randy_roes 8 september 2010 gestart Share 8 september 2010 gestart De eerste Personal Favorites ID Contest is afgelopen, maar niet getreurd. Gezien de opmerking van "ietsje te moeilijk" bij de vorige, heb ik het toch wel wat makkelijker gemaakt. Al is dit natuurlijk weer vanuit mijn standpunt makkelijker te zeggen. De nadruk bij MIJN personal favorites ligt nog ietsje diverser dan bij Hinse, want ik heb ook 5 sporters in de contest gestoken. Hierdoor zit er een mix van filmposters/screencaps/filmmuziek/tv-themes/muziek/albums/sporters/gamemuziek in deze contest. Ik heb in het antwoordformulier per opgave aangegeven wat jullie moeten antwoorden. Er is een maximum van 40 punten te verdienen met deze contest. De deadline ligt op 30 september. Veel succes! Personal_Favorites_2.zip Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 9 september 2010 gepost Share 9 september 2010 gepost Eens zien of dit type contest echt zoveel moeilijker is dan de maker denkt. Ik ga in elk geval zsm een eerste inzending doen. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 september 2010 gepost Share 9 september 2010 gepost Voorzichtige eerste poging gedaan, maar ik moet er nog eens goed voor gaan zitten. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2010 gepost Auteur Share 10 september 2010 gepost Toch al 2 inzendingen binnen. Vanavond een eerste tussenstand, ik hoop dat ik dan al meer inzendingen binnen heb. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 september 2010 gepost Share 10 september 2010 gepost Ik vind het weer erg pittig. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 september 2010 gepost Share 10 september 2010 gepost Het zou me verbazen dat ik niet laatste sta . Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 september 2010 gepost Share 10 september 2010 gepost Ik ga er vanavond even voor zitten. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 september 2010 gepost Auteur Share 11 september 2010 gepost Een eerste tussenstand 1- Hinse 2- Frey 3- TMP Er zijn nog niet veel inzendingen binnen, ik had meer gehoopt. Ik zal zometeen een eerste reeks hints geven. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 september 2010 gepost Auteur Share 11 september 2010 gepost De eerste reeks hints is voor de sporters We hebben 2 oud-wereldkampioenen en 1 huidige wereldkampioen. Er zitten ook 2 oud-nationale kampioenen tussen. 2 van de 5 zijn nog actief in hun sport. 2 gingen heel snel, 2 snel op het einde en 1 staat meestal stil. Zo, hopelijk helpt dit Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 september 2010 gepost Auteur Share 19 september 2010 gepost Wegens mijn afwezigheid de laatste week is de contest met een week verlegd, de deadline is nu 30 september. De reeks hints is nu voor de series Er zijn 4 Amerikaanse en 1 Vlaamse reeksen. Er is maar 1 reeks die nu nog nieuwe afleveringen uitbrengt (en volgende week begint de 7e reeks) 2 reeksen spelen zich af in een ziekenhuis en er is een reeks waar de titel ook in de plaatsnaam van de locatie komt. Er moet ook ontsnapt worden en we zitten ook op luchtbal. (series zijn nog niet écht geraden, dus sommige hints zijn héééél makkelijk) Morgen nieuwe hints én een nieuwe tussenstand Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 september 2010 gepost Auteur Share 22 september 2010 gepost Hier komen de tips voor de GAMES Alle consoles zijn van hetzelfde bedrijf (2 games vanop 1 systeem, 1 van het systeem ervoor en 1 van het systeem erna) Vampieren, Buitenaardse wezens, Russische spionen en Griekse mythologische figuren zijn de tegenstanders in deze games. Slechts 1 spel is nog nergens écht aan bod gekomen op dit forum, maar deze mythische berg zullen we wel eens beklimmen. 1 spel is gebaseerd op een film. 1 spel wordt binnenkort in een nieuw jasje uitgebracht, 1 spel keert terug naar een ouder spel en 1 spel is in essentie een modernere remake van een van de moeilijkste spellen op de oudere console. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost En nu de hints voor de films 2 van de films komen uit filmreeksen, een van die reeksen is uitermate Brits en de andere is uitermate bloederig. Een film heeft het over steers and queers terwijl een andere expres rond middernacht zit. Vergeet de laatste auto want met ijzeren tanden kom je uit op deze ongeluksdag. De tussenstand tot nu toe is: 1- Hinse 2- Frey 3- Ross 4- TMP Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 september 2010 gepost Auteur Share 25 september 2010 gepost Tijd voor de hints voor de muziek Een van de liedjes is een van de bekendste Vlaamse liedjes over een meisje met 3 letters. Dan moet je nog eens kontant betalen voor een lied. En het derde nummer is voor velen een groot "wtf" moment, maar wees getroost, ik heb dit nummer al eens in een nog groot te worden topic geplaatst. Ik zal de albums ook van hints voorzien 2 zitten in het harde metaal en de andere is duits. Een album heeft een track over stukken waar je snelheid ongelimiteerd is. Een ander album is van een zwarte rustdag terwijl het derde album veel met bliksem te maken heeft. Ik hoop dat de hints helpen. Morgen de laatste hints over de series. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 27 september 2010 gepost Auteur Share 27 september 2010 gepost Hints over de series specifiek moet ik eigenlijk niet meer geven, ik zal nu enkel nog hints geven voor opgaven die nog niet zijn geraden (want elke categorie is al aan bod geweest) - viervoudig belgisch kampioen - vlaamse familie op luchtbal - achtervolging die express om middernacht ging - FW18 De tussenstand is ook gewijzigd: 1- Frey 2- Hinse 3- Ross 4- TMP Nog 3 dagen en alles is nog mogelijk Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 september 2010 gepost Auteur Share 29 september 2010 gepost Nog anderhalve dag Ik hoop nog wat inzendingen, de verschillen zijn wat groter geworden, maar alles is nog mogelijk! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 september 2010 gepost Auteur Share 30 september 2010 gepost Bij deze zit deze contest erop. Ik vond het tof om te maken en ik dacht niet dat het écht moeilijk was, wat blijkt uit de maximale score van onze winnaar. Het was dus zeker doenbaar mits wat zoekwerk, maar misschien is de verscheidenheid aan screenshots, albums, liedjes en soundtracks wat te overweldigend. Dit zijn de oplossingen: 1 - Mika Hakkinen 2 - SNES - Super Castlevania 4 3 - House M.D. - Massive Attack - Teardrop 4 - Friday The 13th part 3 5 - Angel 6 - SNES - Super Metroid 7 - Kraftwerk - Autobahn 8 - Gorki - Mia 9 - Tom Steels 10 - De Familie Backeljau 11 - Midnight Express - Giorgio Moroder - The Chase 12 - Ensiferum - Into Battle 13 - Martin Adams 14 - Metallica - Ride The Lightning 15 - N64 - GoldenEye 007 16 - Full Metal Jacket 17 - Robbie McEwen 18 - Gone In 60 Seconds - Trevor Rabin 19 - Black Sabbath - Paranoid 20 - NES - The Battle Of Olympus 21 - The Spy Who Loved Me 22 - Scrubs 23 - Johny Cash - (Ghost) Riders In The Sky 24 - Prison Break 25 - Damon Hill De uitslag 1- Frey (40) 2- Hinse (17,5) 3- Ross (12) 4- TMP (7) Proficiat Frey, mooi gedaan. Ik hoop dat je blij bent met je samus-award Frey, je mag een nieuwe contest starten, je kiest zelf maar wat soort contest je wil maken. Uiteraard kan je nog even in dit topic nakaarten over deze contest, daarna gaan we verder in het algemene topic Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 30 september 2010 gepost Share 30 september 2010 gepost Samus Pittige contest, maar met de hints en flink wat zoekwerk toch goed te doen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 oktober 2010 gepost Share 1 oktober 2010 gepost Gefeliciteerd Frey! Geef jij een vervolg aan deze reeks? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 oktober 2010 gepost Share 3 oktober 2010 gepost Ik heb de nieuwe gepost. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten