randy_roes 11 oktober 2010 gestart Share 11 oktober 2010 gestart De tweede editie van de 300-contest. Net zoals de vorige keer moet je zoeken in de jaren 60, 70, 80 en 90. Daar de feedback die ik krijg na contests meestal in de richting van "te moeilijk" gaat, heb ik deze toch wel vrij makkelijk gemaakt. Er zijn 20 nummers en bij elk nummer moet je als bonus het decenium erbij opgeven. De bonuspunten worden pas gegeven als je zowel artiest als titel hebt geraden. 1 punt per arties, 1 punt per titel en 1 bonuspunt per decenium dus 60 punten te verdienen! De begeerlijke awards bij deze contest zijn een helm uit de film 300 Deze contest loopt 2 weken, dus de deadline is 26 oktober! Veel succes 300 Contest 2.rar Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 12 oktober 2010 gepost Share 12 oktober 2010 gepost Hij is fijn!. Alleen Happy-Hardcore / Techno is niet echt mijn ding.. maargoed.. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 oktober 2010 gepost Auteur Share 12 oktober 2010 gepost Ik hoop op veel inzendingen. TMP heeft me er attent op gemaakt dat de ID3 tags niet overal zijn verwijderd (raar, want hier op de pc lijken ze allemaal weg), maargoed, jullie krijgen deze antwoorden dan van mij cadeau. Ik eis nu wel inzendingen hé!!! Zodra ik 3 inzendingen heb komt een eerste tussenstand. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 oktober 2010 gepost Share 12 oktober 2010 gepost Ik zie geen ID3 tags hoor, bij 2 nummers krijg je in VLC een plaatje maar dat komt vaker voor en heeft dan niets met het nummer te maken. Ik weet niet zeker of ik meedoe, maar ik herkende er wel direct een aantal, dus de kans is redelijk aanwezig Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 oktober 2010 gepost Auteur Share 18 oktober 2010 gepost Aangezien de inzendingen massaal binnen stromen... Toch een eerste tussenstand: 1- Ross 2- TMP Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 oktober 2010 gepost Share 18 oktober 2010 gepost Heb het momenteel vreselijk druk met m'n thesis, dus ik zal op z'n vroegst donderdag pas een inzending doen. Maar hij komt er aan! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 oktober 2010 gepost Auteur Share 18 oktober 2010 gepost Ik zal ook al de hints geven: R2-D2 en C3PO nnnMarley iemand graag zien trekt je uiteen Dorothy's hond The Mad Monk grijs gezicht Bart Simpson's ziel geen zwarte zondag Spelletje met een Ewok Are You Trying To Seduce Me? Tropisch gek door Steam mét filmbespreking oesters in de ruimte een loden trap kijk naar de gitaar in de toren Uitroeiing in de grootste haven bij jullie roze geld de weduwe van Boudewijn I staat in brand indianen in de schaduw zo verbrand je je hand als je trouwt! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 19 oktober 2010 gepost Share 19 oktober 2010 gepost Kom op mensen! 2 deelnemers is te weinig voor deze contest! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 oktober 2010 gepost Auteur Share 19 oktober 2010 gepost Zeker met de gegeven hints, vele van de liedjes vind je gewoon door te google-en of te vertalen en dan te google-en Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 oktober 2010 gepost Auteur Share 24 oktober 2010 gepost De tussenstand is nog steeds niet gewijzigd en er is ook nog geen enkele nieuwe inzending gekomen. Nog 2 dagen de tijd, ik hoop echt van ganser harte dat ik nog een paar inzendingen krijg. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 oktober 2010 gepost Share 24 oktober 2010 gepost Ik wist werkelijk maar 3 antwoorden, dus van mij zul je geen inzending verwachten, het spijt me. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 24 oktober 2010 gepost Share 24 oktober 2010 gepost (aangepast) Kan absoluut niet zeggen dat ik hem moeilijk vind, op 1 of 2 nummers na dan. 24 oktober 2010 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 oktober 2010 gepost Auteur Share 24 oktober 2010 gepost Er is een nieuwe tussenstand: 1- Ross 2- Frey 2- TMP Kijk, met 1 inzending staat Frey onmiddellijk gelijk op de tweede plaats, dus zend zeker iets in, je maakt zeker kans. