samba-boy 4 februari 2011 gepost Share 4 februari 2011 gepost (aangepast) Wat een plaatjes EDIT: Dank U vriendelijk aardige mensen Deze sony WM-R2 recording walkman neemt wel mooi op, maar heeft geen dolby b, de D3 daarintegen heeft zelfs dolby C, daar kun je wel mooie opnames mee maken, beter dan mn cassettedeck moet ik zeggen Deze dus? 4 februari 2011 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Walkgirl 4 februari 2011 gepost Share 4 februari 2011 gepost Jup! Was helemaal vergeten dat ik er een filmpje van had Staan er nog meer op! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 februari 2011 gepost Share 4 februari 2011 gepost (aangepast) Krijg nou, had niet eens door dat dat filmpje van jou af kwam :') Goeiemorgen EDIT: Nu we overigens toch over Walkman-verzamelingen beginnen, heb zelf jarenlang een zilvere Sony gehad maar die ben ik inmiddels al jaren kwijt... Heb nu een Sony WM-EX23 die ik ooit van een collega van mijn moeder heb gekregen. Toch wel fijn dat ik daarmee de laatste bandjes die ik nog heb even kan doorluisteren 4 februari 2011 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Walkgirl 4 februari 2011 gepost Share 4 februari 2011 gepost Jawel, die zijn van mij die flimpjes Die ken ik geloof ik niet!, moet je eeens een gotootje van maken! Hier is nog een leuke,, vol gemotoriseert Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 februari 2011 gepost Auteur Share 8 februari 2011 gepost Echt heel tof al die oude walkmans! Een vriend van me kocht rond net voor 2000 een Sony Walkman met ingebouwde oordopjes (+ extra audio uitgang), zodat je zonder koppelstukken met 2 personen kon luisteren. Deze Walkman is ook cool, zeker als je na gaat dat ie uit 1988 komt: Hij kan wireless muziek afspelen, als je een wireless ontvanger hebt voor oordopjes. Zie: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2011 gepost Share 8 februari 2011 gepost Jawel, die zijn van mij die flimpjes Die ken ik geloof ik niet!, moet je eeens een gotootje van maken! Hier is nog een leuke,, vol gemotoriseert Die is echt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 februari 2011 gepost Share 11 februari 2011 gepost Holy shit. Als je die video's zo kijkt zou je haast willen dat de Walkman een nieuw leven kreeg, wat een monstergave dingen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 11 februari 2011 gepost Share 11 februari 2011 gepost (aangepast) Leuke video Walkgirl. Volgens mij komt er ook nog wel goed geluid eruit. 11 februari 2011 aangepast door CNRArcade Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.