randy_roes 9 oktober 2010 gestart Share 9 oktober 2010 gestart The Lion King (1994) In Afrika wordt de jonge leeuw Simba geboren als zoon van de leeuwenkoning Mufasa. Dat zint Mufasa's jaloerse broer Scar absoluut niet, die nu niet langer de eerste troonopvolger is. Terwijl Simba een onbezorgde jeugd geniet in zijn vaders koninkrijk, smeedt Scar samen met een groep hyena's een plan om zowel Mufasa als Simba uit de weg te ruimen, en zo zelf de macht te kunnen grijpen. vs. DuckTales (1989) In een poging om de rijkste eend ter wereld te worden reist oom Scrooge (Dagobert) de hele wereld over om schatten te zoeken. Gesteund door o.a. Kwik, Kwek en Kwak en piloot Turbo McKwek gaat hij op avontuur in de Amazone, Transylvanië, Afrikaanse mijnen, de Himalaya en zelfs op de maan. Eeuwige rivaal Govert Goudglans zal er echter alles aan doen om Dagobert de schatten afhandig te maken....... Welk spel geniet jouw voorkeur? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 oktober 2010 gepost Share 9 oktober 2010 gepost Lion King is ongeveer hetzelfde als die op de Amiga, Ducktales niet. Dan gaat mijn voorkeur uit naar The Lion King, was een erg mooi spel in die tijd. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 10 oktober 2010 gepost Share 10 oktober 2010 gepost Lion King is ongeveer hetzelfde als die op de Amiga, Ducktales niet. Dan gaat mijn voorkeur uit naar The Lion King, was een erg mooi spel in die tijd. Idem. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 oktober 2010 gepost Share 10 oktober 2010 gepost Ik ga ook voor The Lion King. Ik vond het best mooi gemaakt. Ik had wel altijd zo'n moeite met level 2. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 oktober 2010 gepost Auteur Share 12 oktober 2010 gepost Voor mij is het toch DuckTales. De NES-platformers door capcom zijn gewoon subliem en ookal wordt er wel wat van Megaman overgenomen blijft dit spel gewoon geniaal. De muziek is ook geweldig: Luister eerst eens naar deze Moon-Theme: En dan ZEKER eens naar de "with lyrics" versie van brentalfloss Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 oktober 2010 gepost Share 16 oktober 2010 gepost DuckTales Ik vind de Lion King wel mooi en sfeervol voor z'n tijd, maar de controls zijn voor een platformer toch vrij matig (net als bij Aladdin). Dat vind ik er zwaar wegen. DuckTales heeft veel afwisselende levels met een aantal goede achtergrondmuziekjes. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 oktober 2010 gepost Auteur Share 16 oktober 2010 gepost The Lion King gaat door naar de volgende ronde. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten