randy_roes 9 oktober 2010 gestart Share 9 oktober 2010 gestart Zoals jullie misschien al weten ben ik het crewlid dat instaat voor het uitdelen van de awards. Sinds de update heb ik me al voor een aantal contest mooi mogen bezig houden met het zoeken, schoonmaken en aanpassen van plaatjes voor awards. Dit doe ik uiteraard met plezier, maar ik zou toch liever iets meer input van jullie, de users, krijgen. Dus: vanaf nu had ik graag gehad dat als jullie een contest/poule/pool/... organiseren en hiervoor een awards moet worden gemaakt jullie mij voorzien van een plaatje. Hiervoor heb je 2 opties 1: je bezorgt mij reeds 2 volledig afgewerkte .png plaatjes die als awards worden gebruikt. (transparante en met afmetingen 32x32 pixels) 2: je bezorgt mij een plaatje waar ik mee aan de slag kan. Bij voorkeur reeds in .png formaat maar vooral met zo weinig mogelijk mengpixels! (dit maakt het transparant zetten zoveel makkelijker) Probeer er ook voor te zorgen dat je kleurenplaatje mooi naar greyscale kan worden gezet zodat het onderscheid tussen winnaar en runner-up zichtbaar is. Ik dank jullie al op voorhand Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 oktober 2010 gepost Auteur Share 9 oktober 2010 gepost De contests/poules waar ik nog een plaatje/award voor moet ontvangen zijn de - 300-contest (Ross) - Top-40 Intro's (djkoelkast) - Personal Favorites #3 (Frey) -Eredivisie-poule (TMP) Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 9 oktober 2010 gepost Share 9 oktober 2010 gepost Ik ben bezig wat leuks te zoeken Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 oktober 2010 gepost Share 9 oktober 2010 gepost Ik zal t.z.t voor iets zorgen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 oktober 2010 gepost Auteur Share 9 oktober 2010 gepost Ja, voor TMP zit er natuurlijk niet echt haast achter, maar bij contests zou het handig zijn als de makers er bij het opstellen van hun contest aan dachten. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 oktober 2010 gepost Share 9 oktober 2010 gepost Voila, ik zal ze alvast uploaden. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 oktober 2010 gepost Auteur Share 9 oktober 2010 gepost Super Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 9 oktober 2010 gepost Share 9 oktober 2010 gepost En geupload... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 oktober 2010 gepost Share 9 oktober 2010 gepost En geupload... Jij hebt geen ftp toegang Ik heb die van mij iig al op de ftp gezet Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 oktober 2010 gepost Auteur Share 9 oktober 2010 gepost Die van Ross staan ondertussen ook al in de ftp Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 oktober 2010 gepost Share 10 oktober 2010 gepost (aangepast) Voila. 10 oktober 2010 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 december 2010 gepost Auteur Share 19 december 2010 gepost Gewoon even een vraagje voor de makers van reeds afgelopen contests; zouden jullie eens kunnen aangeven indien ik nog awards moet uitdelen en waar deze te vinden zijn? Niet dat het zo enorm lastig is om te zoeken, maar het zou m'n leven makkelijker maken Link naar bericht Delen op andere sites
RM 19 december 2010 gepost Share 19 december 2010 gepost (aangepast) Voor mij geldt: - Laat ze maar lachen Contest (winnaars zijn in de post genoemd met antwoorden van de opgaven, de awards staan in de OP) - Cartoons Contest (winnaars staan genoemd in de post met antwoorden, de awards staan in de OP) Misschien een ideetje... Om misverstanden en het vergeten om awards uit te delen te voorkomen; Het is misschien wel handig om een contest af te sluiten en in het archief te plaatsen wanneer de awards zijn uitgereikt, Op die manier zie je direct welke contests er nog staan, terwijl de deadline is verlopen 19 december 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 december 2010 gepost Share 19 december 2010 gepost Goed idee, open laten tot alles is afgehandeld (en een paar dagen slowchat mag van mij ook prima hoor, topic stopt vanzelf te lopen). Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 december 2010 gepost Auteur Share 20 december 2010 gepost Ik denk dat ik alles heb ingeladen en uitgedeeld dat nog in wacht stond. Als ik toch een award over het hoofd heb gezien, geef even een seintje! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 januari 2011 gepost Auteur Share 13 januari 2011 gepost Even een kleine dienstmededeling: jullie hebben waarschijnlijk wel al gemerkt dat de awards wat achter lopen, dit heeft een zeer goede reden: mijn laptopje heeft onlangs de geest gegeven en heeft nu de neiging om vrij snel te oververhitten. In afwachting van een nieuwe laptop (zal er zijn tegen eind volgende week) draai ik momenteel linux enkel en alleen voor firefox (want alle andere programma's resulteren in een "critical temperature" fout) Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 13 januari 2011 gepost Share 13 januari 2011 gepost Even een kleine dienstmededeling: jullie hebben waarschijnlijk wel al gemerkt dat de awards wat achter lopen, dit heeft een zeer goede reden: mijn laptopje heeft onlangs de geest gegeven en heeft nu de neiging om vrij snel te oververhitten. In afwachting van een nieuwe laptop (zal er zijn tegen eind volgende week) draai ik momenteel linux enkel en alleen voor firefox (want alle andere programma's resulteren in een "critical temperature" fout) Haal even een busje perslucht, en spuit alle ventilatieopeningen een keer goed door doet wonderen .. http://www.bigdennis.com/emtec-stofverwijderende-luchtspray-p-11575.html?language=nl Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 januari 2011 gepost Share 30 januari 2011 gepost En hoe staat het met de laptop? Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 30 januari 2011 gepost Share 30 januari 2011 gepost Volgens facebook heeft hij een nieuwe Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 januari 2011 gepost Auteur Share 30 januari 2011 gepost Niet zo jagen... Ik zal het zsm in orde brengen (ik probeer deze avond) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 maart 2011 gepost Auteur Share 20 maart 2011 gepost de awards van de reeds afgesloten contest komen er zsm aan, ik heb alleen een probleempje met de sepia-award, maar ik heb al de hulp van dj ingeschakeld Iedereen ook zeker gaan kijken naar de nieuwe film-contest! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 maart 2011 gepost Share 20 maart 2011 gepost Zie PM Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten