samba-boy 15 april 2013 gepost Share 15 april 2013 gepost Opvallend: Die clown bij Wedden Dat met dat hoedje en die witte lip, dat is clown Gino die ook in de verjaardagsshorty van Bassie & Adriaan te zien is Beetje offtopic maar toch ook weer niet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Neo 18 april 2013 gepost Share 18 april 2013 gepost Nog een voorbeeldje: Uit de school geklapt met inderdaad een héél jonge Katja Schuurman Dit komt van een slechte Betamax band, het is opgenomen met een draadje uit de videorecorder (ik geloof een speakerkabel) en dan zo een beetje richting het raam gelegd. OO dit is gaaf! Onlangs alle afleveringen van Fort Alpha gekeken (met jennifer de jong ), Uit de school geklapt staat hooooog op mijn verlanglijstje ! Is deze al beschikbaar online ergens\? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 april 2013 gepost Auteur Share 18 april 2013 gepost OO dit is gaaf! Onlangs alle afleveringen van Fort Alpha gekeken (met jennifer de jong ), Uit de school geklapt staat hooooog op mijn verlanglijstje ! Is deze al beschikbaar online ergens\? Er staat één aflevering online: Leuk dat er eindelijk weer iemand is die het kent Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Neo 18 april 2013 gepost Share 18 april 2013 gepost Er staat één aflevering online: Leuk dat er eindelijk weer iemand is die het kent Gaaf ! Wie kent het nou niet "Is het voor een punt?" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 april 2013 gepost Auteur Share 18 april 2013 gepost Gaaf ! Wie kent het nou niet "Is het voor een punt?" Je bent de eerste die ik 'tegen kom' die het echt nog kent van vroeger. Voor mij een van de leukste comedies ooit geschreven. Wel flauw hier en daar en theatraal, maar dat maakt het eigenlijk alleen maar leuker. Vooral die aflevering met Peijnenburg Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.