djkoelkast 27 augustus 2012 gepost Auteur Share 27 augustus 2012 gepost De Onwa TVR-706 gekocht, geweldig ding. Hier gedemonstreerd met de RadioShack TRS-80 "CoCo". Het komt niet echt helemaal over maar het beeld is erg kleurrijk en ziet er goed uit. Helaas piept hij wel ongelooflijk (net als alle andere CRT televisies) en heb ik daar heel erg veel last van. De 16mm projector stond er ook nog, de Bauer P7 TS Universal (geschikt voor zowel optische als magneetbanden qua geluid), hier volgen later foto's en filmpjes van. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 27 augustus 2012 gepost Share 27 augustus 2012 gepost Doet de rest van het apparaat het ook? Wat het piepen betreft dat zit meestal in de hoogspanning, de lijntrafo. Misschien kun je daar in het geheel iets losser of vaster schroeven, of klemmen. Zegt Man. Let op, het is dus hoogspanning, voorzichtig! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 27 augustus 2012 gepost Share 27 augustus 2012 gepost Haarlak doet wonderen... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 augustus 2012 gepost Auteur Share 27 augustus 2012 gepost Doet de rest van het apparaat het ook? Wat het piepen betreft dat zit meestal in de hoogspanning, de lijntrafo. Misschien kun je daar in het geheel iets losser of vaster schroeven, of klemmen. Zegt Man. Let op, het is dus hoogspanning, voorzichtig! Alles doet het, het gepiep hoor ik bij alle CRT tv's. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 27 augustus 2012 gepost Share 27 augustus 2012 gepost Tegen het piepen... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 augustus 2012 gepost Auteur Share 27 augustus 2012 gepost Ik gebruik hem vooral kort voor als ik niet al die rompslomp wil aansluiten (beamer heeft geen tuner, dus ook geen RF-ingang). Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 september 2012 gepost Auteur Share 6 september 2012 gepost De buit van vandaag: LP, singles, strips en 2 PS2 spellen: Ik heb toch de Pioneer Laserdisc/DVD combo gekocht, uiteindelijk voor 70 euro. Er hoort nog een plaat + afstandbediening bij maar die konden ze even niet vinden Krijg ik volgende week. Er zit nog een stukje sticker op, die moet ik er even mooi af weken. De schade waar Hinse het vorige keer in het kringlooptopic over had bleek een reflectie te zijn: er zit daar geen schade. Wel een veeg op de bovenkant, maar die krijg ik er wel uit. Een Video8 tape rewinder. Ideaal omdat je meestal maar 1 camera hebt waar je tapes mee wil capturen en dan heb je een aparte rewinder tot je beschikking. Inclusief doos en adapter. Voor € 5 gekocht (zat nog een sticker op Fl. 149,-) Een walkman/dictafoon met 2 snelheden. Best uniek. € 4.50 voor betaald. Heeft wel wat gebruiksschade. Een Atari STE met Megafile 60 (60MB harddisk) en monochrome monitor (hoge resolutie). Deze heb ik online gevonden en bleek hier een paar straten vandaan. Uiteraard met de nodige boekwerken Originele Atari software Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 september 2012 gepost Share 6 september 2012 gepost Gaaf Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 september 2012 gepost Share 6 september 2012 gepost _O_ Zie ook de onvergeelde kleurstaat van die Atari-monitor, niet normaal Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 september 2012 gepost Auteur Share 6 september 2012 gepost Ja die is ook de enige uit de set die helemaal niet is aangetast. De 60mb harddisk is echter unieker, die zie je niet veel. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 15 september 2012 gepost Share 15 september 2012 gepost Bij het opzoeken van de P2000 bandjes kwamen we deze tegen: O ja, die hadden we ook nog, had ik nog eens voor 10 gulden op een beurs gekocht... Er zit alles bij wat er op de doos staat en een boekje met basic listings. De achterkant van de doos is wel een beetje verschoten geraakt. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 september 2012 gepost Auteur Share 15 september 2012 gepost Prachtige machine! Ik kan me herinneren er ook ooit een gehad te hebben, maar ik ben hem recent niet meer tegengekomen dus of ik heb het gedroomd of hij is weg(gegooid). Maar dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk. Ik heb het altijd een rare reeks machines gevonden, die Atari XL en XE serie, daarom niet minder leuk om te hebben, maar wel een vreemde eend in de bijt Good find Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 september 2012 gepost Auteur Share 19 september 2012 gepost Een aankoop kun je het niet noemen want ik heb het geruild voor een bloemetje en cupcakes, een originele IBM PS/2: Met monitor, muis en een aantal bakken diskettes en magazines (zie gallery) De IBM PS/2 (Personal System/2) is een Model 50Z PS/2 Graphics System (VGA) Originele PS/2 muis Intel 80286 CPU op 10MHz (+ 80287 FPU) 3MB geheugen (30 pins SIMMs) 60MB ESDI harddisk 2x 1.44MB Floppydrive Nieuwprijs zal vermoedelijk rond de Hfl. 3999,= hebben gelegen, misschien wel meer (gebaseerd op de enkeldrive versie). Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 19 september 2012 gepost Share 19 september 2012 gepost Mooie aanwinst! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 september 2012 gepost Auteur Share 19 september 2012 gepost Het geluid is ook erg goed want er zit toch een beste speaker in. Het blijven enkeltonige bliepjes, maar er zit wel wat meer umpf achter. Ik ben benieuwd hoe Mach3 hier op klinkt! Voor de liefhebbers: Prince of Persia theme PoP.mp3 Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 september 2012 gepost Share 21 september 2012 gepost Erg toffe aankopen de laatste tijd! Jaloers! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 september 2012 gepost Share 21 september 2012 gepost Mja... Ik heb dus iets aangekocht uit de jaren '90, de meesten zullen me voor gek verklaren, en het is geen apparaat of iets in die trand. Maar ik MOEST het gewoon hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 september 2012 gepost Share 21 september 2012 gepost Wat is het? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 september 2012 gepost Auteur Share 21 september 2012 gepost Ik heb een Philips P2000T gekocht (maar die heb je toch al? ja...) Alleen deze keer met boeken, tapes en zelfbouw cartridges, dus een uniek exemplaar! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 september 2012 gepost Share 21 september 2012 gepost Wat is het? Laat ik zien wanneer ik het heb. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 21 september 2012 gepost Share 21 september 2012 gepost Dus dan heb je een P2000 te veel Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 september 2012 gepost Auteur Share 21 september 2012 gepost Nog even een moppie muziek uit de PS/2. Voor alle duidelijkheid: dit komt uit de pc speaker, de PS/2 heeft géén geluidskaart. Ik heb het opgenomen met mijn telefoon Mach3.mp3 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 september 2012 gepost Auteur Share 21 september 2012 gepost Dus dan heb je een P2000 te veel Waarschijnlijk wel Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 21 september 2012 gepost Share 21 september 2012 gepost Hint Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 september 2012 gepost Auteur Share 21 september 2012 gepost Hint Die had ik al lang door Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 september 2012 gepost Share 26 september 2012 gepost Mja... Ik heb dus iets aangekocht uit de jaren '90, de meesten zullen me voor gek verklaren, en het is geen apparaat of iets in die trand. Maar ik MOEST het gewoon hebben. En datgene is een half uur geleden ofzo met de post binnengekomen: Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 september 2012 gepost Auteur Share 26 september 2012 gepost Zeer unieke aankoop Daar zal de prijs ook wel naar geweest zijn Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 oktober 2012 gepost Auteur Share 4 oktober 2012 gepost Nog niet zo heel oud, maar wel een leuke vondst bij de kringloopwinkel, want op Marktplaats vragen ze er goud geld voor: Yamaha Minidisc deck. Ik heb een nieuwe camera besteld hoor Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 4 oktober 2012 gepost Share 4 oktober 2012 gepost Erg leuk, minidisc, jammer dat het niet echt wat geworden is, heeft een leuke techniek. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 oktober 2012 gepost Share 4 oktober 2012 gepost Toffe aankoop inderdaad! Ik wilde vroeger ook altijd minidisc, maar ik vond het altijd zo prijzig, zowel apparaten als de losse discs. Ik denk ook dat het daarom nooit echt wat is geworden, helemaal toen de CD-branders populair werden. CDs waren al jaren ingeburgerd en kon je normaal in pc/auto gebruiken, dat had je voor minidisc niet. Gevolg was dat het vooral gebruikt werd door professionals en gadgetfreaks. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 oktober 2012 gepost Share 5 oktober 2012 gepost Ik heb van mijn oom ooit een portable recordertje en via mijn tante ook zo'n stereotoren met Minidiscrecorder gekregen. Awesome dingen indeed. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 oktober 2012 gepost Auteur Share 5 oktober 2012 gepost Minidisc is echt wel een tijd lang gemeengoed geweest hoor, alleen voorbespeeld heeft het het nooit gehaald. Later is het uiteraard ingehaald door de mp3, maar MD wordt nog steeds veel gebruikt vanwege het gemak van opnemen/afspelen/editen. Ik heb trouwens ook een platenspeler gekocht, maar dat is een cadeau voor mijn moeder. Het is de Sanyo TP1010UM. Een snaar aangedreven speler met een afschroefbaar element, pitch control en automatische pickup en return aan het einde van de plaat. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 oktober 2012 gepost Auteur Share 11 oktober 2012 gepost Als het goed is ga ik zondag een hele leuke (behoorlijk grote) aankoop ophalen Ik zit al héél lang op eentje te wachten en nu heb ik de ruimte + een gevonden die goed betaalbaar is Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 11 oktober 2012 gepost Share 11 oktober 2012 gepost Is het een.....ik zeg niets, maar als ik je een beetje ken, heb ik een vermoeden .... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 oktober 2012 gepost Auteur Share 11 oktober 2012 gepost Is het een.....ik zeg niets, maar als ik je een beetje ken, heb ik een vermoeden .... Ik denk dat jij mij wel een beetje kent. Ik zeg alvast: het is géén jukebox (die zoek ik nog, maar zijn niet te betalen). Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 11 oktober 2012 gepost Share 11 oktober 2012 gepost Maar het heeft wel het zelfde formaat Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 oktober 2012 gepost Auteur Share 11 oktober 2012 gepost Maar het heeft wel het zelfde formaat Moh, ik denk wel ietsje kleiner. Smaller vooral Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 oktober 2012 gepost Auteur Share 14 oktober 2012 gepost Dit wat je dacht? Ik post nu mobiel, betere foto's volgen. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 14 oktober 2012 gepost Share 14 oktober 2012 gepost (aangepast) _O_ _O_ _O_ _O_ 14 oktober 2012 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 oktober 2012 gepost Share 14 oktober 2012 gepost _O_ _O_ Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 oktober 2012 gepost Auteur Share 19 oktober 2012 gepost Paar boeken deze keer (en wat platen en singles, niet op de foto) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 oktober 2012 gepost Auteur Share 21 oktober 2012 gepost Sorry voor het "hoogbeeld" filmpje, ik heb er nog geprobeerd wat van te maken, was even snel met mijn telefoon en eigenlijk niet de bedoeling om te uploaden Ik heb de Photoplay gedowngrade naar de 2002 DOS-versie (in plaats van de 2006 Windows-versie). Ik kan door de harddisk te verwisselen de andere versie spelen. Ik heb ook nog een 2000-versie, maar die heb ik nog niet geprobeerd. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 oktober 2012 gepost Share 21 oktober 2012 gepost Dit is de Photoplay die ik ken ...Of was dat de 2000-versie? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 november 2012 gepost Auteur Share 8 november 2012 gepost Speciaal voor Ross een filmpje gemaakt (met mijn telefoon, verwacht er niet te veel van), hij weet ook wat de aankoop was als hij dit ziet Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 november 2012 gepost Share 8 november 2012 gepost PoliceQuest heb ik ook gespeeld. Als ik me goed herinner, moest je eerst een controlerondje om je auto maken alvorens je het spel echt kon beginnen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 november 2012 gepost Auteur Share 8 november 2012 gepost Alleen Police Quest is de aankoop niet Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 8 november 2012 gepost Share 8 november 2012 gepost 5,25 inch ftw! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 november 2012 gepost Share 8 november 2012 gepost Alleen Police Quest is de aankoop niet He, he, en ik wou net vragen hoeveel je voor die diskette had betaald. Maar hoe dan ook, het was een hint voor als je het spel zou willen (en kunnen) spelen. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 november 2012 gepost Share 8 november 2012 gepost 5,25 inch ftw! Ik heb nog steeds een 5.25 diskdrive in mijn Win95 computer en DOS gebruik. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten