djkoelkast 16 augustus 2010 gestart Share 16 augustus 2010 gestart Het vervolg op de geweldige Foto contest van RM: Facelift #2 Ik heb niets veranderd, behalve de foto's, want die contest had gewoon een goed concept. 25 mensen, 25 punten. Diverse nationaliteiten en beroepen. Ik hou het kort, de nummers 1 en 2 krijgen een nog te maken award, we beginnen vandaag en de deadline is: 24-08-2010 (volgende week dinsdag). Veel succes! Facelift2Contest.zip Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 augustus 2010 gepost Share 16 augustus 2010 gepost Wat een meesterlijke gezichten weer. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 augustus 2010 gepost Auteur Share 16 augustus 2010 gepost Wat een meesterlijke gezichten weer. Ik hoop niet dat 'ie weer "te moeilijk" is Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 augustus 2010 gepost Share 16 augustus 2010 gepost Leuk, ik ga weer meedoen . Heb ze snel even doorgekeken, maar ik zal er binnenkort eens goed voor gaan zitten. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 augustus 2010 gepost Share 16 augustus 2010 gepost Pfoe Het zal niet makkelijk worden Je hebt me zeker overtroffen met het tweede deel! Petje af Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 augustus 2010 gepost Auteur Share 16 augustus 2010 gepost Er druppelt wat binnen, bij 3 inzendingen de 1e tussenstand. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 augustus 2010 gepost Share 16 augustus 2010 gepost Kijkerdekijk, weer een Facelift! Het blijft smullen met dit soort contests! Uiteraard ga ik ook weer mijn bijdrage leveren. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 17 augustus 2010 gepost Share 17 augustus 2010 gepost Toch weer lastig voor mij hoor. Hopelijk komen er later nog hints, anders kom ik niet ver. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 augustus 2010 gepost Auteur Share 17 augustus 2010 gepost Uiteraard zullen er later in de week hints volgen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 augustus 2010 gepost Auteur Share 17 augustus 2010 gepost 1 TMP 2 RM 3 Hinse 4 Frey De hints gaan we iets anders doen: morgen mag de nummer 1 voor 1 foto een hint vragen (iedereen ziet de hint), als de nummer 1 verandert dan mag die een hint vragen. Maximaal 1 hint per dag en alleen als de nummer 1 is veranderd. Blijf je nummer 1 heb je maar 1 hint dus Er zullen later in de week nog wel algemene hints komen voor alle foto's. Wie morgen nummer 1 staat mag de hint vragen, is overmorgen iemand anders nummer 1 dan mag er nog een hint gevraagd worden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 augustus 2010 gepost Auteur Share 18 augustus 2010 gepost Hinse pakt de koppositie en is in de running voor de 1e directe hint. Wie vanavond 19u op de 1e plek staat mag de hint opvragen. Daarna ben ik namelijk weg 1 Hinse 2 TMP 3 RM 4 Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 augustus 2010 gepost Share 18 augustus 2010 gepost Wie stond er nou om 19 uur bovenaan? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 augustus 2010 gepost Auteur Share 19 augustus 2010 gepost Wie stond er nou om 19 uur bovenaan? Jij Dus voor welke foto wil je een gerichte hint? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 augustus 2010 gepost Auteur Share 19 augustus 2010 gepost Vergeet je je hint niet? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 augustus 2010 gepost Share 19 augustus 2010 gepost Doe naar nummer 9, daar heb ik echt geen benul van. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 augustus 2010 gepost Share 19 augustus 2010 gepost Goede keus, ik heb ook geen idee . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 augustus 2010 gepost Auteur Share 19 augustus 2010 gepost Nummer 9 is een Amerikaan en zit regelmatig under the gun. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 augustus 2010 gepost Auteur Share 20 augustus 2010 gepost 9 moet nu echt zo te vinden zijn hoor. Nu de algemene hints dan maar want niemand zendt in: In deze contest zijn diverse mensen vertegenwoordigd. Het merendeel spreekt Nederlands en komt uit de entertainmentwereld, toch niet allemaal. Zo hebben we een buitenlands voetballer, iemand die zonder een sport uit te oefenen toch veel met sport doet en een Brits sporter in de contest. Je vindt ook een Amerikaan die geen sporter is, maar wel vaak op sportkanalen te zien is door het spel wat hij speelt. Er zijn 2 mensen die wel Nederlands praten, maar niet de Nederlandse nationaliteit dragen. Er zit ook een Nederlander tussen die in Amerika woont. Wat doen ze? (ook al staat er 'ie, het kan een man of vrouw zijn): We hebben 1 presentator die denkt dat 'ie kan zingen, 3 aCteurs die ook zingen, 4 mensen die iets in sport doen, 4 acteurs, iemand in de politiek, een bekende wederhelft, een hoge pief in de muziek, een model, 2 acteurs die ook komiek en presentator zijn, 3 muzikanten en een presentator die ook succes in de muziek heeft. Er zit ook een bekende zoon in. 11 mensen praten (waarschijnlijk) geen Nederlands. Rond nummer 15 is het al een tijdje stil. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 augustus 2010 gepost Auteur Share 25 augustus 2010 gepost Helaas geen nieuwe inzendingen meer, dus de uitslag is zoals de tussenstand was: 1: Hinse 2: TMP 3: RM 4: Frey Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 25 augustus 2010 gepost Share 25 augustus 2010 gepost He shit, niet meer op die deadline gelet. Wel redelijk bekende gezichten, maar ik kon ze toch niet echt plaatsen... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 augustus 2010 gepost Auteur Share 25 augustus 2010 gepost Ik zal zsm de oplossingen plaatsen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 augustus 2010 gepost Share 25 augustus 2010 gepost Ohja, ik was deze ook even uit het oog verloren! Ik wist er uiteindelijk vrij veel, maar ik had niet gedacht dat het voldoende voor de winst zou zijn. Ik ben zeker benieuwd naar de oplossingen! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten