Hinse 3 september 2010 gestart Share 3 september 2010 gestart Beste retroërs, Waar fiets jij momenteel op? Een oud barrel of eentje die de nieuwste snufjes heeft? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 september 2010 gepost Auteur Share 3 september 2010 gepost Ik rijd zelf op een zwarte Junker (herenfiets met oud stuur en zadel) uit 1947. Past ideaal bij de oude Utrechtse binnenstad en geeft de straat een authentieke uitstraling. Bij mijn ouders rijd ik op een Gazelle Primeur uit 2000. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 september 2010 gepost Share 3 september 2010 gepost Ik heb niet eens een fiets Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 september 2010 gepost Auteur Share 3 september 2010 gepost Serieus? Pak je dan de auto voor korte afstanden? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 september 2010 gepost Share 3 september 2010 gepost Serieus? Pak je dan de auto voor korte afstanden? Alles met de wagen ja Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 september 2010 gepost Auteur Share 3 september 2010 gepost Kom mee popje, in de wagiih! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 september 2010 gepost Share 3 september 2010 gepost Kom mee popje, in de wagiih! Zij heeft wel een fiets, dus soms gaat zij voor de korte ritjes Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 september 2010 gepost Share 4 september 2010 gepost Zelf heb ik geen fiets voor alledaags gebruik, ik woon in het centrum en alles is hier op 10-20 minuten wandelen te doen. Ik heb wel een Giant racefiets waarmee ik probeer om 1-2 keer per week toch zeker een tochtje van 50 tot 100 km af te leggen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 7 september 2010 gepost Share 7 september 2010 gepost (aangepast) De originele Postcode Loterij fiets, ideaal als postbezorger want is erg stevig! 7 september 2010 aangepast door Sam Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 september 2010 gepost Share 8 september 2010 gepost Trek 400 geloof ik. Toe aan vervanging. Poosje terug wilde ik gaan fietsen, zat er een enorme slag in het achterwiel Hij had net een paar dagen in de garage gestaan, niks aan de hand toen ik de vorige keer fietste... compleet raadsel. Er zit zelfs een slag in de rubberband, niet alleen in de velg (die is inmiddels vervangen). Echt HEEL vreemd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 10 september 2010 gepost Share 10 september 2010 gepost De originele Postcode Loterij fiets, ideaal als postbezorger want is erg stevig! Lijkt me altijd zo lastig als dit soort fietsen gejat worden. Moet je je gestolen fiets opgeven, blijken er zoveel van dat type rond te rijden. Ik hoor inderdaad wel van meerderen dat het prima fietsen zijn! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 september 2010 gepost Auteur Share 10 september 2010 gepost Het aangifte doen van een gestolen fiets, daar begin ik niet eens aan. Mijn fiets wordt gemiddeld eens per jaar gejat/vernield, en het is zoeken naar een speld in een hooiberg om dat ding terug te vinden, met of zonder politiehulp. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 september 2010 gepost Share 10 september 2010 gepost Mijn fiets is (Gelukkig) nog nooit gejat. Die van mijn zus wel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 14 september 2010 gepost Share 14 september 2010 gepost (aangepast) Lijkt me altijd zo lastig als dit soort fietsen gejat worden. Moet je je gestolen fiets opgeven, blijken er zoveel van dat type rond te rijden. Ik hoor inderdaad wel van meerderen dat het prima fietsen zijn! Heb 'm wel goed verzekerd natuurlijk. Maar maak de fiets inderdaad om te voorkomen dat ie gestolen wordt in ieder geval altijd maar met een extra ketting ergens aan vast. Mijn vorige 2 fietsen zijn namelijk wel allebei gestolen bij het station hier vlakbij. 14 september 2010 aangepast door Sam Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 september 2010 gepost Share 15 september 2010 gepost Mijn vorige 2 fietsen zijn namelijk wel allebei gestolen bij het station hier vlakbij. Blijkbaar was het voorwiel van fiets 1 niet super volgens de nieuwe eigenaar, dus besloot hij je tweede fiets ook meteen even te jatten om het euveltje te fixen. Tip 1 bij de fiets; Nooit op een station laten staan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 8 december 2010 gepost Share 8 december 2010 gepost Mijn fiets heeft de afgelopen 5 dagen gelogeerd in de fietsenrekken van mijn stamkroeg. Had met dit weer geen zin hem weer te halen. Wist niet dat een fiets zo goed tegen de barre vrieskou kan. Alleen het achterlicht doet het niet meer want het knopje is vastgevroren Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 december 2010 gepost Share 8 december 2010 gepost Mijn fiets heeft de afgelopen 5 dagen gelogeerd in de fietsenrekken van mijn stamkroeg. Had met dit weer geen zin hem weer te halen. Wist niet dat een fiets zo goed tegen de barre vrieskou kan. Alleen het achterlicht doet het niet meer want het knopje is vastgevroren Ik was al even bang dat jij ook 5 dagen in je stamkroeg had gezeten, non-stop Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 8 december 2010 gepost Share 8 december 2010 gepost Haha dat is 1 keer per jaar met carnaval wel zo :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.