PeterNC 31 januari 2014 gepost Share 31 januari 2014 gepost Lachen! Kun je DJ Paul Elstak enzovoorts nadoen! Inclusief fout trainingspak! Ik heb van ¥ omgerekend $200 betaald (inclusief verzendkosten). Ik verkoop veel Roland spullen aan RU met een mooie marge dus deze is dan uiteindelijk gratis (hoop ik). Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 januari 2014 gepost Auteur Share 31 januari 2014 gepost Ja, dat soort sounds zitten er ook wel in, al is er nog een Hardcore-module voor te krijgen, die zoek ik nog. Kan hem nieuw krijgen, maar vooralsnog te duur. Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 31 januari 2014 gepost Share 31 januari 2014 gepost Uiteindelijk is meestal het meeste wel goedkoop te vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 januari 2014 gepost Auteur Share 31 januari 2014 gepost Uiteindelijk is meestal het meeste wel goedkoop te vinden. Ik vrees dat alle aangekochte modules gewoon in de machines zelf zitten (ze moeten intern geplaatst worden), dus ik denk dat het nog vrij lastig wordt in dit geval. Ik moet de mazzel hebben dat iemand een kapotte machine met een nog werkende module heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 februari 2014 gepost Auteur Share 3 februari 2014 gepost Leuk! Wat heeft het gekost? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 februari 2014 gepost Auteur Share 3 februari 2014 gepost Mijn aankopen van afgelopen weekend en vandaag: Wat leuke singletjes 4 strips Paar LP's waaronder de dubbel-LP Turn up the bass 1 4x C LAB Midia (2x 1.0 en 2x 1.1) voor de Atari ST. Helemaal compleet zijn ze. Wat boxed GBC-games Dune voor de pc, compleet boxed PS2 spel, CD-i games, VideoCD Aladdin, Djaxx beat cd ofzo en rechts de 1989 tinnen versie van Batman van Prince, helemaal compleet Compaq Contura 410C 486 DX2/50, 8MB, 350MB + FDD Denk dat het geheugen even aangedrukt moet worden, beeld is wat raar onderin (niet onder DOS) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 februari 2014 gepost Auteur Share 3 februari 2014 gepost Vergeet ik bijna de Sony Mavica MVC-FD92 Met floppy drive, Memorystick gleuf en USB Pakt volgens mij alleen 32MB memorysticks (die heb ik nog gelukkig). Er zijn slechts 3 types Mavica gemaakt met MS-slot. 1.6 Megapixel (geïntepoleerd, 1472x1104 pixels) 8x optische zoom + 2x digital zoom Inclusief boekje en tas In werkende staat, ik zal zsm een paar foto's posten die met deze camera zijn gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
Relanar 4 februari 2014 gepost Share 4 februari 2014 gepost @djkoelkast: niks. Alleen wat moeite om excelformules te maken. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 februari 2014 gepost Auteur Share 4 februari 2014 gepost @djkoelkast: niks. Alleen wat moeite om excelformules te maken. Dat zijn helemaal de toffe deals Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 februari 2014 gepost Auteur Share 4 februari 2014 gepost Foto gemaakt met de Sony Mavica FD92 Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 februari 2014 gepost Share 5 februari 2014 gepost Ik dacht 'Huh? Nieuwe hond?' :') Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 februari 2014 gepost Auteur Share 5 februari 2014 gepost Ik dacht 'Huh? Nieuwe hond?' :') Waarom precies? Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 6 februari 2014 gepost Share 6 februari 2014 gepost (aangepast) Ik heb nu ook een IBM PS/2 Model 50Z. Helaas zaten er 2 virussen op de HDD dus dat was even wat werk. Mooi systeem: heeft 10MB RAM. Nu is de uitdaging een Roland MPU-IMC te vinden. Er staat er nog 1 te koop op ebay.es maar dat is wel erg duur. Ik ben op IBM DOS 5.0 aan het bieden vandaag. Lijkt me leuk om dat te installeren. 6 februari 2014 aangepast door PeterNY Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 februari 2014 gepost Auteur Share 6 februari 2014 gepost Ik heb er ook zo ongeveer een, maar dan met 2x FDD. Heerlijke systemen, alleen helaas met eigen HDD-aansluiting en eigen geheugen, dus het moet het doen of je kunt er niks meer mee. Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 6 februari 2014 gepost Share 6 februari 2014 gepost (aangepast) Klopt. Daarom staat deze ook alweer in de verkoop. Ik heb toch maar beperkt de tijd om er mee te spelen. En ik heb al 2 ISA 80286 systemen (waar gelukkig wel generieke onderdelen in kunnen). Ik zou een MCA MPU kaart met iemand ruilen maar die kerel reageert niet meer. Leuke notebook trouwens. 6 februari 2014 aangepast door PeterNY Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 februari 2014 gepost Share 8 februari 2014 gepost Waarom precies? Mja, het is en blijft "Show hier je nieuwste retroaankoop" dus toen zag ik een foto van Sega. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 februari 2014 gepost Auteur Share 9 februari 2014 gepost Mja, het is en blijft "Show hier je nieuwste retroaankoop" dus toen zag ik een foto van Sega. Ah zo, ik dacht dat het op een andere hond leek Link naar bericht Delen op andere sites
Relanar 10 februari 2014 gepost Share 10 februari 2014 gepost Kirby's Adventures voor de NES CIB Eindelijk weer Kirby spelen ! Link naar bericht Delen op andere sites
Relanar 12 februari 2014 gepost Share 12 februari 2014 gepost Kirby's Adventures voor de NES CIB Eindelijk weer Kirby spelen ! Zonder plaatjes is een post waardeloos Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2014 gepost Auteur Share 12 februari 2014 gepost Zonde van dat stuk er af, maar prachtig verder Link naar bericht Delen op andere sites
Relanar 12 februari 2014 gepost Share 12 februari 2014 gepost Ja, dat wel maarja. Weer een retroaankoop: Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2014 gepost Auteur Share 12 februari 2014 gepost Ook gaaf! Ik kwam laatst een setje MS-DOS 3.30 tegen (van Laser), bleken al een hele tijd in een diskettedoosje te zitten die bij de C64 spullen lagen, bleken allemaal PC 5,25" diskettes te zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Relanar 12 februari 2014 gepost Share 12 februari 2014 gepost Gehe, wel leuk spul inderdaad, jammer dat alleen DOS 5.5 niet compleet is, de rest wel. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 februari 2014 gepost Share 12 februari 2014 gepost Weer bij de Kringloopwinkel geweest. Precies wat ik al dacht; alles is anders en commerciëler en enkel de boeken gaan nog op gewicht. Wel 4 platen gekocht voor 6(!) euro: - Eerste André van Duin-plaat - Het goede doel - Tempo Doeloe (Deze plaat ) - Drie recht, een averecht - Liedjes uit de serie - Drukwerk - Tweede Druk Ik kom er niet meer. VHS-tapes zijn er ook helemaal weg. Link naar bericht Delen op andere sites
zwaardgast 12 februari 2014 gepost Share 12 februari 2014 gepost (aangepast) Hallo ik ben nieuw hier. ben een retrogame verzamelaar. vooral nintendo en sindskort ook playstation. oorzaak omdat er een castlevania sotn collectors edition in nice staat in de buurt was en ik hem voor een zeer goedkope prijs heb weten te kopen. Verder heb ik veel eisen voordat games in mijn collectie komen. ze moetn in zeer nice staat zijn en overcompleet alle reclame foldertjes etc. verder koop ik ook games in en verkoop ze door hierdoor kom ik dus voor een groot deel goedkoop aan mijn games. vooral omdat ik het verleden ook van die deals had dat ik er geld aan over hield en zeer mooie games overhield om in mijn verzameling te adden. leuke hobby, verder ben ik zowat de bottom feeder koop zelden een game in voor retail prijzen altijd ver eronder. Heb wat leuke deals eraan overgehouden. verder heb ik op marktplaats nog een gamecube gameboy player pak te koop staan. staat ook op ebay mocht je intersse hebben dan kan je via die sites reageren in elk geval dit zijn de games die deze week zijn binnen gekomen en die ik dus in mijn prive verzameling komen heb deze week best geluk gehad wel een paar nice games om in de collectie te adden en mijn gba castlevania set compleet gemaakt castlevania aria of sorrow compleet inclusief de miniposter mario slam basketball ds compleet inclusief vip kaart zelda link to the past en minish cap compleet en allen met vip kaart megaman & bass complete baten kaitos origins compleet inclusief alle reclame foldertjes en amerikaanse club nintendo kaart. ben er zeert tevreden mee zeer zeldzame gamecube ntc game overigens doe ik omal mij kartonne oos games plastic box protector ook op de foto's te zien heb een mooie week gehad met ik toegeven niet vaak dat ik zoveel mooie games tegenkom voor redelijke prijzen 12 februari 2014 aangepast door zwaardgast Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 13 februari 2014 gepost Share 13 februari 2014 gepost Doe mij die Megaman & Bass eens aub! Past goed bij de rest van mn collectie Link naar bericht Delen op andere sites
zwaardgast 13 februari 2014 gepost Share 13 februari 2014 gepost ja had geluk hij was bij mij in de buurt dus hoefde geen verzendkosten te betalen. probeer zelf ook voor de complete megaman collectie te gaan niet te koop hadgeluk hoefde er tenmisnt niet 150 eur voor te betalen op ebay velemalen mider en ieman bood hoger dan mij maar hij was te laat hij bood 1 dag later na het reserveren nog eens 10 euro extra dit is zo een game die steeds moeilijker te vinden is. ben hem zelf op mp maar 2 keer tegengekomen. 1x slechtere staat voor 57 euro en deze in veel betere staat voor lager prijs dus das wel mooi Link naar bericht Delen op andere sites
zwaardgast 13 februari 2014 gepost Share 13 februari 2014 gepost (aangepast) ey Hallo VR!DZ ff even een vraagje: heb jij Megaman IV en V voor de gameboy? Complete, boxed of alleen de cartridge? Hoor het graag. Wil ze niet kopen ofzo, maar gewoon een vraag. Wederom een waarschuwing. Let op je spelling, en interpunctie. Typ bijvoorbeeld eerst je tekst, en haal daarna een spellingscontrole er over heen. Dat maakt het voor de medemens een stuk leesbaarder. Mocht je niet weten wat interpunctie betekent: http://nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctie 17 februari 2014 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 17 februari 2014 gepost Share 17 februari 2014 gepost (aangepast) Lachen dat Gateway spul. Er staat een gratis Gateway 2000 21" CRT op Craigslist op het eiland. Dat is al weer 6 uur geleden. 10 minuten geleden een e-mail gestuurd. Eens kijken of die nog af te halen is. Het vriest nogal vandaag: dat is niet zo fraai voor die apparaten natuurlijk. Staat op de vlonder buiten. 17 februari 2014 aangepast door PeterNY Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 februari 2014 gepost Auteur Share 17 februari 2014 gepost Leuk spul, maar het neemt zo veel ruimte in. Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 17 februari 2014 gepost Share 17 februari 2014 gepost (aangepast) Dat klopt maar ik heb nog plek. Gisteren een sectie toegevoegd aan mijn bureau (eettafel) en die 90 graden gedraaid. 17 februari 2014 aangepast door PeterNY Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 februari 2014 gepost Auteur Share 17 februari 2014 gepost Nice! Maar ook dat komt een keer vol Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 17 februari 2014 gepost Share 17 februari 2014 gepost Jazeker. Maar ik verkoop ook regelmatig het en een ander gelukkig. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 februari 2014 gepost Auteur Share 17 februari 2014 gepost Ah, dat doe ik dan weer niet Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 18 februari 2014 gepost Share 18 februari 2014 gepost (aangepast) Ik continu. Anders zou de vrijetijdsbesteding veel te duur worden. Het is erg moeilijk om dingen goedkoop te vinden hier in de VS. En het leven is hier erg duur. Gisteren de CRT opgehaald. Werkt prima. Staat ook al op eBay. Er is misschien wel iemand die er $400 (inclusief verzendkosten, doos en ander verpakkingsmateriaal) voor wil betalen. Gateway 2000 is erg nostalgisch voor veel Amerikanen en ze betalen er vaak grof geld voor. 18 februari 2014 aangepast door PeterNY Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 februari 2014 gepost Auteur Share 18 februari 2014 gepost Wat een geld zeg. Ik zag laatst een 386 bij een kringloop voor € 20 en die heb ik laten staan omdat ik hem veel te duur vond Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 18 februari 2014 gepost Share 18 februari 2014 gepost (aangepast) De US heeft 350.000.000 mensen dus een enorme interne markt. Dat is niet met de EU / NL te vergelijken. Ook geven Amerikanen gemakkelijker geld uit. Het is een hele andere cultuur. En het besteedbare inkomen is veel hoger. Er is minder sociale zekerheid en veel mensen verzekeren zichzelf niet maar geven het geld direct uit. IBM DOS 5 binnengekregen vandaag. En een MT-32 gekocht: die moet nog wel worden opgestuurd. 19 februari 2014 aangepast door PeterNY Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 februari 2014 gepost Auteur Share 23 februari 2014 gepost Mooi compleet pakket Vandaag naar de rommelmarkt geweest Dit is de buit: 1x PSOne + spel + controller 3 Gameboy spellen (Qix, Mr. Do!, Game & Watch Gallery 3) 1 Gameboy Color spel (The legend of Zelda , Oracle of seasons) 1 Audiosonic tv tennis game voor 2 spelers, die doet het ook nog (echt beeld van dit apparaat, net even gecaptured ): Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 24 februari 2014 gepost Share 24 februari 2014 gepost Ah, dat doe ik dan weer niet Jij bent dan ook de echte verzamelaar, terwijl ik het idee heb dat PeterNY meer een handelaar is. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 februari 2014 gepost Auteur Share 24 februari 2014 gepost Jij bent dan ook de echte verzamelaar, terwijl ik het idee heb dat PeterNY meer een handelaar is. Gaat vaak ook samen natuurlijk. Bij Peter is het in elk geval duidelijk dat alles behoorlijk duur is, dan snap ik dat je ook spullen moet verkopen zodat je wat anders kunt kopen. Ik heb dan toevallig voor het eerst iets verkocht omdat ik een hele set moest kopen en ik eigenlijk alleen de spellen wilde, want de console heb ik al minstens 3 van, dus toen de console doorverkocht, maar wel tegen een normale prijs. Ik doe het liever niet, maar anders had ik die spellen niet gekregen Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 24 februari 2014 gepost Share 24 februari 2014 gepost (aangepast) Nee hoor: ik ben beslist geen handelaar maar ook beslist geen verzamelaar. Eerder een hobbyist die graag weer met spellen en computers van mijn jeugd aan de gang gaat. Verder help ik mensen graag met hun zoektocht naar zeldzame zaken. In de VS kun je soms wel eens iets goedkoop vinden maar zaken zoals Roland geluidskaarten/modules (en dan niet de MT-32) zijn gewoonweg erg duur (alleen al vanwege de verzendkosten vaak). Ik heb gewoon een hypotheek enzovoorts dus ik kan niet onbeperkt kopen en het in de kast stoppen. Daarom verkoop ik regelmatig zaken. En ik ga natuurlijk niets cadeau doen aan willekeurige mensen. De Philips 286 die ik vorige week heb gekocht was $400 (PC, toetsenbord, handleidingen, diskettes). Dat moet ook ergens van betaald worden. Verder ben ik met een Roland MPU-401 geluidskaart (MIF-IPC-A) replica project aan de gang (http://www.amibay.com/showthread.php?p=575724#post575724) en dat kost ook geld. Ook is het een kwestie van vrije tijd: met een voltijd baan (0600 opstaan, 1800 thuis), een gezin, huis enzovoorts (weinig vrije dagen in de VS) heb ik niet zo heel veel tijd om met de oude spullen te spelen. De MT-32 is inmiddels ook binnen: 24 februari 2014 aangepast door PeterNY Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 februari 2014 gepost Auteur Share 24 februari 2014 gepost Duidelijk MT-32 heb ik ook staan, maar gebruik hem niet in mijn midi-setup omdat hij pokkeherrie maakt als hij stil is (lees: moet zijn) Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 24 februari 2014 gepost Share 24 februari 2014 gepost (aangepast) Ik gebruik de MT-32 voor 286/386 spellen. Ik heb ook nog de CM-500. Ik had een SC-55 en SC-55MKII maar die heb ik gisteren verkocht. Een goed bod sla ik nooit af. En zeker niet bij SC-55(MKII) want die zijn er heel veel (en goedkoop vaak). 24 februari 2014 aangepast door PeterNY Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 februari 2014 gepost Auteur Share 24 februari 2014 gepost Daar pak ik meestal de makkelijkere optie: de AWE64 Gold Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 24 februari 2014 gepost Share 24 februari 2014 gepost Bij veel DOS spellen is MT-32 (en soms CM-32L) de beste keuze omdat je dan de muziek hebt die er voor geschreven is. Ik heb geen AWE kaarten. GM/GS/Sound Canvas klinkt het beste op Roland in 95% van de spellen. Link naar bericht Delen op andere sites
seob 26 februari 2014 gepost Share 26 februari 2014 gepost Heb een tijdje geleden een commodord pc10 gekocht. Start wel op helaas geen beeld. Verder onlangs een fujitsu ergopro e 233mhz 48mb geheugen 3.2gb hdd en sb16pnp. Uitgebreid met de voodoo2 12mb die ik onlangs heb gevonden. Tevens 4 laserdiscs gevonde voor 10 euro. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 februari 2014 gepost Auteur Share 26 februari 2014 gepost Die Commodore En die Laserdiscs ook top Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 26 februari 2014 gepost Share 26 februari 2014 gepost PC10 heeft hoogstwaarschijnlijk een lekkende batterij....waardoor het moederbord is aangevreten.... Link naar bericht Delen op andere sites
seob 27 februari 2014 gepost Share 27 februari 2014 gepost Zal eens kijken of ik wat kan vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten