djkoelkast 5 maart 2011 gepost Auteur Share 5 maart 2011 gepost Nuja, ik denk misschien best deels hetzelfde, maar enkel voor de eerste 2 rondes ofzo, want anders kan het zijn dat er users na 2 ronden geen enkele speler meer hebben in de poule. Dat kan, maar dan moet er wel actief meegedaan worden, je hebt dan maar steeds 1 avond om je nieuwe poule in te vullen en dat zie ik niet direct gebeuren. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 maart 2011 gepost Share 5 maart 2011 gepost Nog gewonnen ook ... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 maart 2011 gepost Share 5 maart 2011 gepost Dat kan, maar dan moet er wel actief meegedaan worden, je hebt dan maar steeds 1 avond om je nieuwe poule in te vullen en dat zie ik niet direct gebeuren. Ja is inderdaad wat moeilijker natuurlijk. Nog even broeden, misschien komt er een ideetje. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 maart 2011 gepost Share 20 maart 2011 gepost Zo, de awards zijn eindelijk uitgedeeld, dus dit topic mag dicht Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten