randy_roes 23 september 2010 gestart Share 23 september 2010 gestart In dit topic kan je een voorstel doen voor een nieuwe ID Contest. Wie weet heb jij een geweldig idee voor een contest maar ontbreekt je de tijd/inspiratie/know-how om een contest op te starten. Geef hier je voorstellen en wie weet komt er dan een contest waarvan jij kan zeggen: "die contest is er dankzij mij" Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost (aangepast) De tv series-screenshot contest. Raad het plaatje, maar dan met series en dan 25 keer achter elkaar. 23 september 2010 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 september 2010 gepost Auteur Share 30 september 2010 gepost Beetje late reactie van mezelf: ik vind het geen slecht idee maar ik denk niet dat ik de persoon ben om zo'n contest te maken: de series waar ik naar kijk/keek zijn door bijna niemand van jullie écht gekend. Misschien voelt iemand die al een paar keer een tv themes contest heeft gemaakt zich geroepen om zo'n contest te maken? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 oktober 2010 gepost Auteur Share 18 oktober 2010 gepost Even een schop onder dit topic z'n kont! Aangezien ik momenteel 2 contests lopen heb en er eigenlijk weer een mag maken (omdat ik Frey's personal favorites heb gewonnen) zou ik graag deze eer doorgeven. Ik heb nog een contest klaarstaan, maar deze ga ik maar openen nadat de sporters IDC afgelopen is. De reden? Ik vind 3 open contests van mezelf wat overkill, zeker omdat de 300-contest nog niet echt veel deelnemers heeft. Als iemand dus een nieuwe contest wil maken, doe gerust, we zullen hem dan onmiddellijk open gooien! (Frey en Hinse hebben al een paar toffe ideetjes naarvoor gebracht) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 februari 2011 gepost Auteur Share 1 februari 2011 gepost Hey iedereen, ik vind dat het nog eens tijd is voor een échte IDC, met muziek Ik heb een shortlist van 3 thema's: - Filmsoundtracks - Gamemuziek - Dance (allerlei) Dus geef je voorkeur door en binnenkort komt er een nieuwe IDC door mij. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 februari 2011 gepost Share 1 februari 2011 gepost De soundtracks zijn leuk, alleen dan krijg je weer weinig deelnemers (en een Y J die met glans wint ). Wat dat betreft vind ik Dance wel een keer leuk. Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 1 februari 2011 gepost Share 1 februari 2011 gepost (aangepast) Een nieuwe cartoon contest is wel leuk. Die van laatst vond ik wel leuk en er deden ook geloof ik veel mensen aan mee. Of weer een commercial contest. 1 februari 2011 aangepast door CNRArcade Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 februari 2011 gepost Auteur Share 1 februari 2011 gepost Aan commercials begin ik niet, ik kijk er veel te weinig tv voor. Cartoons wil ik me wel eens aan wagen, maar het is veel te lang geleden dat we nog eens een échte muziekcontest hebben gehad. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 februari 2011 gepost Share 1 februari 2011 gepost Ik heb wel nog een onafgemaakte contest staan met verschillende dingen door elkaar. Liedjes, films, tv themes, games en stemmen. Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 1 februari 2011 gepost Share 1 februari 2011 gepost maar het is veel te lang geleden dat we nog eens een échte muziekcontest hebben gehad. Aan een muziekcontest is ook niks mis mee. Alleen bij bepaalde stijlen kan ik weinig tot geen antwoorden voor vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 februari 2011 gepost Auteur Share 1 februari 2011 gepost Aan een muziekcontest is ook niks mis mee. Alleen bij bepaalde stijlen kan ik weinig tot geen antwoorden voor vinden. Daarom mijn shortlist Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 2 februari 2011 gepost Share 2 februari 2011 gepost Dance-contest Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 2 februari 2011 gepost Share 2 februari 2011 gepost Dance-contest Om het helemaal retro te maken misschien een 90's contest? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 februari 2011 gepost Share 2 februari 2011 gepost Dance-contest Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 februari 2011 gepost Auteur Share 2 februari 2011 gepost Om het helemaal retro te maken misschien een 90's contest? 90s is al eens geweest, maar dat kan zeker nog eens worden herbezocht Ik merk op dat een dance-contest de voorkeur geniet. Ik begin zsm met het in elkaar steken van een Dance-IDC Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 februari 2011 gepost Share 3 februari 2011 gepost Hey iedereen, ik vind dat het nog eens tijd is voor een échte IDC, met muziek Ik heb een shortlist van 3 thema's: - Filmsoundtracks - Gamemuziek - Dance (allerlei) Dus geef je voorkeur door en binnenkort komt er een nieuwe IDC door mij. Ik ben momenteel ook bezig om een contest voor te bereiden met filmmuziek... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 februari 2011 gepost Auteur Share 3 februari 2011 gepost Ik ben momenteel ook bezig om een contest voor te bereiden met filmmuziek... Joy, oh Joy!!! *O* Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 april 2011 gepost Auteur Share 17 april 2011 gepost Er is al weer enige tijd geen contest meer, dus ik zal mijn diensten nogmaals aanbieden. Welk soort contest hadden jullie graag gehad? Ik zal er eentje maken. - muziek: een genre, gamemuziek of een tijdperk - afbeeldingen: personen, filmposters of albumcovers Kies gerust iets of maak zelf nog eens een contest hé Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 april 2011 gepost Share 18 april 2011 gepost Ik heb nog een foto contest klaarstaan in de categorie zangers, niet al te moeilijk. Die kan ik er wel eens ingooien. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 april 2011 gepost Auteur Share 18 april 2011 gepost Doe gerust, we hebben wel eens nood aan een nieuwe fotocontest Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 18 april 2011 gepost Share 18 april 2011 gepost (aangepast) Filmposters lijkt me wel leuk, randy. Ik had zelf nog een idee voor een zomerhits-contest (muziek). Ik heb echter niet zo veel tijd op het moment, en het is misschien ook leuker om deze contest ook in de zomer te starten. 18 april 2011 aangepast door TMP Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 april 2011 gepost Auteur Share 18 april 2011 gepost Filmposters lijkt me wel leuk, randy. Ik had zelf nog een idee voor een zomerhits-contest (muziek). Ik heb echter niet zo veel tijd op het moment, en het is misschien ook leuker om deze contest ook in de zomer te starten. Die zomerhits zetten we in de planning! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 18 april 2011 gepost Share 18 april 2011 gepost Die zomerhits zetten we in de planning! Ik maak hem zelf wel hoor, maar reken op midden juni of iets dergelijks . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 april 2011 gepost Auteur Share 18 april 2011 gepost Uiteraard maak jij hem, maar ik zeg dat we die al in de planning hebben staat, zodat niemand anders er een zou maken Filmposter-contest is trouwens bijna klaar. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 april 2011 gepost Share 18 april 2011 gepost Ik zal een vinylcontet doen: klassiekertjes die ik op vinyl heb. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 april 2011 gepost Auteur Share 18 april 2011 gepost Klinkt tof! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 25 april 2011 gepost Share 25 april 2011 gepost Ik heb ook weer een leuk idee voor een nieuwe contest en ben er dan ook al een tijdje mee bezig. Helaas heb ik, zoals jullie al hebben gemerkt niet heel veel tijd de laatste tijd om het forum te bezoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 26 april 2011 gepost Auteur Share 26 april 2011 gepost We kijken er vol ongeduld naar uit Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 april 2011 gepost Share 26 april 2011 gepost Ik ben bezig met de vinylcontest, het wordt een remixcontest. Volgens mij erg leuk. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 6 mei 2011 gepost Share 6 mei 2011 gepost Ik ben al klaar met mijn Jackie Chan contest. (Awards en zipmap) Alleen moet dat topic nog worden nagekeken.. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 11 juli 2012 gepost Share 11 juli 2012 gepost Ik heb na lange tijd ook weer een contest klaar staan. Hij is vermoedelijk vrij pittig, maar niet ondoenlijk. Ik zal hem zsm plaatsen zodat er meteen een nieuwe contest is zodra RM's logo-contest voorbij is. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 juli 2012 gepost Share 13 juli 2012 gepost Ik heb ook weer een nieuwe klaarstaan, maar ik wacht netjes tot die van Hinse dan is afgelopen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten