Mr_Miyagi 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost Ik vind het zo ontzettend jammer dat de meeste bewerkte nummers bijna automatisch ook kwalitatief achteruit zijn gegaan op de nieuwe cd's. De meeste nummers uit de plaaggeest vind ik echt o.a. een van mijn favo's: het Bakkerslied Alleen op die cd 12 ambachten 13 liedjes vind ik het zo slecht. Kwalitatief minder en dan ook nog eens van die kinderen op de achtergrond die het nummer mee staan te blèren. En ook inderdaad Geheime Agenten, alle geheimen en spanning eruit! Maar goed, lang leven de oudere lp's en cd's. Link naar bericht Delen op andere sites
morton 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Zo vrij als een vogel en de Ferries. Die nummers vind ik gewoon vreselijk. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Zo vrij als een vogel en de Ferries. Die nummers vind ik gewoon vreselijk. Wat dacht je van het circusliedje uit De Plaaggeest? Die is pas vreselijk, steeds dezelfde melodie komt terug en dezelfde tekst... Zo vrij als een vogel is inderdaad een vreselijk nummer, de fairys vind ik wel leuk. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 24 mei 2004 gepost Auteur Share 24 mei 2004 gepost en de nabewerking van rustig, rustig, rustig is heel erg. *bas* die loopt te gillen Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 26 mei 2004 gepost Auteur Share 26 mei 2004 gepost [..] de fairys vind ik wel leuk. Laten we nog een keer duidelijk maken dat het FAIRIES is. maar k vind de fairies maar niks, de klaris versie is wel mooi. Ik beginhet nummer wel een beetje leuker te vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost en de nabewerking van rustig, rustig, rustig is heel erg. *bas* die loopt te gillen Ik hoor net de nabewerkin van Zeg Stel Je Eens Voor, en die vind ik echt veel minder leuk dan het origineel. Net zoals Geheime Agenten. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost [..]Ik hoor net de nabewerkin van Zeg Stel Je Eens Voor, en die vind ik echt veel minder leuk dan het origineel. Net zoals Geheime Agenten. Met Geheime agenten ben ik het met je eens, maar de nieuwe Zeg stel je eens voor vind ik veel swingender! Waarom is de titel eigenlijk veranderd? (vroeger was het Zeg stel je nou voor) Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost Ze zingen "Zeg stel je eens voor" dus het is logisch dat de titel ook zo is Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost Ze zingen "Zeg stel je eens voor" dus het is logisch dat de titel ook zo is Vroeger (in de huilende *professor*) zongen ze Zeg stel je NOU voor, maar waarom is de titel NU veranderd? Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost Ehm, tja, poeh, Geen idee eigenlijk. Misschien klinkt het beter? Link naar bericht Delen op andere sites
JB 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost Ik snap niet wat mensen niet leuk vinden aan het acrobatenlied. Het is zó leerzaam. Zo leerde ik: -Je moet midden op straat een handstand maken en dan ben je een acrobaat. -Als je dan valt, maakt niet uit, ga gewoon door. -Het is heel normaal als ouders hun 3-jarige kinderen vragen of ze al op hun kop kunnen staan. Verder is het garagelied ook ge-wel-dig, vooral die piano er in. Stomme liedjes, tja dat zijn toch vooral die latere liedjes zoals de taalliedjes in Europa, de melodie is zoooo saai, vooral als je het vergelijkt met liedjes als 'Un Dos Tres'.(ook een taalliedje) Link naar bericht Delen op andere sites
Joostve 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost "houd je rustig" vind ik echt een smack nummer > jammer dat ik hem zo vaak hoor op de radio Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Vind ik juist weer een heeeeerlijk nummer Ik vind (weet even de titel niet meer) dat nummer over de natuur maar niks. Maar iedereen heeft zijn eigen mening Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Ik snap niet wat mensen niet leuk vinden aan het acrobatenlied. Het is zó leerzaam. Zo leerde ik:-Je moet midden op straat een handstand maken en dan ben je een acrobaat. In 1976 kon dat nog. Tegenwoordig word je gewoon omver gereden en krijg je "The finger" er ook nog is bij. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 28 juni 2004 gepost Auteur Share 28 juni 2004 gepost Vind ik juist weer een heeeeerlijk nummer Ik vind (weet even de titel niet meer) dat nummer over de natuur maar niks. Maar iedereen heeft zijn eigen mening je bedoeld waarschjnlijk , Ga naar het bos of het strand, ik vind het ook niet een heel leuk liedje. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost [..]je bedoeld waarschjnlijk , Ga naar het bos of het strand, ik vind het ook niet een heel leuk liedje. Geweldig juist. Oh, het brengt je (mij dan) echt tot rust. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost Ik apprecieer Geronimo steeds meer, maar ik begin een afkeer te krijgen van Een Gewaarschuwd Mens, ik hoor hem veel te veel Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost je bedoeld waarschjnlijk , Ga naar het bos of het strand, ik vind het ook niet een heel leuk liedje. Ik vond dat nummer eerst niet echt leuk, maar de laatste tijd begin ik hem steeds meer te waarderen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 juni 2004 gepost Share 28 juni 2004 gepost [..]Ik vond dat nummer eerst niet echt leuk, maar de laatste tijd begin ik hem steeds meer te waarderen. Dat had je al veel eerder moeten doen. Link naar bericht Delen op andere sites
WatZegIe? 30 juni 2004 gepost Share 30 juni 2004 gepost Ik hou ook niet zo van dat liedje ""zo vrij als een vogel."En ze zingen het nog wel 2x. In de huilende professor & in Belgie. Hoi Rancho, ja, inderdaad !!! 2x doorspoelen en laatst zag ik 'm weer op t.v. en dan zijn beeld en geluid ook alles behalve synchroon. Ik probeerde al te spoelen, maar dat werkte helaas niet. Maarja... foutje moet kunnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 9 juli 2004 gepost Share 9 juli 2004 gepost Ik vind "Zo vrij als een vogel" het minste liedje. De melodie en de muziek zijn zo vreselijk saai! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 11 juli 2004 gepost Auteur Share 11 juli 2004 gepost Kinderdisco medley behoort trouwens ook niet tot mijn favorieten. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost Kinderdisco medley behoort trouwens ook niet tot mijn favorieten. Die vind ik eigenlijk wel geinig... *adriaan* "...en zijn naam is Jantje" *bas* "Oeh!" *adriaan* "Nee, Jantje!" *bas* "Oh..." Link naar bericht Delen op andere sites
Magnolia 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost Vrij als een vogel vind ik een van de mindere liedjes, verder caribisch (sorry, als ik het fout schrijf) carnaval, Truckerslied, en dat zielige liedje wat Bassie in de Diamant zingt (weet de titel niet meer, sorry). Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 11 juli 2004 gepost Auteur Share 11 juli 2004 gepost Vrij als een vogel vind ik een van de mindere liedjes, verder caribisch (sorry, als ik het fout schrijf) carnaval, Truckerslied, en dat zielige liedje wat Bassie in de Diamant zingt (weet de titel niet meer, sorry). He wonderer iemand anders die caribisch carnavel niet leuk vind, ijk vind die wel leuk evenals het truckerslied. Dat laaste lied is wel mooi vind ik, maar niet egt B en A. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost [..]He wonderer iemand anders die caribisch carnavel niet leuk vind, ijk vind die wel leuk evenals het truckerslied. Dat laaste lied is wel mooi vind ik, maar niet egt B en A. Ik ben dus niet de enige Link naar bericht Delen op andere sites
Gossai 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost Zo vrij als een vogel is saai en sloom en de taalliedjes zijn ook van een vrij laag niveau ... Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 11 juli 2004 gepost Share 11 juli 2004 gepost Nee de taalliedjes zijn niet erg origineel, maar wel leerzaam! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 11 juli 2004 gepost Auteur Share 11 juli 2004 gepost Zo vrij als een vogel is saai en sloom en de taalliedjes zijn ook van een vrij laag niveau ... Ik vind niet dat de taalliedjes van laag niveau zijn. Maar dan is natuurlijk wel de vraag waarom vind je de taalliedjes van vrij laag niveau?. Link naar bericht Delen op andere sites
adri&bastiaan 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost Ik vind het bakkerslied opzich wel een aardig liedje, het deuntje blijft in je kop zitten en de tekst is leuk, alleen zingt bassie het wel heel erg slecht, ik las al eerder op de pagina, bassie zingt sommige liedjes erg als "bas". Eigenlijk is het niet om aan te horen hoe slecht bassie zingt, dat maakt het ook wel weer komisch. Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost Dat liedje bij het begin van de Huilende Professor vind ik wel een leuk liedje toen Joris aankwam op het circusterrein. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost Dat liedje bij het begin van de Huilende Professor vind ik wel een leuk liedje toen Joris aankwam op het circusterrein. Lees anders de topictitel nog een keer... Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost Ik vind het liedje St. Maarten niet echt leuk. Het is niet in de Amerika serie gebruikt, maar het staat wel op de Amerika CD. Verder enkele saaie liedjes zoals Zo vrij als een vogel en sommige liedjes uit De Plaaggeest. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost Ik vind het liedje St. Maarten niet echt leuk. Ik wist eerst helemaal niet van het bestaan van dat liedje af. Ik kan best begrijpen waarom die niet in de serie is gebruikt. Zo enthousiast over een eilandje en waarom in hemelsnaam St. Maarten?? Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost Ik wist eerst helemaal niet van het bestaan van dat liedje af. Ik kan best begrijpen waarom die niet in de serie is gebruikt. Zo enthousiast over een eilandje en waarom in hemelsnaam St. Maarten?? Ik begrijp het ook niet, in ieder geval ben ik blij dat het niet in de serie gebruikt is. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost Sint Maarten is juist één van mijn favorieten! Maar dat hoort in een ander topic thuis. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost Sint Maarten is juist één van mijn favorieten! Maar dat hoort in een ander topic thuis. Bij mij ook Maar een ander Amerika-liedje : Had ik nou maar ja/neen gezegd vind ik dan weer enorm saai, steeds hetzelfde, en eigenlijk gewoon woorden zoeken om te rijmen en niets meer Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 21 juli 2004 gepost Auteur Share 21 juli 2004 gepost [..]Bij mij ook Maar een ander Amerika-liedje : Had ik nou maar ja/neen gezegd vind ik dan weer enorm saai, steeds hetzelfde, en eigenlijk gewoon woorden zoeken om te rijmen en niets meer en die vind ik dan weer helemaal top. en St Maarten trouwens ook ik vind um heel leuk. Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost De prins en de kikker.... Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 21 juli 2004 gepost Share 21 juli 2004 gepost [..]Lees anders de topictitel nog een keer... Lijkt dit topic niet veel op BenA liedjes??? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Waar ik van kan walgen GERONIMO DE WERELDREIS VAN *bas* Leuk voor Bassie, dat hij op de Navajo school heeft gezeten en daar van alles heeft geleerd. Maar dit verpest de film een beetje. Erg sloom. Erg jammer ook dat Bassie een keer serieus is. Datzelfde heb ik bij de wereldreis van *bas* . Irritant deuntje, rare uitspraken (Staatiejon), rare rijm en een sloom deuntje! Ik hou meer van wat snellere nummers, zoals In Het Circus! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Ik vond vroeger hetzelfde van Geronimo, maar ik heb het wel leren aprecieren, en nu vind ik het een van de mooiere liedjes. Link naar bericht Delen op andere sites
Ricardo25 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost Ik vindt alle opnieuw ingezongen en gespeelde B&A liedjes niet mooi. Behalve dan op de cd "De Leukste Liedjes" daar vindt ik de nieuwe versies wel leuk. Laten we maar zeggen dat ik niet gecharmeerd ben van de Bert Smorenburg arrangementen Link naar bericht Delen op andere sites
Nlboy 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost Alle liedjes waar *bas* & *adriaan* hun mond opeens begint te bewegen. (zap dan nog liever even naar de reclame op tv) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost De prins en de kikker is echt slecht als je het mij vraagt... Het heeft ook niets met het verhaal te maken of zo Link naar bericht Delen op andere sites
PvanderHelm 11 september 2004 gepost Share 11 september 2004 gepost Alle liedjes waar *bas* & *adriaan* hun mond opeens begint te bewegen. (zap dan nog liever even naar de reclame op tv) Wat een reactie weer Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 12 september 2004 gepost Share 12 september 2004 gepost Jah, ieder zijn mening... Maar wel een beetje flauwe reactie inderdaad Link naar bericht Delen op andere sites
Nlboy 12 september 2004 gepost Share 12 september 2004 gepost Niet bot bedoeld ofzo. Ik ben echt een fan van de hele *bas* & *adriaan* familie, maar als ze gaan zingen... Alleen het nummer wat je hoord bij de huilende *professor* met "Rustig Rustig Rustig" vind ik wel oke. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 september 2004 gepost Share 15 september 2004 gepost Zo vrij als een v0gel... Link naar bericht Delen op andere sites
De Maestro 15 september 2004 gepost Share 15 september 2004 gepost Zo vrij als een v0gel... Veel mensen vinden die slecht, terwijl ik hem persoonlijk erg graag hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten