djkoelkast 8 oktober 2011 gepost Auteur Share 8 oktober 2011 gepost Nieuw experiment met 50fps en deinterlacing, denk dat ik er meer zo ga doen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 oktober 2011 gepost Share 8 oktober 2011 gepost 20:45 Baywatch prime time Prima kwaliteit trouwens! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 oktober 2011 gepost Auteur Share 8 oktober 2011 gepost 20:45 Baywatch prime time Prima kwaliteit trouwens! Komt van een Betamax Vergeet ook de toevoegingen van de vorige pagina niet, want daar staan er ook nog een aantal van vandaag en gisteren. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 oktober 2011 gepost Share 8 oktober 2011 gepost Ik ga nog een stuk Disco Train uploaden, deze keer met een Time Base Corrector gecaptured (die zorgt ervoor dat je geen dropframes meer hebt, makkelijk gezegd) en dan nabewerkt via Adobe Premiere om alle ruis weg te filteren zonder dat de boel onscherp wordt. Volgens mij is het goed gelukt. Dit is nog voor de kleurcorrectie, het resultaat zien jullie straks op youtube. Ik zei toch dat een TBC redelijk benodigd was, maar die plugin voor Premiere maakt het plaatje compleet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 januari 2012 gepost Auteur Share 4 januari 2012 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 januari 2012 gepost Auteur Share 4 januari 2012 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 januari 2012 gepost Auteur Share 4 januari 2012 gepost Nog een leuke reclame van het inmiddels failliete Gelink, reclame is nog verboden ook: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 januari 2012 gepost Auteur Share 4 januari 2012 gepost Rolf's antwoordapparaat aflevering 7 van seizoen 1 (als ik het goed heb, het is in elk geval de laatste van seizoen 1) Dit is overigens de aflevering die wordt genoemd in dit topic: http://www.retroforum.nl/topic/1504-lisa-in-rolfs-antwoordapparaat want deze aflevering heeft een cheetah er in. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 januari 2012 gepost Share 4 januari 2012 gepost (aangepast) Nog een leuke reclame van het inmiddels failliete Gelink, reclame is nog verboden ook: [Video] Hoezo is deze verboden dan? Overigens geniale uploads EDIT: Oh, de beschrijving van de video op YouTube biedt uitsluitsel. Nice. 4 januari 2012 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 januari 2012 gepost Auteur Share 24 januari 2012 gepost Deze keer een Sega Mega Drive reclame + een stukje Telekids met Anniko Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 januari 2012 gepost Share 25 januari 2012 gepost De Sega reclame, Telekids-leader, Anniko en aankondiging Dino-riders: _O_ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 januari 2012 gepost Auteur Share 25 januari 2012 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 februari 2012 gepost Auteur Share 15 februari 2012 gepost Ik vond de cd van het spel terug, dus gelijk de trailer online gezet: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 februari 2012 gepost Share 18 februari 2012 gepost Ik ken dit helemaal niet, gaaf! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 september 2012 gepost Auteur Share 8 september 2012 gepost Ik heb mijn capturehoekje bijna klaar, de eerste test die ik heb gedaan is de intro van Atom Ant vanaf een VHS. Het is gecaptured met Final Cut Pro en behalve de intro en het logo niet bewerkt. Met de stem van Paul van Gorcum. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 september 2012 gepost Auteur Share 8 september 2012 gepost Als test mijn MSX1 aangesloten. Geluid is nog wat hard, maar zo komt het 1 op 1 van de MSX, daar moet dus wellicht nog iets tussen. Omdat mijn beamer nog niet hangt moet ik het spelen met alleen het beeld wat Final Cut Pro me geeft en daar zit een halve seconde ofzo vertraging in, daarom ging het spelen niet zo best Het capturen op zich ging wel heel goed. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 september 2012 gepost Auteur Share 8 september 2012 gepost En de laatste voor vandaag is een stukje MSX geschiedenis, want het is met real-time laden. Ga er dus maar even lekker voor zitten terwijl Mappy laadt Er mag overigens best gereageerd worden hoor Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 8 september 2012 gepost Share 8 september 2012 gepost Erg leuk, bij Mappy heel zacht op de achtergrond de digitale cassette "muziek"... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 januari 2013 gepost Auteur Share 11 januari 2013 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 januari 2013 gepost Share 12 januari 2013 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 januari 2013 gepost Auteur Share 24 januari 2013 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 24 januari 2013 gepost Share 24 januari 2013 gepost Quick and Brite pfoe wat heb ik die reclame te vaak gezien .... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 januari 2013 gepost Auteur Share 24 januari 2013 gepost Vooral die NL versie is zo tof Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 januari 2013 gepost Share 25 januari 2013 gepost (aangepast) Dit is de iets oudere versie _O_ Dit is écht lang geleden voor mij! Jammer dat het incompleet is. 25 januari 2013 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 januari 2013 gepost Auteur Share 25 januari 2013 gepost Dit soort opnames staat altijd achter aan banden, op de laatste paar minuten. Ik heb nog geen betere gevonden helaas. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 maart 2013 gepost Auteur Share 22 maart 2013 gepost Three Ekseptional Days17-09-1970Profiel van de Nederlandse popgroep "Ekseption" oa tijdensoptreden en ontspanning in Frankrijk en bijgrammofoonplaat-opname; zij spelen oa de Turkse mars vanMozart, de 5e symfonie van Beethoven en de Sabeldans vanKatsjatoerian. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 maart 2013 gepost Share 23 maart 2013 gepost Deze kwam ook langs op televisie toen Rick van der Linden was overleden, terug in 2006. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 maart 2013 gepost Auteur Share 28 maart 2013 gepost Nog wat spul van Betamax gered: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 28 maart 2013 gepost Share 28 maart 2013 gepost De aanhanger wint Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 maart 2013 gepost Auteur Share 30 maart 2013 gepost Arjan Ederveen en Tosca Niterink in Greenpeace spotjes: Er komen straks nog wat video's aan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 maart 2013 gepost Auteur Share 30 maart 2013 gepost Ik vond op Youtube dat samba-boy deze wilde uploaden (2 jaar geleden) maar ik heb hem nog niet teruggevonden. Ik weet natuurlijk ook niet zeker of het dezelfde is. Hoe dan ook is hier een leuke demonstratievideo over VHS, Betamax en Video 2000 van PDMagnetics: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 maart 2013 gepost Auteur Share 30 maart 2013 gepost Donderdag 15 december 1983: einde Shogun (met vertelstem van Hero Muller), omroeper Hans van der Togt, 60 jaar AVRO logo, STER reclameblok, Late journaal met Fred Emmer en nieuws voor doven en slechthorenden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 maart 2013 gepost Share 30 maart 2013 gepost Ik vond op Youtube dat samba-boy deze wilde uploaden (2 jaar geleden) maar ik heb hem nog niet teruggevonden. Ik weet natuurlijk ook niet zeker of het dezelfde is. Hoe dan ook is hier een leuke demonstratievideo over VHS, Betamax en Video 2000 van PDMagnetics: Het is hem Ik wilde hem 2 jaar geleden uploaden maar toen werd mijn YouTube-account door een welbekend onverlaat uit de lucht gehaald :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 april 2013 gepost Auteur Share 2 april 2013 gepost Stukje uit begin jaren '90, het jaartal is mij niet helemaal bekend. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 april 2013 gepost Share 4 april 2013 gepost Met dank aan samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 april 2013 gepost Auteur Share 4 april 2013 gepost We stampen lekker door: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 april 2013 gepost Auteur Share 7 april 2013 gepost Zijn er eigenlijk nog wel meer mensen die dit leuk vinden of is samba-boy de enige? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 april 2013 gepost Auteur Share 7 april 2013 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 april 2013 gepost Auteur Share 7 april 2013 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 april 2013 gepost Auteur Share 9 april 2013 gepost Een flink stuk van "De Deurwaarder" uit 1996: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 april 2013 gepost Auteur Share 9 april 2013 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 april 2013 gepost Auteur Share 9 april 2013 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 april 2013 gepost Auteur Share 10 april 2013 gepost Vandaag een behoorlijke sloot geupload: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 april 2013 gepost Auteur Share 10 april 2013 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 april 2013 gepost Auteur Share 10 april 2013 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 april 2013 gepost Auteur Share 12 april 2013 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 april 2013 gepost Auteur Share 12 april 2013 gepost En weer een volledige show Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 april 2013 gepost Share 12 april 2013 gepost En weer een volledige show Held! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 15 april 2013 gepost Share 15 april 2013 gepost Klein beetje offtopic; ik zag dat je nu bij youtube ook 'videobandmodus' kan aanzetten! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.