Ik vind het Acrobatenlied uit De Plaaggeest niet leuk. Wat vind je er nietr leuk an dan, want ik mag dat nummer wel. *adriaan* : dan wordt jij een acrobaat. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 mei 2004 gepost Share 12 mei 2004 gepost [..]Ik vind het Acrobatenlied uit De Plaaggeest niet leuk. Net zoals Ga Naar Het Bos of Naar Het Strand. Ik vind ze allebei wel wat hebben. Het acrobatenlied heeft nog een tof melodietje. En Ga Naar Het Bos of Naar Het strand, is idd 1 van de mindere, maar niet echt slecht. Het duurt gewoon lang. Wat ik darentegen verschrikkelijke liedjes vind zijn Geronimo en Het Truckerslied, zoooooooooo lang Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 mei 2004 gepost Share 12 mei 2004 gepost Wat ik darentegen verschrikkelijke liedjes vind zijn Geronimo en Het Truckerslied, zoooooooooo lang Wat dacht je van Sint Maarten? Wel leuk, maar die 4 minuten lengte? Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 12 mei 2004 gepost Share 12 mei 2004 gepost De Prins En De Kikker van De Sleutel vind ik niet mooi, maar er is ook een versie (ik geloof uit de jaren '80) op CNR CD "De Leukste Liedjes Deel 1", en hierop wordt dit lied gebracht met meerdere stemmen en dat is echt ge-wel-dig- gedaan! Maar goed, de slechtste liedjes vind ik toch echt vrijwel alle liedjes uit de laatste serie. Ook de liedjes die opnieuw ingezongen zijn vind ik stukken minder dan de eerste versies. Het klinkt zo vaak vals, dat ik er echt geregeld om moet lachen. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 13 mei 2004 gepost Auteur Share 13 mei 2004 gepost [..]Wat dacht je van Sint Maarten? Wel leuk, maar die 4 minuten lengte? Dat had idd wel wat korter gekunt, maar het klinkt wel vrolijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 13 mei 2004 gepost Auteur Share 13 mei 2004 gepost Tot nu toe (meerdere malen) langs gekomen in dit forum zijn: Fairies Prins en de kikker Ga naar het bos of het strand Geheime Agenten (geremasterde versie) Geronimo Clowntje wil ik zijn Europa les liedjes Pinkie de baviaan onze auto rijdt op alcohol met m'n grote rode neus waar zijn we toch mee bezig? Op de kermis Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 mei 2004 gepost Share 13 mei 2004 gepost Wat dacht je van waar zijn we toch mee bezig? onze auto rijdt op alcohol met m'n grote rode neus Kermismuziek...walg.... Europese taalliedjes??? meesterlijk! Pinkie de Baviaan is ook heel goed hoor !! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 13 mei 2004 gepost Auteur Share 13 mei 2004 gepost Wat dacht je van waar zijn we toch mee bezig? onze auto rijdt op alcohol met m'n grote rode neus Kermismuziek...walg.... Europese taalliedjes??? meesterlijk! Pinkie de Baviaan is ook heel goed hoor !! K zal ze toevoegen, maar auto op al;cohol staat er al bij Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 13 mei 2004 gepost Share 13 mei 2004 gepost Wat dacht je van waar zijn we toch mee bezig? onze auto rijdt op alcohol met m'n grote rode neus Kermis muziek .... Dus ook Op de kermis Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost Wat dacht je van met m'n grote rode neus Die vind ik juist wel weer aardig. Nieuwe kandidaat: Wat laat je me weer lachen, die is hier ook nog niet genoemd, terwijl het een uitstekende kandidaat is voor minste liedje. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 14 mei 2004 gepost Share 14 mei 2004 gepost [..]Die vind ik juist wel weer aardig. Nieuwe kandidaat: Wat laat je me weer lachen, die is hier ook nog niet genoemd, terwijl het een uitstekende kandidaat is voor minste liedje. Die vond ik vroeger juist zo leuk! En nog steeds wel eigenlijk... Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 14 mei 2004 gepost Auteur Share 14 mei 2004 gepost [..]Die vond ik vroeger juist zo leuk! En nog steeds wel eigenlijk... Ik ook, dus voorlopig nog ff niet in een overzicht. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 22 mei 2004 gepost Auteur Share 22 mei 2004 gepost de liedjes 'Zo vrij als een vogel' en 'Leonardo da Vinci' , die uiteraard gewoon het zelfde zijn, kunnen me gestolen worden. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost de liedjes 'Zo vrij als een vogel' en 'Leonardo da Vinci' , die uiteraard gewoon het zelfde zijn, kunnen me gestolen worden. Ja, die mag ook wel in de lijst, hij is gewoonweg te langdradig. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten