Lennert 5 april 2004 gestart Share 5 april 2004 gestart *bas* keert terug naar het circus en gaat opnieuw optreden jopiejee Link naar bericht Delen op andere sites
Bassiefan 5 april 2004 gepost Share 5 april 2004 gepost Het circus? Hoe of wat bedoel je? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 5 april 2004 gepost Auteur Share 5 april 2004 gepost Bassie gaat weer optreden in het circus. Ik wist net nohg welk circus maar dat is me ff ontschoten Link naar bericht Delen op andere sites
Bassiefan 5 april 2004 gepost Share 5 april 2004 gepost Wat is je bron?? Of hoe kom je aan die info? Treedt hij dan op met sylvia in de tent? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 5 april 2004 gepost Auteur Share 5 april 2004 gepost althoff heet het circus ik heb deze info van Hart van nederlan'd dus ik weet niet of het erg betrouwbaar is. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 5 april 2004 gepost Auteur Share 5 april 2004 gepost op de althoff-site staat nog geen nieuws Link naar bericht Delen op andere sites
Bassiefan 5 april 2004 gepost Share 5 april 2004 gepost En wat zei me ndaar nog meer? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 5 april 2004 gepost Auteur Share 5 april 2004 gepost men zei erg weinig helaas. ik had graag meer info gehad. er werd gezegt dat *bas* franz althoff van vroeger kende, en toen hij werd gevraagt optredens te doen meteen ja zei. het eerste optreden moet bij pasen zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Bassiefan 5 april 2004 gepost Share 5 april 2004 gepost Misschien kan je ff Bassie mailen? Dan spelen we op zeker Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 5 april 2004 gepost Auteur Share 5 april 2004 gepost goed idee maar zijn site doet het ff niet erg jmmr (als je zo door gaat ben je vannaaf nog B&A fan) Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 5 april 2004 gepost Share 5 april 2004 gepost mail gewoon : info@magicland.nl Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 6 april 2004 gepost Share 6 april 2004 gepost Heb het ook gezien bij Hart van Nederland. Was een erg kort stukje. Ze zeiden alleen dat Bassie vanaf Pasen (dit weekend dus al) al terug gaat naar het circus. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 6 april 2004 gepost Auteur Share 6 april 2004 gepost mail gewoon : info@magicland.nl idd jammer dat het zo kort was ik had wel meer willen horen Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 6 april 2004 gepost Share 6 april 2004 gepost idd jammer dat het zo kort was ik had wel meer willen horen volgens mij wou je antwoorden tegen Niveath ... Maar ze zijn de page van Bassie aan het vernieuwen (daarom staat die off-line) , mss komt daar het nieuws wel Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 6 april 2004 gepost Auteur Share 6 april 2004 gepost [..]volgens mij wou je antwoorden tegen Niveath ... klopt sorry Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 6 april 2004 gepost Share 6 april 2004 gepost Maakt niet uit ik heb de boodschap begrepen. Nou maar hopen dat er ergens wat meer info staat over het terugkeren van Bassie naar het circus. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 6 april 2004 gepost Share 6 april 2004 gepost Hmzz.. ik vind het wel wat vreemd, Bassie gaat het circus ineens weer in en zijn beide sites hebben ze offline gehaalt :S Als ze de sites aan het vernieuwen zijn, dan laten ze heus die oude sites nog wel staan. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 6 april 2004 gepost Share 6 april 2004 gepost Als ik het goed begrepen heb gaat *bas* tijdens de paasdagen weer in het circus optreden. Lijkt me ook wel vreemd als hij het continue zou gaan doen, hij is immers pas op tournee met Magicland en dan zou hij er ineens een circusshow bij gaan doen? Tijdens de paasdagen zal dat misschien geen probleem zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 6 april 2004 gepost Share 6 april 2004 gepost Als ik het goed begrepen heb gaat *bas* tijdens de paasdagen weer in het circus optreden. Lijkt me ook wel vreemd als hij het continue zou gaan doen, hij is immers pas op tournee met Magicland en dan zou hij er ineens een circusshow bij gaan doen? Tijdens de paasdagen zal dat misschien geen probleem zijn. Ja, dan is het ook niet vreemd. Maar ik verstond zoiets dat Bassie er gewoon ging werken, teminste dat hij wel vaker een optreden zou doen als alleen met de passen. