djkoelkast 23 september 2010 gestart Share 23 september 2010 gestart Vandaag is er een grote update gedaan: nieuwe skin en nieuwe versie van het forum. Als je iets tegenkomt wat (nog) niet goed werkt meld het dan hier. Wat is er precies veranderd: Nieuwe versie Compleet nieuwe skin Beeld wat breder Active topics geeft niet meer de active topics sinds je sessie aan maar de actieve topics van de laatste 24 uur terug vanaf dat je klikt, ongeacht of je ze wel/niet gelezen hebt. Rechtsonder kun je kiezen voor een langere periode dan 24u. Heel veel kleine verbeteringen die niet direct zichtbaar zijn, maar wel de boel optimaliseren. Bekende problemen: Quotes moeten nog een andere kleur dan groen krijgen Awardbalk zit op een rare plek bij je usernaam Plaatjes van mods/admins moeten worden teruggezet Retropuntenbalkje moet weg bij elke post Veel plezier weer! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost Wow, ziet er geweldig uit DJ! Puik werk! We zijn inmiddels geëvolueerd tot Retroforum 2.0 (of eigenlijk 3.0 met het hele oude retroforum in het achterhoofd). De kleuren zijn ook wat gevarieerder met die verschillende roodtinten. Ook is het geheel een stuk strakker. Nu even uitzoeken wat er allemaal nieuw is enzo. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Vooral de compactere bovenkant bevalt me erg goed. Ook kun je topics/posts delen via o.a. twitter, is ook een nieuwe functie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost Wat me wel tegenvalt is dat jij slechts een 2-sterren admin bent. En de knipoog en blij-smiley moeten nog vervangen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost De plaatjes worden sowieso gewijzigd en inderdaad ik moet de smiles herstellen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Test Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost Nog veel mooier dan eerst. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost (aangepast) Holy! Holy fucky! Ziet er geweldig uit man! Het is dat Frey me vertelde dat er iets met het forum was... PRACHTIG. ...Nu kan ik niet wachten op de Sega-versie! *Neergeslagen* 23 september 2010 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Post bewerkt door mag ook weer wat anders van kleur. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Post bewerkt door mag ook weer wat anders van kleur. Quote test Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost (aangepast) Hey, ik droeg bij aan een test! Jippie! ...De grootte wijzigen werkt niet dus kan die functie er niet gewoon uitgesloopt worden? 23 september 2010 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Hey, ik droeg bij aan een test! Jippie! ...De grootte wijzigen werkt niet dus kan die functie er niet gewoon uitgesloopt worden? Ik heb dat uitgezet, je moet gewoon de sub/sup gebruiken. Zie, bij mij werkt het wel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Voila, bewerkt door is weer zoals 'ie was. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost Wat een kleine kutlettertjes, zeg... *op ctrl-+ ram* Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Wat een kleine kutlettertjes, zeg... *op ctrl-+ ram* Ze zijn niet kleiner dan ze waren voor zover ik weet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost Wat een kleine kutlettertjes, zeg... *op ctrl-+ ram* Koop een bril. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Mod/Admin plaatjes vervangen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost De achtergrond is wel erg wit, kan ik dit ergens veranderen (in lichtgrijs ofzo)? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Nee, dat zal ik dan moeten doen (of een kopie van deze template inladen met een grijze achtergrond). Probleem is dat smiles dan minder mooi overkomen, maar ik zal er over nadenken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Hij is nu niet spierwit meer als het goed is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Awardsysteem is geupdate, awards staan weer netjes, alleen dat blokje met retropunten moet nog weg. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Puntensysteem ook gefixt, alleen lijkt alles nu supersloom (kan ook een andere oorzaak hebben, dus ik wacht het nog een paar uur af), graag jullie feedback. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Lijkt nu al beter te gaan. Er is een nieuw item in de shop: voor 100 retropunten kun je een willekeurig topic sticky maken. Leuk om je eigen topic te promoten, probeer het eens uit, onder RETROPUNTEN Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost werken weer is nu anders : O | en is er bijgekomen : O Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost Na jaren dan eindelijk de . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost Ziet er goed uit allemaal en de entree van is natuurlijk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Speciaal voor RM: 10 awards direct zichtbaar bij je posts, maar ik geloof dat alleen Hinse er wat aan heeft De rest staat gewoon nog steeds in je profiel onder de Awards-tab. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost Dit ziet er gewoon subliem uit!!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost Met de update in het achterhoofd heb ik alle awards uitgedeeld waar dit nog nodig was. Laat het me aub weten als ik iets over het hoofd heb gezien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost Ziet er geweldig uit zo! Ik heb geen enkel punt van kritiek . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost Speciaal voor RM: 10 awards direct zichtbaar bij je posts, maar ik geloof dat alleen Hinse er wat aan heeft De rest staat gewoon nog steeds in je profiel onder de Awards-tab. Hoezo speciaal voor mij? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost Misschien had je het als request ingediend? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost Misschien had je het als request ingediend? Nope Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Nope Jij vond toen we de awards gingen beperken 5 eigenlijk te weinig Maar verder, iets meer inhoudelijk: wat vind je er van? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost Ziet er niet verkeerd uit Het is in ieder geval een verbetering ten opzichte van de oude layout. Je hebt nu veel meer overzicht. Kleine puntjes van kritiek zijn wel dat het hoofdmenu nu nogal rood is en je kunt nu ook moeilijk zien wanneer er mods en/of admins online zijn (die hebben dan een net iets donkerder rode kleur). Daarnaast las ik ook dat enkel de ongelezen posts van de laatste 24 uur nog te zien zijn. Is het niet mogelijk om dat uit te schakelen. Dat is namelijk niet zo handig als je een paar dagen niet geweest bent of op vakantie gaat... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Ziet er niet verkeerd uit Het is in ieder geval een verbetering ten opzichte van de oude layout. Je hebt nu veel meer overzicht. Kleine puntjes van kritiek zijn wel dat het hoofdmenu nu nogal rood is en je kunt nu ook moeilijk zien wanneer er mods en/of admins online zijn (die hebben dan een net iets donkerder rode kleur). Daarnaast las ik ook dat enkel de ongelezen posts van de laatste 24 uur nog te zien zijn. Is het niet mogelijk om dat uit te schakelen. Dat is namelijk niet zo handig als je een paar dagen niet geweest bent of op vakantie gaat... Dat van het hoofdmenu moet je even toelichten. De updates staan standaard op 24u, maar onderaan kun je kiezen voor: Actief in de laatste... 24 uur week 2 weken maand 6 maanden jaar Dit doet niets met gelezen/ongelezen, alleen met wat er actief was de gekozen periode. Alles wat je niet gelezen hebt blijft altijd ongelezen, tot je het leest of op gelezen zet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost Ik heb nog iets opgemerkt wat nog moet worden aangepast: gesloten topics onderaan de lijst, nu staan ze tussen nog open topics Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Ik heb nog iets opgemerkt wat nog moet worden aangepast: gesloten topics onderaan de lijst, nu staan ze tussen nog open topics Ok, ga ik morgen mee aan het werk, zal ook een update worden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 september 2010 gepost Auteur Share 24 september 2010 gepost Onderaan hebben users nu gewoon een zwart kleurtje, hoop dat je dat bedoelde (bij wie is er online) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 24 september 2010 gepost Share 24 september 2010 gepost Onderaan hebben users nu gewoon een zwart kleurtje, hoop dat je dat bedoelde (bij wie is er online) Jep, en wat betreft dat hoofdmenu... Als je nu in het hoofdmenu zit (maar ook in de diverse forums) dan zijn alle letters van de namen van de forums, topics en subtopics rood. Voorheen waren die zwart. Het is nu voor mij een beetje druk en ik heb persoonlijk nu steeds de indruk dat het allemaal nieuwe posts zijn. Niet negatief, maar meer een puntje van kritiek. Doe vooral geen moeite als het teveel werk is om dit aan te passen. In dat geval moet ik er gewoon aan proberen te wennen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 september 2010 gepost Auteur Share 24 september 2010 gepost Ik vind het zelf ook allemaal wel èrg rood. Dit is een kleine aanpassing, dus hier ga ik zeker naar kijken (maar zonder prioriteit). Het is een kwestie van de juiste stylesheet en code vinden en rood in zwart veranderen. Sowieso is alle feedback welkom, het is nog allemaal in de fase waar we alles kunnen aanpassen, dus ben er erg blij mee, ik zie ook niet alles. Dat HELP rechtsboven mag wat mij betreft ook weg (de help pagina's zijn niet eens vertaald). Wat is handig om daar neer te zetten? Zou hierover van iedereen wat ideeën willen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 september 2010 gepost Share 25 september 2010 gepost Dat HELP rechtsboven mag wat mij betreft ook weg (de help pagina's zijn niet eens vertaald). Wat is handig om daar neer te zetten? Zou hierover van iedereen wat ideeën willen. ...een knop om het uiterlijk van Retroforum van Nintendo-rood naar Sega-blauw te wijzigen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 september 2010 gepost Auteur Share 25 september 2010 gepost ...een knop om het uiterlijk van Retroforum van Nintendo-rood naar Sega-blauw te wijzigen. Ik weet nog niet of dat er komt, maar als dat er komt zit het linksonder. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 september 2010 gepost Share 25 september 2010 gepost Laten we zeggen dat een sega-skin iets is voor de toekomst, maar het staat niet op onze lijst met prioriteiten: massa's nieuwe leden is een prioriteit Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 25 september 2010 gepost Share 25 september 2010 gepost (aangepast) Ze zijn niet kleiner dan ze waren voor zover ik weet. Nou, bij mij wel Hoewel het ook een nieuw lettertype zou kunnen zijn waardoor kleine lettertjes minder goed leesbaar zijn. 25 september 2010 aangepast door wonderer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 september 2010 gepost Auteur Share 25 september 2010 gepost Nou, bij mij wel Hoewel het ook een nieuw lettertype zou kunnen zijn waardoor kleine lettertjes minder goed leesbaar zijn. Dat zal het zijn, het lettertype is anders ja Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 september 2010 gepost Share 26 september 2010 gepost Op m'n netbook (1024 breeddte) verschijnt er tegenwoordig en horizontale scrollbar, omdat pak-hem-beet 60 pixels er niet oppassen. Het lijkt er dus op dat deze skin gemaakt is voor ~1080 breedte. Niet heel vervelend, maar voorheen was dit niet het geval. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 september 2010 gepost Auteur Share 26 september 2010 gepost Klopt, het is wat breder geworden, zo kunnen we ook grotere filmpjes en foto's plaatsen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 26 september 2010 gepost Share 26 september 2010 gepost Het ziet er heel fijn uit! Hulde! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 september 2010 gepost Share 27 september 2010 gepost Klopt, het is wat breder geworden, zo kunnen we ook grotere filmpjes en foto's plaatsen. Toch jammer. Juist met de opkomst van netbooks is het belangrijk dat je weer met de resolutie van 1024 px breed rekening gaat houden bij sites... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.