Frey 24 oktober 2010 gestart Share 24 oktober 2010 gestart Het gaat hard, want hier is alweer de 8e editie van de TV Themes Contest! Er zijn weer 25 tracks en bij track 12 kun je 2 bonuspunten verdienen als je de artiest en de titel van het nummer weet te noemen. In totaal zijn er dus 25 + 2 = 27 punten te verdienen. Er zitten weer veel oude programma's tussen, maar ook enkele recentere. Bijna alles is gericht aan de jeugd en meer dan de helft zijn dan ook tekenfilmseries. De contest duurt 2 weken en eindigt op zondag 7 november. Niet geraden nummers zullen op den duur weer voorzien worden van hints. Laat het weer weten als je meedoet. De contest: TVThemes_8.zip Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 24 oktober 2010 gepost Share 24 oktober 2010 gepost Ik ben uiteraard weer van de partij! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 oktober 2010 gepost Share 25 oktober 2010 gepost Al ingezonden en net versie 2 weggedaan. Deze keer ga ik hem gewoon in de wacht slepen! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 oktober 2010 gepost Share 25 oktober 2010 gepost Ook ingezonden, al betwijfel ik of het een succes wordt... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 oktober 2010 gepost Share 25 oktober 2010 gepost 3 inzendingen, kom dus maar met de tussenstand Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 oktober 2010 gepost Auteur Share 25 oktober 2010 gepost Goed dan. 1. Hinse 2. samba-boy 3. TMP Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 25 oktober 2010 gepost Share 25 oktober 2010 gepost Wat een moeilijke contest weer. Ik zal kijken of ik er iets van kan maken maar ik beloof niets. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 27 oktober 2010 gepost Auteur Share 27 oktober 2010 gepost 1. Hinse 2. samba-boy 3. TMP 4. konijnmini Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 28 oktober 2010 gepost Auteur Share 28 oktober 2010 gepost Voordat de hints gaan komen, geef ik eerst wat algemene informatie. Tussen de 25 nummers zitten maar liefst 15 tekenfilmseries. Verder ben ik op zoek naar enkele kinderprogramma's, jeugdseries en spelprogramma's. Eentje kun je echter niet in een van deze categorieën plaatsen. Link naar bericht Delen op andere sites
konijnmini 29 oktober 2010 gepost Share 29 oktober 2010 gepost dit is de 2de keer dat ik hem inzendhaha Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 29 oktober 2010 gepost Share 29 oktober 2010 gepost Hoi konijnmini. Welkom op het forum! Zou je je willen voorstellen in het voorsteltopic? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 29 oktober 2010 gepost Auteur Share 29 oktober 2010 gepost Nieuwe tussenstand: 1. Hinse 2. samba-boy 3. konijnmini 4. Ross 5. TMP Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 oktober 2010 gepost Auteur Share 30 oktober 2010 gepost RM komt er ook bij: 1. Hinse 2. samba-boy 3. RM 4. konijnmini 5. Ross 6. TMP Slechts 2 nummers zijn nog niet geraden. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 31 oktober 2010 gepost Auteur Share 31 oktober 2010 gepost Ik heb besloten dit keer met wat meer hints te werken. Hier zijn dan de hints: -Welk lokaal? -Waar komen ze toch vandaan? -Een paar domme dieren -Derrie -Boe -Hij blinkt uit -Afgewezen sporters -Hij leeft zeker niet ouderwets -Zeer ongewone broer en zus -Drie keer de Bob -Het houdt nooit op -Niet onze afbeeldingen -1 letter en 3 cijfers -Niet die waar je de draak mee kunt steken -Zeer recente kijkcijferhit Ze staan uiteraard door elkaar en niet voor elk nummer is er een hint. Hier volgen de hints die horen bij de 2 nummers die nog niet geraden zijn: -Verhalen over een populaire sport -Anime, maar niet op Disney XD Succes! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 2 november 2010 gepost Auteur Share 2 november 2010 gepost Kom op, er kan zo nog van alles verschuiven. Zelfs bovenin. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 november 2010 gepost Auteur Share 4 november 2010 gepost Helaas geen nieuwe inzendingen meer gehad. Daarom nog een keer de hints. Sommige zijn duidelijker geworden en andere zijn nog hetzelfde. -De kinderen van welk lokaal? -Waar komen ze toch vandaan? -Een paar domme honden -Derrie -Boe! -Deze koala blinkt uit -Afgewezen voetballers -Deze wallaby leeft zeker niet ouderwets -Zeer ongewone broer en zus met een C -Drie keer de Bob -Het verhaal houdt nooit op -Niet de afbeelding in je profiel -1 letter en 3 cijfers -Niet die waar je de draak mee kunt steken -Zeer recente Nederlandse kijkcijferhit, 3 miljoen -Verhalen over voetbal -Anime op Fox Kids Jullie krijgen nog 3 dagen de tijd! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 november 2010 gepost Share 4 november 2010 gepost Ik zal kijken wat ik met de hints kan doen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 november 2010 gepost Auteur Share 4 november 2010 gepost 1. Hinse 2. samba-boy 3. konijnmini 4. RM 5. Ross 6. TMP konijnmini is RM voorbij gegaan en Hinse wordt steeds dichter genaderd. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 november 2010 gepost Share 5 november 2010 gepost Ah, deze keer moet ik hem gewoon hebben! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 november 2010 gepost Auteur Share 5 november 2010 gepost Nieuwe inzendingen gehad, maar de stand blijft hetzelfde. Alles is nog mogelijk. Nog 24 uur de tijd! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 6 november 2010 gepost Auteur Share 6 november 2010 gepost En de uitslag is: 1. Hinse (25) !! 2. samba-boy (20) ! 3. konijnmini (17) 4. RM (13) 5. Ross (7) 6. TMP (5) Gefeliciteerd Hinse! En samba-boy uiteraard ook! De nieuwe tv-tjes zijn voor jullie: En dan de antwoorden: 01. 02. 03. 04. De Smurfen 05. 06. 07. De Droomshow 08. The Kids from Room 402 09. Blinky Bill 10. 11. 2 Stupid Dogs 12. Bonus artiest: Manic Street Preachers Bonus titel: Australia 13. Football Stories 14. Marsupilami 15. The Voice of Holland 16. 17. 18. 19. 20. 21. The Neverending Story 22. Cow and Chicken 23. Peppi en Kokki 24. Tik Tak 25. Rocko's Modern Life Bedankt voor jullie deelname. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost 15. The Voice of Holland Geen 3 miljoen kijkers hoor Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Thanks! Het was een goede balans tussen oud/nieuw en verschillende genres. Ik was nog wel even bang geworden voor samba-boy, dus moest opneuw aan de bak. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Gefeliciteerd , beiden! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost 15. The Voice of Holland Geen 3 miljoen kijkers hoor 2,9 miljoen is bijna 3 hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 6 november 2010 gepost Auteur Share 6 november 2010 gepost 15. The Voice of Holland Geen 3 miljoen kijkers hoor Alle deelnemers begrepen het, dus het ligt weer aan jou. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Pardon, ik zocht blijkbaar verkeerd: http://www.kijkonderzoek.nl/component/Itemid,45/option,com_kijkcijfers/file,n1-0-1-p Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Da's alweer een jaar geleden inderdaad. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 6 november 2010 gepost Auteur Share 6 november 2010 gepost Foutje moet kunnen. Maar ze hebben die 3 miljoen dus wel degelijk een keer gehaald en daar ging het om. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Laten we ook niet vergeten dat een relatieve nieuwkomer als konijnmini een hele nette score heeft neergezet Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost Ja, gefeliciteerd Hinse en Konijnmini! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost Gefeli! Konijnmini, netjes, zeer netjes ! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost Ah, deze keer moet ik hem gewoon hebben! ...Ach, 2e is toch ook niet slecht? Link naar bericht Delen op andere sites
konijnmini 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost heey jongens bedankt he ik heb geprobeerd om er nog aan te komen maar helaas derde is ook mooi, helaas krijg je geen tv als je derde bent maarja ben er toch blij mee de volgende keer sleep ik hem in de wacht. natuurlijk ook gefeliciteerd hinse en samba boy ik doe zeker weer mee. tot de volgende keer Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost Ja petje af hoor, konijnmini, heel goed gedaan Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 november 2010 gepost Share 7 november 2010 gepost Deze gaat dicht, en de nieuwe wordt geopend! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten