djkoelkast 23 oktober 2010 gestart Share 23 oktober 2010 gestart Zeer interessant artikel uit 1990, over het VPRO programma Mannetje & Mannetje: http://www.youtube.com/watch?v=Y6XEnx62uUE Leesze! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 oktober 2010 gepost Share 23 oktober 2010 gepost Leuk artikel, volgens mij heb ik Mannetje en Mannetje ook nog eens ooit in de herhaling bij Villa Achterwerk gezien... Ben nu toch benieuwd hoe dat ook alweer was Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 oktober 2010 gepost Auteur Share 23 oktober 2010 gepost Leuk artikel, volgens mij heb ik Mannetje en Mannetje ook nog eens ooit in de herhaling bij Villa Achterwerk gezien... Ben nu toch benieuwd hoe dat ook alweer was Er staat een filmpje helemaal bovenaan, niet gezien? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 oktober 2010 gepost Share 23 oktober 2010 gepost Om eerlijk te zijn had ik er nog nooit van gehoord. Wel een uniek concept zeg, zeker voor die tijd! Eigenlijk jammer dat het op kinderen was gericht, want als ze een oudere doelgroep hadden genomen was de Amiga misschien nog groot succes geworden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 oktober 2010 gepost Auteur Share 23 oktober 2010 gepost Om eerlijk te zijn had ik er nog nooit van gehoord. Wel een uniek concept zeg, zeker voor die tijd! Eigenlijk jammer dat het op kinderen was gericht, want als ze een oudere doelgroep hadden genomen was de Amiga misschien nog groot succes geworden. Nou ja, Casper is ook op de Amiga gemaakt (die film toen) en zo nog een paar, dus het werd ook volwassen gebruikt, maar of dat mensen naar de Amiga lokt vraag ik me af. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 oktober 2010 gepost Share 23 oktober 2010 gepost Nou ja, Casper is ook op de Amiga gemaakt (die film toen) en zo nog een paar, dus het werd ook volwassen gebruikt, maar of dat mensen naar de Amiga lokt vraag ik me af. De Amiga wilde duidelijk serieus worden genomen t.o.v. de pc, en als de aandacht van tv dan enkel op kids is gericht lijkt me dat niet echt bevorderend. Maar vanaf nu weer ontopic, ik week een beetje af. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 oktober 2010 gepost Auteur Share 23 oktober 2010 gepost De Amiga wilde duidelijk serieus worden genomen t.o.v. de pc, en als de aandacht van tv dan enkel op kids is gericht lijkt me dat niet echt bevorderend. Maar vanaf nu weer ontopic, ik week een beetje af. Mwa, het heeft toch met elkaar te maken, dus waarom zou het niet ontopic zijn Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 januari 2012 gepost Auteur Share 4 januari 2012 gepost Een aflevering op band gevonden: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jeugdmemories 10 januari 2012 gepost Share 10 januari 2012 gepost Dit programma komt me vaag bekend voor. Zou ooit wel eens voorbij gezapt zijn op een vroege zondag morgen in het verleden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2012 gepost Auteur Share 10 januari 2012 gepost Dit programma komt me vaag bekend voor. Zou ooit wel eens voorbij gezapt zijn op een vroege zondag morgen in het verleden. Het is ook best nog vaak herhaald. Als ik het me goed herinner zijn er 2 seizoenen van gemaakt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 10 januari 2012 gepost Share 10 januari 2012 gepost Nooit gezien. Eng hoor ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.