Ga naar inhoud

Rate The Game 55 - Return to Castle Wolfenstein (2001)


  

4 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor "Return To Castle Wolfenstein"

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      1
    • 7
      1
    • 8
      1
    • 9
      1
    • 10
      0
    • niet gespeeld
      0


Aanbevolen berichten

Return to Castle Wolfenstein (2001)

post-24-063781900 1286724791.jpg

Opzet:

Zoals de titel al doet vermoeden keer je in dit spel terug naar Castle Wolfenstein als geheim agent Blazkowicz, dit keer om enkele vreemde geruchten over bizarre menselijke experimenten te onderzoeken, die ook nog iets te maken zouden hebben met het occulte. Het loopt echter al meteen fout en je wordt samen met je collega gevangen gezet. Het ziet er naar uit dat de regering niet direct van plan is hulptroepen te sturen, maar afwacht hoe het verder escaleert. De enige mogelijkheid is ontsnappen...

Trailer:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een van de laatste shooters die ik nog op PC heb gespeeld, want de FPS-boom op consoles kwam eraan :P

Het verhaal vond ik diep genoeg uitgewerkt zodat ik het kon volgen en geïnteresseerd was, en de besturing zat zeer goed ineen (nuja, de meeste PC shooters hebben dit wel onder de knie).

Grafisch was het ook indrukwekkend voor het begin van de eeuw.

Ik heb niet zo lang geleden de console versies (PS2 en XBox) beiden gekocht en gespeeld, en ook op de consoles speelt dit spel geweldig en WIL je gewoon verder spelen.

9/10

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuk spel, een waardig vervolg op het origineel (maar niet te overtreffen natuurlijk ;)). Ik had in die tijd een vrij zeldzame en daardoor slecht ondersteunde grafische kaart (Hercules 4500 Kyro II 64MB) waarmee ik het spel niet altijd even soepel kon spelen. Ik heb me er evenwel goed mee vermaakt. Een 7. Was de online shooter Enemy Territory niet op dezelfde engine gebaseerd? :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...