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 6 april 2004 gepost Share 6 april 2004 gepost Ja, dan is het ook niet vreemd. Maar ik verstond zoiets dat Bassie er gewoon ging werken, teminste dat hij wel vaker een optreden zou doen als alleen met de passen. Ahja, nee ik meende begrepen te hebben dat hij alleen tijdens de pasen het circus weer opzoekt. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 7 april 2004 gepost Share 7 april 2004 gepost Hmzz.. ik vind het wel wat vreemd, Bassie gaat het circus ineens weer in en zijn beide sites hebben ze offline gehaalt :S Als ze de sites aan het vernieuwen zijn, dan laten ze heus die oude sites nog wel staan. Ook de link op Sylvia haar eigen site, naar de site van Bassie is verwijdert Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 april 2004 gepost Share 7 april 2004 gepost Sylvia: Pack Your Bags! Heeel misschien gaat Adriaan wel mee op treden. Nee dit is toch niet. *droom droom* Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 7 april 2004 gepost Share 7 april 2004 gepost Sylvia: Pack Your Bags! Heeel misschien gaat Adriaan wel mee op treden. Nee dit is toch niet. *droom droom* Ja. Ik hoop het ook. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 april 2004 gepost Share 7 april 2004 gepost Haha waar heb je dat van? Nou maar hopen dat Bassie weer iets samen met Adriaan gaat doen Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 7 april 2004 gepost Share 7 april 2004 gepost Haha waar heb je dat van? Nou maar hopen dat Bassie weer iets samen met Adriaan gaat doen Het zou leuk zijn moest Bassie weer iets met Adriaan gaan doen ! Maarjah, dat is nu een droom en volgens mij geen werkelijkheid meer hé. Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 7 april 2004 gepost Share 7 april 2004 gepost Welke foto? Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 7 april 2004 gepost Share 7 april 2004 gepost Ook de link op Sylvia haar eigen site, naar de site van Bassie is verwijdert zou ik die stite nog es krijgen aub Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 7 april 2004 gepost Share 7 april 2004 gepost [..]zou ik die stite nog es krijgen aub Jah, als je er niet om vraagt kunnen we ook niet weten dat jij die site wil hebben he http://www.glamourmagic.nl Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 7 april 2004 gepost Share 7 april 2004 gepost [..]Jah, als je er niet om vraagt kunnen we ook niet weten dat jij die site wil hebben he http://www.glamourmagic.nl Of gewoon http://www.sylviaschuyer.nl , handiger Link naar bericht Delen op andere sites
bassie22 8 april 2004 gepost Share 8 april 2004 gepost Ik dacht dat Bassie geen zin meer had in het circus. In ee interview zei hij nog het is een mooi boek maar ik heb het uit. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 april 2004 gepost Share 8 april 2004 gepost Ik dacht dat Bassie geen zin meer had in het circus. In ee interview zei hij nog het is een mooi boek maar ik heb het uit. Tja, je moet toch wat als de bibliotheek dicht gaat... herlezen is ook tof Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 9 april 2004 gepost Share 9 april 2004 gepost Jij ook altijd met je boeken (op de toon van *adriaan* : Jij ook altijd met je eten) Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 9 april 2004 gepost Share 9 april 2004 gepost Ik dacht dat Bassie geen zin meer had in het circus. In ee interview zei hij nog het is een mooi boek maar ik heb het uit. Nou ja, ook stom. Dat is een zin geschreven door Simon Carmiggelt voor Wim Sonneveld in de conference "Opa." "Ach mijn vrouw... Het is een mooi boek, maar ik heb het al uit." Eigenlijk denk ik wel eens dat Bassie niet zo grappig is van zichzelf, maar de meeste grapjes uit andere shows of moppenboekjes komen, volgens mij is Adriaan meer de creatieveling. Link naar bericht Delen op andere sites
dingetje 11 april 2004 gepost Share 11 april 2004 gepost is er wellicht iemand wezen kijken in het circus? Wat deed hij zoal, had hij succes, waren er veel bezoekers enz Link naar bericht Delen op andere sites
Bassiefan 11 april 2004 gepost Share 11 april 2004 gepost Heeft iemand verder al info? Link naar bericht Delen op andere sites
Bassiefan 13 april 2004 gepost Share 13 april 2004 gepost In het nieuws: Na het grote succes van gastoptredens van de beroemde Nederlandse clown Bassie in onze show, die bij zowel Bassie als Circus Althoff goed zijn bevallen, is besloten dat Bassie met ons mee op tournee gaat. Voorlopig treedt hij elke zaterdag en zondag bij ons op, maar wij sluiten niet uit dat hij binnenkort elke voorstelling op zal treden... Ikzelf ben zondag 11-04-2004 gegaan, verslagje volgt nog Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten