djkoelkast 20 augustus 2010 gestart Share 20 augustus 2010 gestart Van oude videobanden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 augustus 2010 gepost Auteur Share 20 augustus 2010 gepost De laatste voor vandaag Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 augustus 2010 gepost Auteur Share 20 augustus 2010 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 augustus 2010 gepost Auteur Share 20 augustus 2010 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 augustus 2010 gepost Share 20 augustus 2010 gepost Coen Flink! Die stem alleen al. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 augustus 2010 gepost Share 20 augustus 2010 gepost Ook even een toevoeging van de Vlaamse kant: Jungleboek!! Intro 1: Intro 2: Kwaliteit is niet zo goed, komt van een dvd-kopie van oude banden. Maar geniet ervan! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 augustus 2010 gepost Auteur Share 20 augustus 2010 gepost We gaan nog lekker door! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 augustus 2010 gepost Auteur Share 20 augustus 2010 gepost En Hans: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 20 augustus 2010 gepost Share 20 augustus 2010 gepost Geweldige beelden! Dat Jungleboek kende ik niet, maar het doet me qua figuren denken aan Zoobilee Zoo. En Johan Derksen met die rookwalm (waar Kees Jansma raar van op kijkt) Echt schitterende beelden! En DJ, wat voor software gebruik je hier voor? Is je nabewerking zo briljant of waren de banden in zulke topkwaliteit? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 augustus 2010 gepost Auteur Share 20 augustus 2010 gepost Geweldige beelden! Dat Jungleboek kende ik niet, maar het doet me qua figuren denken aan Zoobilee Zoo. En Johan Derksen met die rookwalm (waar Kees Jansma raar van op kijkt) Echt schitterende beelden! En DJ, wat voor software gebruik je hier voor? Is je nabewerking zo briljant of waren de banden in zulke topkwaliteit? Capturen: Pinnacle Studio 14 Capture hardware: Goede videorecorder (Panasonic) en een Pinnacle Dazzle Platinum (DVC170) Logo/croppen exporteren etc: Adobe Premiere Pro CS5 De banden zijn van goede kwaliteit, want ik heb behalve wat inzoomen om ribbeltjes en randjes te verwijderen en een logo er op plakken niets gedaan. Nog 2 dan: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 augustus 2010 gepost Auteur Share 20 augustus 2010 gepost Op moment van plaatsen (17:55u) is de video nog aan het verwerken, dus de kwaliteit nog niet 100% Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 augustus 2010 gepost Share 20 augustus 2010 gepost Die van Sport aan Tafel is leuk om nog eens te zien . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 augustus 2010 gepost Auteur Share 20 augustus 2010 gepost En nog een paar Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 augustus 2010 gepost Share 20 augustus 2010 gepost Die van Peter R. de Vries is mooi getimed, nu hij is opgepakt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 augustus 2010 gepost Auteur Share 21 augustus 2010 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 augustus 2010 gepost Share 21 augustus 2010 gepost Dat omnummeren was inderdaad het gesprek van de dag. Wij kregen het getal 4 voor ons huidige telefoonummer en er verdween een 0 van het netnummer/kengetal. Ik wist niet eens dat Uh...Vergeet Je Tandenborstel Niet eerst op de publieke zender kwam. Wie was nou die bekende internationale artiest? Ook mooi om te zien hoe die presentatrice na de aankondiging van het programma heel ongeïnteresseerd weg kijkt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 augustus 2010 gepost Auteur Share 21 augustus 2010 gepost David Copperfield als ik het goed heb (lees: Wouters verkleed als Copperfield ) Ik heb hier een hele band vol mee, zo'n 8 uur totaal Tandenborstel kwam eerst op het publieke Veronica, later het commerciële veronica en nog later Yorin. Programma is steeds meeverhuisd. Dit 2e seizoen is Veronica al commerciëel trouwens. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 augustus 2010 gepost Share 21 augustus 2010 gepost Ohja, het is inderdaad al commercieel. Ik was even vergeten dat de commerciële zenders ook een presentatrice/omroepster hadden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 21 augustus 2010 gepost Share 21 augustus 2010 gepost Geweldig die oude IP tune Je kunt toch wel zien dat RTL zich flink ontwikkeld heeft in de loop der tijd. Het oogde vroegah allemaal veel oubolliger! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 augustus 2010 gepost Auteur Share 21 augustus 2010 gepost Ja, het is echt behoorlijk gedateerd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 augustus 2010 gepost Share 22 augustus 2010 gepost Ik geloof dat Vergeet je tandenborstel nog in het eerste seizoen op de commerciële overging, zag op CCF een herhaling waarin Rolf (Rofl wilde ik typen ) aankondigde "En nu 1 van de dingen die je voor het eerst krijgt als je commercieel gaat... De reclame." Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 augustus 2010 gepost Auteur Share 22 augustus 2010 gepost Er gaat ook wel eens iets mis Van Frits Lambrechts naar Frits Lambergs De eigenlijke storing duurde een minuut of 3 maar dat slaat nergens op om dat zo lang er in te laten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 22 augustus 2010 gepost Share 22 augustus 2010 gepost Schitterend, wat een gefaal daar zeg! Sowieso al legendarisch dat ze een programma van Jimmy Geduld aankondigt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 augustus 2010 gepost Auteur Share 22 augustus 2010 gepost Nog een stukje tandenborstel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 23 augustus 2010 gepost Share 23 augustus 2010 gepost Sowieso al legendarisch dat ze een programma van Jimmy Geduld aankondigt. Jimmy was destijds inderdaad helemaal leip van dat Amerikaanse football. Programma heeft het overigens niet lang uitgehouden meen ik me te kunnen herinneren. En die technische probleempjes blijven leuk! Omroepsters die wanhopig blijven kijken of alles wel goed gaat. Julia Samuël loste het goed op zo. Meteen werd de naam ook nog even gecorrigeerd (Lambergs). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 augustus 2010 gepost Share 23 augustus 2010 gepost Meteen werd de naam ook nog even gecorrigeerd (Lambergs). Ik dacht dat Frits LAMBRECHTS juist de gast was en dat ze hem bij de 2e poging juist verkeerd aankondigde Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 augustus 2010 gepost Auteur Share 23 augustus 2010 gepost Ik dacht dat Frits LAMBRECHTS juist de gast was en dat ze hem bij de 2e poging juist verkeerd aankondigde Dat klopt, ze maakte de 2e keer een fout Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 november 2010 gepost Share 6 november 2010 gepost Ik wou dat ze tegenwoordig nog zo aankondigden op televisie. Tegenwoordig is het toch alleen maar commercial, commerical, commercial. Had ik al commercial gezegd ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 januari 2011 gepost Auteur Share 11 januari 2011 gepost Veronica Awards: Het Muzikale hoogtepunt van 1980 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 januari 2011 gepost Auteur Share 11 januari 2011 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 januari 2011 gepost Auteur Share 11 januari 2011 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 januari 2011 gepost Auteur Share 11 januari 2011 gepost En nog lekker gedateerd: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 11 januari 2011 gepost Share 11 januari 2011 gepost Heerlijke aanvullingen! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 januari 2011 gepost Share 11 januari 2011 gepost Veronica Awards: Het Muzikale hoogtepunt van 1980 Ik heb het einde van de Veronica Awards 1988, met genomineerden Gerard Joling, René Froger en Koos Alberts. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 februari 2011 gepost Share 8 februari 2011 gepost Promo'tje voor Wat schuift 't. Jammer van de videolijn in beeld aan het einde van de promo en synchroon is de video ook niet echt... http://www.youtube.com/watch?v=xfYd2XleTCk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 augustus 2011 gepost Auteur Share 11 augustus 2011 gepost Een filmpje van de PowerBook: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 11 augustus 2011 gepost Share 11 augustus 2011 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 augustus 2011 gepost Auteur Share 13 augustus 2011 gepost Aankondigingen van Tros Aktua export, de eerste de beste, de tv show, Tros Aktua en Flesh and blood. Daarna een postbus 51 blok (belastingdienst / de groene kikker) Daarna een STER blok (Queen, Fleuril, Holland International, Whiskas, Vidal Sasoon Wash & Go, Boerenmelkse van UnieKaas, C1000, AMEV) Tot slot een stukje "pauze" Komt van een heel stoffige Betamax dus niet optimaal in kwaliteit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 augustus 2011 gepost Auteur Share 13 augustus 2011 gepost José, ze bestaat! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 augustus 2011 gepost Auteur Share 13 augustus 2011 gepost Nog een stukje Big Brother 1 uit 1999 met Rolf X. Wouters Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 augustus 2011 gepost Auteur Share 13 augustus 2011 gepost Kan me niet voorstellen dat iemand het interessant vindt, maar ik heb een (bijna) heel journaal geupload Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 augustus 2011 gepost Auteur Share 13 augustus 2011 gepost We gaan gewoon door. 1999, een ONM leader, reclame, aftiteling: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 augustus 2011 gepost Share 15 augustus 2011 gepost Geniale uploads Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 september 2011 gepost Auteur Share 17 september 2011 gepost Daar is eindelijk een gedeelte Rolfs Disco Train: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 september 2011 gepost Share 17 september 2011 gepost Lang niet gezien, dit Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 oktober 2011 gepost Auteur Share 7 oktober 2011 gepost Ik ga nog een stuk Disco Train uploaden, deze keer met een Time Base Corrector gecaptured (die zorgt ervoor dat je geen dropframes meer hebt, makkelijk gezegd) en dan nabewerkt via Adobe Premiere om alle ruis weg te filteren zonder dat de boel onscherp wordt. Volgens mij is het goed gelukt. Dit is nog voor de kleurcorrectie, het resultaat zien jullie straks op youtube. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 oktober 2011 gepost Auteur Share 7 oktober 2011 gepost Nog een voorbeeldje: Uit de school geklapt met inderdaad een héél jonge Katja Schuurman Dit komt van een slechte Betamax band, het is opgenomen met een draadje uit de videorecorder (ik geloof een speakerkabel) en dan zo een beetje richting het raam gelegd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 oktober 2011 gepost Auteur Share 7 oktober 2011 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 oktober 2011 gepost Auteur Share 8 oktober 2011 gepost En nog een paar reclames: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 oktober 2011 gepost Auteur Share 8 oktober 2011 gepost Speelfilmaankondiging RTL4 Deel 2 van dè erotische comedy die de "lederhosenfilms" op de kaart zette (suitable for work, het is de introductie) http://www.youtube.com/watch?v=8SlRh6m5mKQ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.