djkoelkast 3 augustus 2010 gestart Share 3 augustus 2010 gestart Heb je iets retro op de kop kunnen tikken? Dan is dit natuurlijk hèt topic om er mee te pronken. Vandaag binnengekomen: CD Video (Laserdisc): Mike Oldfield - Wind Chimes Is alleen zo op VHS en LD uitgegeven. Later wel op DVD verschenen als bonusmateriaal, maar er is geen losse DVD van. Gezien dit materiaal een uur duurt zal het op de DVD flink gecomprimeerd zijn en dus is dit toch wel een leuk hebbeding. Uiteraard is hij volbeeld. 8 euro voor betaald Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 augustus 2010 gepost Share 3 augustus 2010 gepost Mooie laserdiscdeals! Ik heb de laatste tijd weinig retrospullen aangeschaft of je moet de cd Enter The Dragon van Flamman & Abraxas (:')) eronder scharen. Ik kocht die cd omdat ik wel eens naar de Derrick ga (uitgaanstent waar ze veel 80s en 90s draaien), en ik ging een keer naar de dj om Flammen & Abraxas aan te vragen, maar hij had het niet bij zich. Dus de keer erna die cd voor meegenomen (2 euro op marktplaats) en toen draaide ie hem hoor. Maar goed, cd's zijn nauwelijks retro. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 4 augustus 2010 gepost Share 4 augustus 2010 gepost Heb pas de dvd Queen Live At Wembley gekocht, een registratie van het optreden in Wembley stadium in 1986. Echt magistraal, die Freddie Mercury, die toen al AIDS had maar nog steeds alles gaf. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2010 gepost Share 5 augustus 2010 gepost Retro en ook weer niet retro, na lang zoeken heb ik eindelijk Red Sonya en Red Heat kunnen kopen, hierdoor heb ik -op Hercules In New York na- ALLE Arnold Schwarzenegger films op dvd Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 maart 2011 gepost Share 5 maart 2011 gepost Ok, hij is uit 2003 en niet bepaald retro, maar deze 18-inch van Jason Voorhees is niet meer in productie, dus ik noem dat al retro! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 maart 2011 gepost Share 5 maart 2011 gepost Gaaf collector's item! 18 inch is vrij groot, dus heb je hem een mooi plekje kunnen geven? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 maart 2011 gepost Share 5 maart 2011 gepost Ja hoor, hij staat naast z'n "broertjes" (heb nu in totaal 3 18 inch figuren van Jason) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 maart 2011 gepost Auteur Share 5 maart 2011 gepost Was dat die je al een hele tijd wilde hebben? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 maart 2011 gepost Share 5 maart 2011 gepost Jip, dat is hem! De andere is een van McFarlane, maar die gaan nooit voor minder dan 300€ én zijn heel breekbaar (hierdoor wordt de prijs jaarlijks hoger) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 maart 2011 gepost Auteur Share 5 maart 2011 gepost En wat kost een figuurtje als je nu hebt dan? Zal toch ook wel richting de 80 euro gaan, of zeg ik nu iets belachelijks? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 maart 2011 gepost Share 5 maart 2011 gepost het mijne was 45 omdat hij niet meer z'n box had (maakt voor mij ook niet uit, hij wordt toch uitgestald), maar unboxed gaat hij normaal voor 60-80 euro (ik had geluk dat de winkel-bediende een vriend is) Maar boxed vind je deze niet meer onder de 100 euro. De versie van Freddy vs. Jason gaat momenteel ook voor dezelfde prijs, maar hierbij is een boxed-versie vinden makkelijker (grotere oplage) En de nieuwste versie (2009) die gaat voor 50-70euro, afhankelijk van de verkoper. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 maart 2011 gepost Auteur Share 5 maart 2011 gepost Echt dure dingen Ik geloof dat de 3DO mijn duurste console is en daar heb ik als ik het mij goed herinner 65 euro voor betaald (ik bedoel retroconsoles, want de nieuwe Wii was uiteraard duurder). Naja, de Amiga 4000 spant de kroon met 300 euro (ècht een koopje overigens, als je ziet wat er in zit), maar ik heb toch altijd voor dingen die ik wil wel een lager maximum, zo rond de 30-40 euro en dan heb je dus een complete console. Ik zou meer plek willen hebben Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 maart 2011 gepost Share 5 maart 2011 gepost Over retro spul gesproken. Morgen in Apeldoorn via Bonami een retro computer beurs. Maar liefst 2 hallen. Ik ben in ieder geval van de partij.... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 maart 2011 gepost Auteur Share 5 maart 2011 gepost Ik ga vandaag nog eens achter flyers aan Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 maart 2011 gepost Auteur Share 5 maart 2011 gepost Ohja dat was het, ik wilde nog een achterkant hebben, dat moet ik nog doen Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 maart 2011 gepost Share 5 maart 2011 gepost Nog vrijwilligers in de buurt van Apeldoorn ? Ik ben met de auto, dus ik kan iemand meenemen Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 maart 2011 gepost Share 5 maart 2011 gepost Ik zou het heel gaaf vinden, maar zoals ik je al had gesmst, ik heb al andere plannen morgen. Het klinkt wel errug gaaf met waarschijnlijk heel veel coole objecten om te kopen. Maak je er een nog een topic over? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 maart 2011 gepost Auteur Share 5 maart 2011 gepost Bel mij even als er leuk spul te koop is Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 maart 2011 gepost Share 5 maart 2011 gepost (aangepast) dat komt wel goed Wishlist ? @Hinse: Uiteraard komt er een topic 5 maart 2011 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 maart 2011 gepost Share 5 maart 2011 gepost Echt dure dingen Enkel de 18 inch figuren zijn écht duur hoor, kleinere modellen zijn véél goedkoper en makkelijker te vinden, maar niet zo imposant om in je collectie te hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 maart 2011 gepost Auteur Share 6 maart 2011 gepost Goedemorgen. Word net mijn nest uitgebeld door Ross, waarvoor dank, nu heb ik een langere dag, dat het heel gezellig, heel druk en 10x zo groot is als de vorige beurs Ik hoop dat hij een paar foto's kan maken Begint nu wel heul offtopic te worden Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 maart 2011 gepost Auteur Share 15 maart 2011 gepost Mijn nieuwste aankoop is de Gizmondo: 's Werelds slechtste handheld gameconsole ooit gemaakt. Komt uit 2005. Er zijn er minder dan 25.000 van gemaakt (ter vergelijking, van de Apple Bandai Pippin zijn er 42.000 gemaakt en die wordt als zeer zeldzaam gezen). Deze is in volledige werkende staat. Alle foto's: http://www.retroforum.nl/gallery/category/2-retrocomputers-en-consoles/ Specs: Display: 72 mm (2.8 inch) TFT screen Resolution: 320 pixels × 240 pixels CPU: Samsung ARM9 processor running at 400 MHz Graphics: nVidia GeForce 3D 4500 128-bit 3D Graphics accelerator, maximum of 65,536 colors RAM: 64 MB Sound: Built-in speaker Communication: Bluetooth class 2 for multiplayer gaming, GSM tri-band Ports: Stereo headset socket, Mini-USB client, SD flash card reader Multimedia: MPEG 4 video playback, ability to play back MP3, WAV and MIDI files via Windows Media Player 9 JPEG camera (3.6mm) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 maart 2011 gepost Share 15 maart 2011 gepost Neeeeuuuuh!!! Geniaal Uit nieuwsgierigheid. Hoeveel heeft dat misbaksel jou gekost? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 maart 2011 gepost Auteur Share 15 maart 2011 gepost Neeeeuuuuh!!! Geniaal Uit nieuwsgierigheid. Hoeveel heeft dat misbaksel jou gekost? 45 Engelse ponden incl oplader, nekstrap, cardreader, SIM kaart, USB kabel, originele cd met handleiding/drivers etc. en cd met spellen (die gaan op SD). Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 maart 2011 gepost Share 15 maart 2011 gepost Valt goed mee. Is wel cool om te hebben in een collectie. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 maart 2011 gepost Auteur Share 15 maart 2011 gepost Valt goed mee. Is wel cool om te hebben in een collectie. Als je je bedenkt dat de launchprijs 330 euro was (yeah, dit monster, duurder dan een PS3 nu is en dan heb ik het geld nog niet omgerekend naar nu (inflatie)) valt het best mee. Zeker omdat ze niet super veel goedkoop van de hand gedaan worden. Er zit een aantal behoorlijke kutspellen op, maar grafisch vind ik hem beter dan de psp en nds. Het voelt allemaal heel vloeiend. Ik mis alleen wel een analoge stick voor sommige spellen. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 maart 2011 gepost Share 15 maart 2011 gepost Ik wil een review van sticky balls Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 maart 2011 gepost Share 15 maart 2011 gepost Mooie aankoop, DJ Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 maart 2011 gepost Auteur Share 15 maart 2011 gepost Ik wil een review van sticky balls Ik wil een review van het hele systeem maken incl zo'n beetje alle spellen (er zijn er niet zo veel) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 maart 2011 gepost Share 16 maart 2011 gepost Dat zou wel eens een trekken kunnen worden Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 maart 2011 gepost Auteur Share 16 maart 2011 gepost Ik zit te denken als mijn Appletopic klaar is (ik moet nog even ) een meest waardeloze gameconsole reeks te houden. Met pareltjes als de Gizmondo, de Tiger game.com en nog veel meer volslagen debiele consoles. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 maart 2011 gepost Share 16 maart 2011 gepost Laten we eerlijk zijn, dan moeten de CD-i en de atari 5200 er ook bij Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 maart 2011 gepost Auteur Share 16 maart 2011 gepost Laten we eerlijk zijn, dan moeten de CD-i en de atari 5200 er ook bij Ik begin met de meest obscure CD-i is niet helemaal gameconsole he Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 maart 2011 gepost Share 16 maart 2011 gepost Ik begin met de meest obscure CD-i is niet helemaal gameconsole he Maar als gameconsole was die SLECHT Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 maart 2011 gepost Auteur Share 16 maart 2011 gepost Zelfs dat vind ik meevallen. Meetbaar met de Sega Mega CD, 3DO, Saturn en dergelijke cd systemen. Alleen met een paar ongelooflijk falende Nintendo titels. Educatief was de CD-i briljant. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 maart 2011 gepost Share 20 maart 2011 gepost Ik zit te denken als mijn Appletopic klaar is (ik moet nog even ) een meest waardeloze gameconsole reeks te houden. Met pareltjes als de Gizmondo, de Tiger game.com en nog veel meer volslagen debiele consoles. Valt me mee dat de Virtual Boy nog niet genoemd wordt. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 maart 2011 gepost Auteur Share 21 maart 2011 gepost Valt me mee dat de Virtual Boy nog niet genoemd wordt. Die heb ik niet en is ook moeilijk te reviewen met beeld (+ dat is al zo vaak gedaan). Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 augustus 2012 gepost Auteur Share 24 augustus 2012 gepost Poeh dit topic is al lang niet gebruikt, maar ik heb iets leuks op de kop weten te tikken. 3 stuks Super8 films van De Bereboot. In kleur en met geluid Foto's van internet want ik heb ze nog niet. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 augustus 2012 gepost Share 24 augustus 2012 gepost Heb je ook een Super 8 projector? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 augustus 2012 gepost Auteur Share 24 augustus 2012 gepost Heb je ook een Super 8 projector? Uiteraard, zo'n beetje mijn vroegste jeugd en die van mijn broer staat op Super8 en die spoelen heb ik ook als het goed is allemaal hier. Alleen de dia's mis ik nog, die ga ik binnenkort eens opvragen bij mijn vader (als hij ze nog heeft ). Lekker een avondje nostalgie De projector die ik heb heeft ook geluid (ingebouwde speaker + speaker uitgang). Ik verwacht morgen de Bereboot films dus dan zal ik de projector van zolder halen en een stukje filmen en online zetten Op voorwaarde dat de lamp nog werkt, de Super8 heeft een paar jaar in opslag gelegen omdat ik er geen plek voor had. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 augustus 2012 gepost Auteur Share 25 augustus 2012 gepost De bovenste 2 zijn zelfs nog gesealed! Nooit open geweest dus. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 augustus 2012 gepost Share 25 augustus 2012 gepost Dit is echt heel gaaf Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 25 augustus 2012 gepost Share 25 augustus 2012 gepost Eigenlijk te veel om te showen, maar weer eens een hele stapel vinyl gekauft! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 augustus 2012 gepost Auteur Share 25 augustus 2012 gepost Gewoon op de foto ermee Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 25 augustus 2012 gepost Share 25 augustus 2012 gepost (aangepast) Zal ze morgen even proberen op de foto te zetten, zitten ook een heel aantal platen voor moeders bij, die zeggen mij absoluut niets, maar goed een klein tipje van de sluier 25 augustus 2012 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 augustus 2012 gepost Auteur Share 25 augustus 2012 gepost Dat ziet er uit als een heel bijzondere plaat! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 25 augustus 2012 gepost Share 25 augustus 2012 gepost Valt wel mee, brengt niet meer dan 5 euro op op discogs. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 augustus 2012 gepost Auteur Share 25 augustus 2012 gepost Een fragment van de Super8 versie van de Bereboot met de originele outro. Licht is heel erg slecht, er moet een nieuwe lamp in de projector, maar zelfs met een nieuwe lamp is het niet erg goed. Aan de andere kant is dat het doel ook niet, het is meer om te laten zien hoe ik het zie met een projector. Aan het einde nog het terugspoelen van de film. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Het geluid is gewoon via de camera die naast de projector stond opgenomen. Lekker retro Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 25 augustus 2012 gepost Share 25 augustus 2012 gepost Geweldig! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 augustus 2012 gepost Auteur Share 25 augustus 2012 gepost Ik zal binnenkort eens zoeken naar mijn apparaat om het spul netjes over te zetten en dan eens kijken hoe het er dan uit komt. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten