Rick 24 oktober 2013 gepost Share 24 oktober 2013 gepost (aangepast) 35:24 adriaan klimt op het dak deuntje! super vondst Mr_T Trouwens ik heb thunder nu ook gevonden.. 24 oktober 2013 aangepast door Rick Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 24 oktober 2013 gepost Auteur Share 24 oktober 2013 gepost Yay Nu kofferbak nog en ik ben klaar met mijn achtergrondmuziekzoektocht Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 24 oktober 2013 gepost Auteur Share 24 oktober 2013 gepost "Sunspots" op "New Technology 3" wordt gebruikt als een soort boevendeuntje Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 oktober 2013 gepost Share 24 oktober 2013 gepost Nu is het wachten tot Mike met de eer gaat strijken Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 24 oktober 2013 gepost Share 24 oktober 2013 gepost Wat een geweldige vondsten! Om er na al die jaren dan achter te komen dat het originele vrolijke thema toch niet van Klaris is, dat noem ik gerust bijzonder. Maar tegelijkertijd voel ik toch ook weer een even geweldige frustratie dat dat Kofferbakdeuntje maar niet boven water wil komen Het kan nu toch haast niet anders meer of het staat op één van die platen uit dezelfde reeks. Maar zie het dan nog maar eens te vinden... Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 24 oktober 2013 gepost Auteur Share 24 oktober 2013 gepost Ja, het is niet te geloven dat we eindelijk na zooooveel jaren de Schatkaart-muziek vinden En WAT een kwaliteitsverschil tussen de sleutel-librarymuziek en de schatkaartmuziek zeg. Wow! Ik stel voor dat we een speciale Achtergrondmuziekmeeting bij een Retro'er thuis houden zodra we de Heilige Graal (Kofferbakdeuntje ) hebben gevonden Laten we er allen tijd in steken deze te vinden Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 oktober 2013 gepost Share 25 oktober 2013 gepost Tof dat dit inderdaad toch nog gevonden is! Ik had zelf het idee dat hoe langer het zou duren, de kans op vondst minder groot zou worden. Gelukkig zijn er nog mensen met (veel) tijd over om te blijven zoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 oktober 2013 gepost Share 25 oktober 2013 gepost Ja, het is niet te geloven dat we eindelijk na zooooveel jaren de Schatkaart-muziek vinden En WAT een kwaliteitsverschil tussen de sleutel-librarymuziek en de schatkaartmuziek zeg. Wow! Ik stel voor dat we een speciale Achtergrondmuziekmeeting bij een Retro'er thuis houden zodra we de Heilige Graal (Kofferbakdeuntje ) hebben gevonden Laten we er allen tijd in steken deze te vinden Het ene is dan ook een Nederlandse libraryplaat van een paar Nederlandse componisten. Deze platen zijn echter van een hele grote Amerikaanse firma met bakken en nog eens bakken budget. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 25 oktober 2013 gepost Auteur Share 25 oktober 2013 gepost Het ene is dan ook een Nederlandse libraryplaat van een paar Nederlandse componisten. Deze platen zijn echter van een hele grote Amerikaanse firma met bakken en nog eens bakken budget. Ja, okee :') Ik kan helaas geen fragment vinden van de sleutel/diamant met koffer op mijn computer. De cover staat wel (In uberslechte kwaliteit) online hier: Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 oktober 2013 gepost Share 25 oktober 2013 gepost Heb je trouwens ook het sinaasappelnummer al? Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 25 oktober 2013 gepost Auteur Share 25 oktober 2013 gepost Nope, geen spaanse muziek gevonden Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 oktober 2013 gepost Share 25 oktober 2013 gepost Dat is wel een ander nummer dan het "Jackie Chan" nummer he Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 25 oktober 2013 gepost Auteur Share 25 oktober 2013 gepost Ik ken het muziekje uit "De Geheimzinnige Opdracht" Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 oktober 2013 gepost Share 25 oktober 2013 gepost (aangepast) <Video> Vanaf 13.50 klinkt het wel heeeeel bekend... -edit- bestand verwijderd voor Mike er weer mee gaat pronken. Blijkbaar leest die Mario Meijer ook Retroforum.nl? Gisteren twee comments geplaatst met de twee timecodes. :') Allereerst props to Mr.T (en aan hem alleen!), dat wil ik echt even voorop stellen. Respect, kudos, 1-up, all my base are belong to him, je kent het wel. Ik laat die hele zoektocht al tijden langs me heen gaan, zoals het momenteel gewoon hoort met al dat genoob eromheen. No offense, maar een 'muziekmeeting', really? En Mike zou eens in zijn bek gescheten moeten worden met zijn misselijkmakende hypocriete muziekzoektocht die hij door anderen laat uitvechten. Een hypocrieteling, en hij is helaas echt niet de enige. Ik hoop vurig dat Mario Meijer gewoon een cloon van Mr.T is, want anders wordt mijn stelling hierin weeral bevestigd en ik hoop zo dat deze stelling echt niet bevestigd wordt. Punt. EDIT: Thunder? Fuck Thunder. Die naam die is verzonnen door die even zo wazige Michiel van Ginkel, met zijn zogenaamde demoplaat Ondertussen doe ik wel een dansje op Samba da Gamba. http://www.youtube.com/watch?v=YjcpHRUp37U#t=3m28s 25 oktober 2013 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 26 oktober 2013 gepost Auteur Share 26 oktober 2013 gepost Haha, mooie post sambaboy! Doet me denken aan de columns van nico dijkshoorn en wat is er mis met mijn muziekmeeting idee? Gezellig met zijn allen bier drinken met de muziek op de achtergrond lijkt me nice :') Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 oktober 2013 gepost Share 26 oktober 2013 gepost Gezellig met alle andere sekteleden Op zo'n moment mis ik wel PI's Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 26 oktober 2013 gepost Auteur Share 26 oktober 2013 gepost Haha :') Er staan trouwens een hoop Parry platen op Soulseek (Een soort Kazaa). Hopelijk vinden we koffer nu eens. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 26 oktober 2013 gepost Auteur Share 26 oktober 2013 gepost (aangepast) Ik heb een gevoel dat koffer het nummer 'Winning Drive' is van het album New Dynamics uit 1983. Aan de naam van het nummer te horen Hij bestaat uit twee delen, dus ik vermoed dat één deel de korte Schatkaartversie is, en het andere deel de lange Sleutel/Diamant versie. Uiteraard is dit een gevoel, maar wie weet. Soulseek wil 'm even niet downloaden (Misschien de user even offline), maar ik post het zodra ik nieuws heb 26 oktober 2013 aangepast door Deemster Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 oktober 2013 gepost Share 26 oktober 2013 gepost Ik heb de hele Parry library, zit hij niet tussen. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 26 oktober 2013 gepost Auteur Share 26 oktober 2013 gepost 'De hele' ? Er zijn héél veel platen uitgebracht vóór 1986 En niet alles staat online. Kofferbak moet erbij zitten. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 oktober 2013 gepost Share 26 oktober 2013 gepost 'De hele' ? Er zijn héél veel platen uitgebracht vóór 1986 En niet alles staat online. Kofferbak moet erbij zitten. Je bedoelt dat jij niet alles kunt vinden. Ik heb ruim 30gb aan library platen en dat groeit nog elke dag. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 26 oktober 2013 gepost Auteur Share 26 oktober 2013 gepost We vinden koffer wel Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 oktober 2013 gepost Share 26 oktober 2013 gepost En dan gaat gewoon weer iemand anders met de eer strijken, waarom denk je dat ik mijn vondsten niet meer deel Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 26 oktober 2013 gepost Auteur Share 26 oktober 2013 gepost Dus als jij koffer vindt, zal je het niet aan ons vertellen van welke plaat hij komt? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 oktober 2013 gepost Share 26 oktober 2013 gepost Ik zal zeggen dat ik hem gevonden heb, net zoals ik deed een paar posts hierboven. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 26 oktober 2013 gepost Share 26 oktober 2013 gepost Ik zal zeggen dat ik hem gevonden heb, net zoals ik deed een paar posts hierboven. Een paar posts hierboven zeg je toch eigenlijk dat je hem niet gevonden hebt? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 oktober 2013 gepost Share 26 oktober 2013 gepost We vinden koffer wel We, we... Tot nu toe hebben 'we' niks gevonden maar hebben Mr.T en djkoelkast beet gehad. Kan er overigens minder interessant over Soulseek gedaan worden, hier? Alsof we iets nieuws horen. Zover ik weet blijft het allemaal toch iets teveel in het warez-straatje. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 26 oktober 2013 gepost Auteur Share 26 oktober 2013 gepost Weer last van je humeurtje? :') relax jong. En inderdaad respect voor mr t. Hoe heeft djkoelkast dan beetgehad? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 oktober 2013 gepost Share 26 oktober 2013 gepost Ik heb het hier over: Het "thunder" nummer is trouwens ook gevonden Nummer wat gebruikt is in dat rapnummer. Die heb ik zelf gevonden en op deze manier gedeeld met de buitenwereld. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 oktober 2013 gepost Share 26 oktober 2013 gepost Weer last van je humeurtje? :') relax jong. En inderdaad respect voor mr t. Hoe heeft djkoelkast dan beetgehad? Warezopmerking is volledig terecht, dus wil ik hier ook niet meer lezen. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 26 oktober 2013 gepost Auteur Share 26 oktober 2013 gepost Tja, ik heb met bas8090 de geoff love deuntjes gevonden uit de professor. En van parry library het deuntje sunspots als dit toch meetelt dus graag voor jezelf spreken sambaboy. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 oktober 2013 gepost Share 26 oktober 2013 gepost Credit where credit is due Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 oktober 2013 gepost Share 26 oktober 2013 gepost Tja, ik heb met bas8090 de geoff love deuntjes gevonden uit de professor. En van parry library het deuntje sunspots als dit toch meetelt dus graag voor jezelf spreken sambaboy. Het is samba-boy, met een streepje. Met alle respect, maar ik noem jou toch ook niet feemster en kijk toch ook wat ik intyp? Weer last van je humeurtje? :') relax jong. En inderdaad respect voor mr t. Hoe heeft djkoelkast dan beetgehad? Reageer gewoon eens niet zo droogkloterig en rond de pot draaiend op alles wat er gezegd wordt, dat is mijn verzoek :') Tja, ik heb met bas8090 de geoff love deuntjes gevonden uit de professor. En van parry library het deuntje sunspots als dit toch meetelt dus graag voor jezelf spreken sambaboy. Altijd weer die bas80to90, of beter gezegd altijd weer 'met bas80to90'. Voor de verdere rest is er geen sprake van 'we', precies zoals ik stel. Credit aan degenen die de credit verdienen. Nu is er weer iemand anders wie op de Adriaan Homepage wordt vermeld als de vinder en daar heb ik alleen maar respect voor, maar wanneer duidelijk is dat zo iemand of iemand anders haast gelijktijdig zo'n vondst doet... Doe daar dan niet zo misplaatst over en stel niet dat er sprake is van een 'we' als er geen sprake van is. En over spreken gesproken: ik spreek momenteel ook voor mezelf, ik ben tenminste zelf degene die stelt wat ik stel. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 26 oktober 2013 gepost Auteur Share 26 oktober 2013 gepost (aangepast) Ik zei enkel dat we (retroforum als community) koffer zullen vinden. Is toch alleen maar leuk? Boeiend wie de meeste nummers vindt. Ook vind ik je zinnen een beetje onsamenhangend dus sorry als ik op niet alles reageer oh en dat is omdat het veel moeite is, streepje op telefoon :') maar okee. Sorry samba-boy 26 oktober 2013 aangepast door Deemster Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 oktober 2013 gepost Share 26 oktober 2013 gepost En nu weer liev doen tegen elkaar. One love Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 26 oktober 2013 gepost Auteur Share 26 oktober 2013 gepost "Hij begon!" - bassie en robin Link naar bericht Delen op andere sites
De Baron 28 oktober 2013 gepost Share 28 oktober 2013 gepost "Sunspots" op "New Technology 3" wordt gebruikt als een soort boevendeuntje Je bedoelt zeker dat nummer wat je hoort als Japie en B2 bij het boeven huis aankomen en Japie tegen B2 zegt: Kijk jij even of alles klopt, dan schakel ik het alarm af. Die soundtrack heb ik namelijk ook voorbij horen komen. Ik vind het geweldig dat er langzaam maar zeker steeds meer nieuwe nummers gevonden worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 28 oktober 2013 gepost Auteur Share 28 oktober 2013 gepost Ja, precies! En verder, zoals al min of meer gezegd: Floater 1 - Adriaan klimt op het dak Floater 2 - De boeven breken in Floater 3 - De baron vindt alleen waardeloze papieren Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 28 oktober 2013 gepost Share 28 oktober 2013 gepost (aangepast) Even mijn reactie op het vinden van de muziek: Ik heb niet gezegd dat ik deze gevonden heb, maar ook niet wie het wel gevonden heeft. Had natuurlijk wel zo netjes geweest als ik dat even wel had gedaan. De enige die de credits, probs of wat dan ook toekomt is Benjamin van Crombrugge. Ik had de info al wel voor het op de Adriaan Homepage terecht kwam. 28 oktober 2013 aangepast door Mr_T Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 28 oktober 2013 gepost Auteur Share 28 oktober 2013 gepost Ik waardeer je eerlijkheid En ongeacht wie de 'credits' krijgt, ontzettend tof dat het gevonden is Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 oktober 2013 gepost Share 28 oktober 2013 gepost Dankzij jouw tip heb ik wel zelf de "thunder" ofwel "mastermind" kunnen vinden Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 28 oktober 2013 gepost Auteur Share 28 oktober 2013 gepost (aangepast) Twee leuke dingetjes: 1. Check dit :') - Ginkelvanmichiel houdt alsnog vol dat Mastermind van Aad Klaris is! De reactie eronder van PlaaggeestBoevenbaas is uiteraard van mij 2. Ik heb via via gehoord dat Mike (Jaja de enige echte ) moest janken toen de Schatkaartmuziek was gevonden :') 28 oktober 2013 aangepast door Deemster Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 oktober 2013 gepost Share 28 oktober 2013 gepost Zet er dan meteen bij dat hij op Retroforum het eerst gevonden is Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 28 oktober 2013 gepost Auteur Share 28 oktober 2013 gepost Done Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 28 oktober 2013 gepost Share 28 oktober 2013 gepost En dan gaat gewoon weer iemand anders met de eer strijken, waarom denk je dat ik mijn vondsten niet meer deel Zoals nu het geval? _O_ Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 29 oktober 2013 gepost Auteur Share 29 oktober 2013 gepost Hallo allemaal, ik heb goed nieuws! ( :') ) Ik heb van een bron antwoord gekregen over het Kofferbakdeuntje, en hij mailde me: that definitely sounds familiar. i have that somewhere, but it doesn't sound like parry music to me. i would say this is from bruton! but sorry, don't have the time to check thousands of library tunes to find out... best michael Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 oktober 2013 gepost Share 29 oktober 2013 gepost Ook die library heb ik voor zover mogelijk volledig beluisterd, samen met nog veel meer bekende libraries. De pest is dat veel melodietjes op elkaar beginnen te lijken op den duur. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 29 oktober 2013 gepost Auteur Share 29 oktober 2013 gepost I know your pain :') Ik zal desnoods deze persoon betalen voor zijn tijd, mocht dat nodig zijn. Alles voor koffer Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 oktober 2013 gepost Share 29 oktober 2013 gepost Als hij in Bruton zit (wat me zou verbazen) dan kom ik hem vanzelf tegen. Zit momenteel in een andere library. Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 29 oktober 2013 gepost Auteur Share 29 oktober 2013 gepost "definitely sounds like a piece of one of the (geoff & trevor) bastow brothers... maybe i'll find it..." - Dit is zijn volgende mail Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten