Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

gestart

Triviant: Algemeen!!!

De spelregels zijn simpel: Er wordt een vraag gesteld, Wie de vraag goed heeft (wacht op bevestiging van de vraagsteller, want als het antwoord fout blijkt te zijn loopt het hele spel in het honderd), mag de volgende vraag stellen.

Stel wel vragen die te achterhalen zijn, je moet het antwoord dus wel kunnen weten. Goede vragen zijn bijvoorbeeld "Wat is de hoofdstad van Ethiopië" of "Wat is de scheikundige afkorting van zuurstof?".

Laten we afspreken dat antwoorden niet worden opgezocht op google of wikipedia!

Scorelijst:

randy_roes (17)

djkoelkast (7)

samba-boy (8)

Mr_T (4)

TMP (3)

Y J (3)

Hinse (2)

Ross (2)

Joost (1)

• Reacties 252
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gepost

Oja, TMP, jij opende het topic, jij moet de scores nu bijhouden hé :P

En oooo wee als je niet up to date bent :P, dan zal jij eens de wammes zijn ;)

Ok, even een vraagje verzinnen, want ik gokte 1996 :P

Hoe heette de Amerikaanse president die door John Wilkes Booth werd vermoord?

gepost (aangepast)

Ga dan terug naar het moment waarop Adriaan de muziek monteert onder de series en schrijf alles op :+

Ik dacht eerder aan de verloren aflevering opnemen met een meegenomen harddisk-recorder, maar ok :P

Wat betreft de Dracula-acteur, ik heb de naam vast langs horen komen maar kan er nu totaal niet opkomen.

aangepast door samba-boy
  • 2 weeks later...
gepost

(gisteren gaan kijken, dus ik denk dat het wel lukt :P)

Leonard DiCaprio

Tom Berenger

Michael Caine

Joseph Gordon Levitt

Pete Postelthwate

(denk dat de laatste naam verkeerd is getypt, maarja, dat heb je met niet mogen opzoeken hé)

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
gepost (aangepast)

Hoe hoog is de Dom in Utrecht? Antwoord in meters is voldoende. Als het juiste antwoord er niet bij zit wint degene die er het dichtste bij zit. :P

aangepast door Hinse
gepost

Het is veeeeeeel hoger, we hebben het hier over de hoogste kerktoren van Nederland ;) Ter vergelijking: de Martini-toren in Groningen is 97 meter en de Nieuwe Kerk in Delft is 108 meter. Dus raad maar opnieuw. :P

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...