Joost 7 september 2010 gepost Share 7 september 2010 gepost Nog even en het is het grootste deelnemersveld van alle sportpoules tot nu toe Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 september 2010 gepost Share 7 september 2010 gepost Nog even en het is het grootste deelnemersveld van alle sportpoules tot nu toe Toch opvallend. Maar goed om te zien . Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 september 2010 gepost Share 7 september 2010 gepost Deze contest was dan ook maanden van tevoren aangekondigd met genoeg reminders. Dus niemand kon het over het hoofd zien. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 september 2010 gepost Share 7 september 2010 gepost Idd zeer opvallend, zeker snooker, is toch niet de meest populaire sport. (ik kijk er zelf graag naar, dus voor mij de logica zelve dat ik meedoe) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 september 2010 gepost Auteur Share 7 september 2010 gepost Ik heb wel mensen moeten aansporen om mee te doen hoor En ook mijn PM propaganda heeft wellicht iets geholpen. Bovendien is dit een vrij makkelijk in te vullen schema en 1x invullen is goed voor het hele toernooi (alsjeblief Hinse, met oe). Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 8 september 2010 gepost Share 8 september 2010 gepost Ik heb wel mensen moeten aansporen om mee te doen hoor En ook mijn PM propaganda heeft wellicht iets geholpen. Ik vond het zelf wel eens aardig om aan een poule mee te doen, terwijl ik de sport nauwelijks volg, hoewel.... vanmiddag zag ik een stukje voorbij komen en ik merkte dat ik er toch ineens heel anders naar ging zitten kijken. Je wordt nog een wandelende reclamezuil voor de snookersport DJ! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 september 2010 gepost Auteur Share 8 september 2010 gepost Dat zou best leuk zijn, er worden nu ook toernooien in Duitsland georganiseerd. In Nederland lijkt me nog toffer, kun je zonder al te ver te moeten reizen toch de sterren aan het werk zien. Er komt ook powersnooker: max. 20 seconden per bal heb je dan. Er is nu ook six-reds, met maar 6 ipv 15 rode ballen. Ze doen er alles aan om snooker in beeld te brengen bij alle mensen. Ik ben zelf toch meer van het traditionele snooker, mag best lang duren. Heerlijk om naar te kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten