Ga naar inhoud

Rate The Game 39 - Sonic & Sega All-Stars Racing (2010)

5 leden hebben gestemd

1. 1. Geef je beoordeling voor "Sonic & Sega All-Stars Racing"

• 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      1
    • 6
      1
    • 7
      0
    • 8
      1
    • 9
      0
    • 10
      0
    • niet gespeeld
      2

Aanbevolen berichten

Sonic & Sega All-Stars Racing (2010)

post-24-128128728016.jpg

Opzet:

Sonic & Sega All-Stars Racing is een party-racegame. Spelers rijden met verschillende Sega-personages zoals Sonic, Tails, Dr. Eggman, Amigo en AiAi door diverse omgevingen. Dit doen ze in hun eigen gemaakte voertuigen. Spelers moeten gebruik maken van de verschillende sluiproutes om als eerste over de finish te komen.

Trailer:

Gameplay:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit spel heb ik nooit gespeeld en ik zal het ook niet zo gauw spelen ook om eerlijk te zijn.

Reden hiervoor is dat ik toch sterk het idee heb dat het een kopie is van Mario Kart (wat misschien niet zo is)

Mario Kart is ook niet origineel, want er waren eerdere soortgelijke kartspellen ;) Er was ook al eerder een Sonic kartspel trouwens (niet eerder dan Mario Kart, maar wel eerder dan deze).

Bottom line: het is gewoon niet echt leuk :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welke spellen waren er dan voor Mario Kart? Ben toch wel benieuwd, want ik dacht altijd dat Super Mario Kart het eerste kartspel was. :)

Ontopic: niet gespeeld.

Ik heb het eens opgezocht, zou ik opnieuw moeten doen, er is minstens één vergelijkbaar kartspel uitgebracht op een niet-arcademachine voor Mario Kart uit kwam.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...