djkoelkast 27 oktober 2010 gestart Share 27 oktober 2010 gestart Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 oktober 2010 gepost Share 27 oktober 2010 gepost Ja hij was al veelvuldig te zien op internet, maar het is inderdaad wel het vermelden waard hier. Wat een baas die opa! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 oktober 2010 gepost Auteur Share 27 oktober 2010 gepost Met z'n "weejpeej eenenvijftig" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Gameboy 26 december 2012 gepost Share 26 december 2012 gepost Met die iPad Ik vroeg een blauwe, krijg ik een roze (Die kleindochter denkt): Dan heb ik vast al die hoes, kan ze over paar jaar die iPad ook gebruiken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 27 december 2012 gepost Share 27 december 2012 gepost Met die iPad Ik vroeg een blauwe, krijg ik een roze (Die kleindochter denkt): Dan heb ik vast al die hoes, kan ze over paar jaar die iPad ook gebruiken Ik volg even niet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 27 december 2012 gepost Share 27 december 2012 gepost Da's een quote uit het filmpje wat djkoelkast plaatste als begin van dit topic. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jack10101 29 maart 2013 gepost Share 29 maart 2013 gepost (aangepast) Word Perfect en zo. Awel, deze opa heeft gelijk. En hij komt met goeie dingen af. Zeker waard om deze video eens te bekijken. Bah, en dan al deze nieuwe rommel/technologie, terwijl oudere dingen dit ook kunnen doen. Bahh 29 maart 2013 aangepast door Jack10101 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 29 maart 2013 gepost Share 29 maart 2013 gepost Word Perfect en zo. Wordstar. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
De Tegenpartij 29 maart 2013 gepost Share 29 maart 2013 gepost Ik had het nog niet gezien, prachtig. En hij heeft gelijk. Lekker in dos tikken, woei! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.