Ga naar inhoud

Rate The Game 54 - Street Fighter II (1991)


  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor "Street Fighter II"

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      1
    • 5
      0
    • 6
      0
    • 7
      1
    • 8
      1
    • 9
      2
    • 10
      0
    • niet gespeeld
      0


Aanbevolen berichten

Street Fighter II (1991)

post-24-000789400 1286724349.jpg

Opzet:

Street Fighter II: The World Warrior borduurt voort op het een-tegen-een-vechtsysteem van zijn voorganger. De animatiekwaliteit en de speelbaarheid werden verhoogd, de mogelijkheid tot het uitvoeren van worpen, grepen en combo's werd toegevoegd en spelers kunnen uit acht verschillende personages kiezen, inclusief oudgedienden Ryu en Ken. Elk figuur had zijn eigen vechtstijl en speciale aanvallen. In de stand voor één speler komt het gekozen personage tegenover elk van de zeven overige figuren te staan alvorens het te moeten opnemen tegen de vier laatste vechters.

Reclame:

Gameplay (SNES):

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een echte klassieker, vroeger was er aan de kust, waar we op vakantie gingen een arcade-hal en daar stond Street Fighter in, ik weet niet hoeveel geld ik eraan verspeeld heb, maar het zal wel massaal veel geweest zijn :P

De besturing in de arcade was zeer goed, maar ik vond de SNES besturing was lastig, want in die tijd waren de L en R knoppen nog niet écht in gebruik.

Op de MegaDrive daarentegen was het zeer goed, want ik had een 6-button controller.

Grafisch is dit spel ook een van de betere van die tijd, de animaties waren écht tof en alles zag er zeer mooi uit.

Een dikke 9/10

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...