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 oktober 2010 gepost Auteur Share 25 oktober 2010 gepost En weer een nieuwe tussenstand: 1- Ross 2- Frey 3- TMP De deadline is 22.00 vanavond, pas na 20.00 zal ik inzendingen kunnen beantwoorden. Nog veel succes! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 oktober 2010 gepost Auteur Share 25 oktober 2010 gepost En deze contest is op z'n einde gekomen. De antwoorden: 01: Toto - Africa bonus: 80's 02: Blue Oyster Cult - Astronomy bonus: 70's 03: Iron Butterfly - In the garden of eden / In-a-gadda-da-vida (beide titels werden aanvaard) bonus: 60's 04: Kraftwerk - The robots / Die Roboter (beide titels werden aanvaard) bonus: 70's 05: Rotterdam Termination Source - Poing! bonus: 90's 06: Simon&Garfunkel - Mrs. Robinson bonus: 60's 07: 2Fabiola - I'm on Fire bonus: 90's 08: Chris Isaak - Wicked Game bonus: 80's 09: Johnny Cash - Ring of Fire bonus: 60's 10: Hanson - MmmmBop! bonus: 90's 11: The Cranberries - Zombie bonus: 90's 12: Boney M - Rasputin bonus: 70's 13: The Shadows - Apache bonus: 60's 14: New Order - Blue Monday bonus: 80's 15: Led Zeppelin - Stairway to heaven bonus: 70's 16: Joy Division - Love will tear us apart bonus: 80's 17: Pink Floyd - Money bonus: 70's 18: Jimi Hendrix - All Along The Watchtower bonus: 60's 19: Visage - Fade to Grey bonus: 80's 20: Poco Loco Gang - Tropical Paradise bonus: 90's De eindstand 1- Ross (60) 2- Frey (33) 3- TMP (27) Ik had op meer inzendingen gehoopt want deze was écht niet moeilijk. Ross gefeliciteerd! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 oktober 2010 gepost Share 25 oktober 2010 gepost Wat ik niet had zegt me vrij weinig, zeker qua titels... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 oktober 2010 gepost Auteur Share 25 oktober 2010 gepost 11, 12 en 13 waren toch heel makkelijk te vinden met de hints (mad monk in google komt op Rasputin, mét bespreking heb je maar 4 mogelijkheden, en schaduw vertalen in het engels is shadow) Maar ik snap dat als je geen idee hebt waar te zoeken het niet zo makkelijk is Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 oktober 2010 gepost Share 25 oktober 2010 gepost Ik kende helemaal niks, dus ik heb alles op hints gezocht. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 oktober 2010 gepost Share 25 oktober 2010 gepost Ross en Frey, gefeli! Wilde er vandaag nog naar kijken, maar het schoot er bij in. Ik had er inderdaad wel een hoop geweten (maar niet zoveel als Ross ). Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 oktober 2010 gepost Auteur Share 25 oktober 2010 gepost Ik kende helemaal niks, dus ik heb alles op hints gezocht. Helemaal niets? Ik kan dat moeilijk geloven: Stairway To Heaven of Zombie zijn toch door iedereen gekend? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 oktober 2010 gepost Share 25 oktober 2010 gepost Ik heb al zo vaak gezegd dat ik helemaal niks ken van muziek. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 oktober 2010 gepost Share 25 oktober 2010 gepost Er zitten wel wat typisch Belgische nummers bij zoals 2Fabiola en Poco Loco Gang. Die laatste kende ik alleen van de Ultratop eind jaren 90, volgens mij is dat geen hit geweest in Nederland. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 26 oktober 2010 gepost Auteur Share 26 oktober 2010 gepost Ja, ik ben dan ook de Belg hier hé (2 Fabiola wist is dat het moeilijk zou zijn, en de Poco Loco gang zat ertussen omdat het makkelijk te vinden was wegens de sample van Steam) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 oktober 2010 gepost Share 26 oktober 2010 gepost Poco Loco is heel bekend geweest hier hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 26 oktober 2010 gepost Share 26 oktober 2010 gepost Inderdaad. Zeer goede contest, zeker niet te moeilijk. Enneh, Thnx! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten