BenA-fan 18 augustus 2010 gestart Share 18 augustus 2010 gestart 7 September komt een nieuwe DVD uit. Deze heeft als titel Back to school/Fietsbel. Ik heb geen idee wat ik mij hierbij moet voorstellen. Fragmenten die ze ooit eens voor één of ander programma hebben opgenomen en vroeger dus een op de televisie zijn geweest, maar daarna nooit meer zijn uitgezonden of op DVD zijn verschenen? Zoiets als Leer het Verkeer dus. Wat zou er op deze DVD staan. Is er trouwens behoefte aan een Laat je verzamling zien-topic? Ik ben op zich best wel benieuwd wat de grote fans op dit forum voor een verzameling hebben. Ik had eigenlijk verwacht zo'n topic hier wel al zou bestaan, maar ik kon deze niet vinden. Volgens mij kennen jullie elkaar al jaren van andere forums en kennen jullie elkaars verzamelingen al lang. Ik zou jullie verzamelingen best wel eens willen zien. Dus als jullie zin hebben om foto's te maken, zal ik binnenkort een topic hiervoor aanmaken. Ik zal dan ook zelf een aantal foto's plaatsen (ook al denk ik dat mijn verzameling behoorlijk klein is in vergelijking met jullie verzamelingen). Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 augustus 2010 gepost Share 18 augustus 2010 gepost (aangepast) Ik denk dat het wel leuk is om een verzameling-topic te maken, maar je kunt natuurlijk ook de Gallery hiervoor gebruiken. Daar kun je ook reacties plaatsen onder foto's enzo. Alleen als je alles centraal wil behandelen kun je er best een topic voor aanmaken, als het maar niet te algemeen wordt. Een algeheel retro-verzameling-topic is denk ik iets te breed. 18 augustus 2010 aangepast door Hinse Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 augustus 2010 gepost Share 19 augustus 2010 gepost Altijd leuk voor de heb, ik heb ook die met leer het verkeer, maar die zit nog steeds in seal Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 augustus 2010 gepost Share 19 augustus 2010 gepost Als hij uitkomt en ik zie hem hier in de winkel liggen zal ik hem wel kopen voor de collectie, maar meer zal het ook niet zijn Link naar bericht Delen op andere sites
BenA-fan 20 augustus 2010 gepost Auteur Share 20 augustus 2010 gepost Ik denk dat het wel leuk is om een verzameling-topic te maken, maar je kunt natuurlijk ook de Gallery hiervoor gebruiken. Daar kun je ook reacties plaatsen onder foto's enzo. Alleen als je alles centraal wil behandelen kun je er best een topic voor aanmaken, als het maar niet te algemeen wordt. Een algeheel retro-verzameling-topic is denk ik iets te breed. Bedankt voor je reactie. Ik denk dat een apart topic in dit geval handiger is. Ik zal dit weekend foto's maken en het topic openen. Link naar bericht Delen op andere sites
Branko 9 september 2010 gepost Share 9 september 2010 gepost Ik heb zitten zoeken, maar heb niks over die dvd kunnen vinden. Terwijl het inderdaad wel aangegeven staat op div sites qua dvd releases. Iemand die toevallig meer weet? Link naar bericht Delen op andere sites
BenA-fan 9 september 2010 gepost Auteur Share 9 september 2010 gepost Ik heb zitten zoeken, maar heb niks over die dvd kunnen vinden. Terwijl het inderdaad wel aangegeven staat op div sites qua dvd releases. Iemand die toevallig meer weet? Ik vraag me ook af wat er met deze DVD gebeurt is. Afgelopen weekend is hij ineens uit de lijst "Verwacht op DVD" van Kindertv.net geflikkerd, terwijl het toen nog geen 7 September was. Ik heb de DVD nog niet zien opduiken in de lijst "Nieuw op DVD" en ook op andere websites is de DVD niet te vinden. Ook zou je verwachten dat op de website van Bassie of Adriaan zou staan dat een nieuwe DVD is uitgekomen. Het lijkt erop alsof de DVD is geannuleerd. Link naar bericht Delen op andere sites
Branko 9 september 2010 gepost Share 9 september 2010 gepost Ik vraag me ook af wat er met deze DVD gebeurt is. Afgelopen weekend is hij ineens uit de lijst "Verwacht op DVD" van Kindertv.net geflikkerd, terwijl het toen nog geen 7 September was. Ik heb de DVD nog niet zien opduiken in de lijst "Nieuw op DVD" en ook op andere websites is de DVD niet te vinden. Ook zou je verwachten dat op de website van Bassie of Adriaan zou staan dat een nieuwe DVD is uitgekomen. Het lijkt erop alsof de DVD is geannuleerd. Wat moest deze DVD voorstellen? wat voor filmpjes stonden/staan hierop? Wel jammer als dit het geval is. Klopt in google als je er op zoekt staat die in de lijst van Kindertv.net echter als je er gaat kijken staat die er niet meer tussen. Link naar bericht Delen op andere sites
BenA-fan 9 september 2010 gepost Auteur Share 9 september 2010 gepost Wat moest deze DVD voorstellen? wat voor filmpjes stonden/staan hierop? Dat vraag ik mij dus ook af. Dat was ook de reden waarvoor ik dit topic opende. Ik heb net het contactformulier ingevuld op de website van Bridge Entertainment om te vragen wat er met deze DVD is gebeurd, maar ik kreeg de volgende e-mail terug van Bridge: 188.203.144.245 does not like recipient.Remote host said: 550 5.1.1 User unknown Giving up on 188.203.144.245. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 september 2010 gepost Share 10 september 2010 gepost Dan bel je ze toch even Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 september 2010 gepost Share 10 september 2010 gepost Waarom heeft nog niemand het gehad over het idee dat deze DVD misschien wel een heuse Bassie en Adriaan-fietsbel als extra'tje zou bevatten... Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 12 september 2010 gepost Share 12 september 2010 gepost Ik heb een paar CD zaken afgezocht, maar nergens een spoor van de DVD. Jammer... Ik had stiekem gehoopt dat er nog een paar Stop En Stap filmpjes op zouden staan. Of zijn ze allemaal gebruikt in Leer Het Verkeer? Iemand die dat weet? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 september 2010 gepost Share 12 september 2010 gepost Ik heb een paar CD zaken afgezocht, maar nergens een spoor van de DVD. Jammer... Ik had stiekem gehoopt dat er nog een paar Stop En Stap filmpjes op zouden staan. Of zijn ze allemaal gebruikt in Leer Het Verkeer? Iemand die dat weet? Bij mijn weten zijn álle filmpjes die ooit gemaakt zijn op de DVD gezet. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 13 september 2010 gepost Share 13 september 2010 gepost Hoe heb je dat kunnen controleren? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 september 2010 gepost Share 13 september 2010 gepost Heb ooit alle Stop en Stap shows in de archieven van B&G nagecheckt en geteld hoeveel filmpjes er op de DVD staan. Er aan denkend dat er meerdere filmpjes in 1 aflevering Stop en Stap zitten, keek ik even na hoeveel er in 1 aflevering zaten en daarop voortgeborduurd. Simpel Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 27 september 2010 gepost Share 27 september 2010 gepost Nog nergens de DVD gezien...? Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 20 januari 2011 gepost Share 20 januari 2011 gepost Zie hier: De Verdwenen Trosster op Youtube! http://www.youtube.com/watch?v=khx4U9YPOvk Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 20 januari 2011 gepost Share 20 januari 2011 gepost Blijft leuk om hem te zien. De vraag is alleen hoe lang hij op YouTube blijft staan. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 januari 2011 gepost Share 20 januari 2011 gepost Vorige week zijn er zelfs prankcalls met de Baron van Youtube gehaald door Bassie :') Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 januari 2011 gepost Share 20 januari 2011 gepost Uiteindelijk gaat alles weg. Ook een privé-video van één van mijn oude accounts heeft het veld ooit moeten ruimen. Dus verbergen onder vage titels heeft geen enkele zin. Eens vindt Bas het en is het weg. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 januari 2011 gepost Share 20 januari 2011 gepost (aangepast) Zie hier: De Verdwenen Trosster op Youtube! Moest je daar nu echt een topic uit september omhoogkicken? Geef het een weekje en het is offline. EDIT: Let op, zo was Bassie in 1978 en zo is hij nu nog steeds; Hey, dat is mijn eigendom! http://www.youtube.com/watch?v=FmXPpR4b85w 20 januari 2011 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 21 januari 2011 gepost Share 21 januari 2011 gepost De Trosster... Qua verhaal vind ik het nog beter dan die Amerika serie. Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 26 januari 2011 gepost Share 26 januari 2011 gepost Moest je daar nu echt een topic uit september omhoogkicken? Geef het een weekje en het is offline. EDIT: Let op, zo was Bassie in 1978 en zo is hij nu nog steeds; Hey, dat is mijn eigendom! http://www.youtube.com/watch?v=FmXPpR4b85w Dat is mijn filmpje! xd Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 28 januari 2011 gepost Share 28 januari 2011 gepost Dat is mijn filmpje! xd Hey zeg kerel, das jouw eigendom! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 januari 2011 gepost Share 29 januari 2011 gepost Hey zeg kerel, das jouw eigendom! ... ik denk dan een zekere B v T er een andere mening op nahoudt Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 juli 2011 gepost Share 22 juli 2011 gepost Gezien dit toch een van de weinige DVD-release topics hier is; 02-08-2011 Clown Bassie 1 TV film/serie Dutch Filmworks 02-08-2011 Clown Bassie 2 TV film/serie Dutch Filmworks 02-08-2011 Clown Bassie 3 TV film/serie Dutch Filmworks Nieuwe reeks die uitkomt op DVD? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 juli 2011 gepost Share 23 juli 2011 gepost Of gewoon weer eens een heruitgave van eerdere avonturen . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 juli 2011 gepost Share 23 juli 2011 gepost Of gewoon weer eens een heruitgave van eerdere avonturen . Dat zou wel eens zeer goed kunnen Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 23 juli 2011 gepost Share 23 juli 2011 gepost Lijkt me leuk, iets nieuws... Kan me niet voorstellen dat het een heruitgave is, dan zou er toch Bassie & Adriaan moeten staan i.p.v. clown Bassie... Tenzij het gaat om het sinterklaasverhaal en de twee delen van Charly. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 juli 2011 gepost Share 23 juli 2011 gepost Dat ze Brieven aan de Koningin en 100 Maal Bassie & Adriaan maar eens uitbrengen. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 juli 2011 gepost Share 23 juli 2011 gepost Lijkt me leuk, iets nieuws... Kan me niet voorstellen dat het een heruitgave is, dan zou er toch Bassie & Adriaan moeten staan i.p.v. clown Bassie... Tenzij het gaat om het sinterklaasverhaal en de twee delen van Charly. Dat laatste lijkt mij eerlijk gezegd het geval. Zeker omdat het om 3 uitgaves in een keer gaat... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 juli 2011 gepost Share 23 juli 2011 gepost Dat ze Brieven aan de Koningin en 100 Maal Bassie & Adriaan maar eens uitbrengen. Dat ook, samen met de circusshows. Ik ben die bootlegs die nu op internet ronddwarrelen wel beu, hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten