djkoelkast 1 oktober 2010 gestart Share 1 oktober 2010 gestart Helaas moet het er van komen, een banmeldtopic. Samba-Boy heeft voor 3 dagen een ban + een verhoogde waarschuwing vanwege het persoonlijk fitten op een van de andere users. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Persoonlijke vetes spreek je pirvé uit, hier is ons forum niet voor. Ik hoop dat de 3 dagen voldoende zijn om tot inkeer te komen en je excuus te maken. In het kort: even dimmen, je gaat nu echt te ver. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 2 oktober 2010 gepost Share 2 oktober 2010 gepost zonde... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 2 oktober 2010 gepost Share 2 oktober 2010 gepost Zonde? Je krijgt niet voor niets een ban natuurlijk. Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar het gebeurt niet voor niets. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 oktober 2010 gepost Auteur Share 2 oktober 2010 gepost Het is wel zonde dat bans en dus een banmeldtopic nodig zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 2 oktober 2010 gepost Share 2 oktober 2010 gepost Zonde op de manier van dat het uberhaupt nodig is. Blijkbaar zijn er dus mensen die zich simpelweg niet kunnen gedragen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 2 oktober 2010 gepost Share 2 oktober 2010 gepost Ah, ja, dat is zeker zonde ja. Ik hoop dat het hierbij blijft iig. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 februari 2011 gepost Share 13 februari 2011 gepost samba-boy heeft een ban van 2 weken aan z'n been wegens user-bashing ONDANKS een officieuze waarschuwing. Vanaf zo 27/2 is hij weer welkom. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 27 februari 2011 gepost Share 27 februari 2011 gepost samba-boy is van z'n ban af. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 juni 2012 gepost Auteur Share 13 juni 2012 gepost MichaelB mag een maandje in zijn eigen sop gaarkoken. Ondanks de vele waarschuwingen en een dwingende mededeling dat het toch echt ontopic moest vond hij het nodig alsnog door te gaan. Ik ben er klaar mee. Je kunt weer posten op 14-07-2012 om 20:08 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 juni 2012 gepost Auteur Share 20 juni 2012 gepost De ban voor MichaelB is omezet in een ban voor onbepaalde tijd omdat hij persoonsgegevens van crewleden probeert te achterhalen en mensen die zich hier mee bezig houden zijn hier niet welkom. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 20 juni 2012 gepost Share 20 juni 2012 gepost Kinderachtig.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 20 juni 2012 gepost Share 20 juni 2012 gepost Kinderachtig? Ronduit gevaarlijk! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 20 juni 2012 gepost Share 20 juni 2012 gepost Hmm wat wil hij jullie aan doen, hij is volgens mij 16/17 jaar, niks van aantrekken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 juni 2012 gepost Auteur Share 20 juni 2012 gepost Hmm wat wil hij jullie aan doen, hij is volgens mij 16/17 jaar, niks van aantrekken Daar gaat het niet om, je hebt gewoon niets te zoeken in dergelijke gegevens. Als je boos bent over je ban kun je mailen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 20 juni 2012 gepost Share 20 juni 2012 gepost Daar moet ik je wel weer gelijk ingeven! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 3 juli 2012 gepost Share 3 juli 2012 gepost Voelt net als vroeger, van die dwarse pubers Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 4 juli 2012 gepost Share 4 juli 2012 gepost (aangepast) Voelt net als vroeger, van die dwarse pubers Zelfs ik krijg er een beetje nostalgische gevoelens van 5 juli 2012 aangepast door Mr_T Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 juli 2012 gepost Auteur Share 4 juli 2012 gepost Ik ook Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 juli 2012 gepost Share 5 juli 2012 gepost Ik ook Whehehe. Die mag ook wel een update. Ik zie er meer uit als Terry's avatar nu, alleen niet zo bruin Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juli 2012 gepost Auteur Share 5 juli 2012 gepost Whehehe. Die mag ook wel een update. Ik zie er meer uit als Terry's avatar nu, alleen niet zo bruin Mr_W Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 juli 2012 gepost Share 5 juli 2012 gepost At your service Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.