randy_roes 2 augustus 2010 gestart Share 2 augustus 2010 gestart Een contest waar sommigen al maanden op zitten te wachten, anderen doen het ervoor in hun broek! De Gitaarsnippercontest! Speciaal voor jullie heb ik 25 gitaarriffs/stukjes gitaarspel uit de liedjes geknipt, ze in de blender gestoken en het resultaat is een mp3 waarin jullie op zoek gaan naar de 25 artiesten en titels van de nummers. Er zijn in totaal 50 punten te verdienen: 1 per geraden artiest en 1 per geraden nummer. Er is uiteraard ook een zeer mooie award te winnen de winaar krijgt deze toffe pinguin: en de runner-up krijgt hem in zwart-wit: Omdat het vakantie is, wordt deze contest gehouden gedurende de gehele maand augustus. Hints komen er ongeveer halfweg in de contest. Veel succes!!! De mp3: Gitaarsnippercontest.mp3 Het antwoordformulier: Gitaarsnippers-antwoordformulier.txt Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 augustus 2010 gepost Share 2 augustus 2010 gepost Ik verwacht een monsterinzending van wonderer hier Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 augustus 2010 gepost Share 2 augustus 2010 gepost Yeah, right :') Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 augustus 2010 gepost Auteur Share 2 augustus 2010 gepost Komaan wonderer, meedoen!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 augustus 2010 gepost Share 2 augustus 2010 gepost Oh, ik wil wel meedoen, maar ik weet er echt niet veel hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 augustus 2010 gepost Share 3 augustus 2010 gepost Hier ga ik ook aan mee doen, leuke contest Randy. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 augustus 2010 gepost Share 3 augustus 2010 gepost Ik doe ook mee, al is het voor de eer Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 augustus 2010 gepost Share 3 augustus 2010 gepost Ik ga ook een poging wagen . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 augustus 2010 gepost Auteur Share 3 augustus 2010 gepost Zodra er 3 inzendingen binnen zijn een eerste tussenstand! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 augustus 2010 gepost Auteur Share 3 augustus 2010 gepost Ik ga nog niet beginnen met échte hints, maar ik zal wel zeggen dat er veel van de grote namen in het metal/heavy metal genre tussen zitten, en nog een paar uit het hard rock/prog rock tijdperk. Zo, dat was mijn hulp, nu wat meer inzendingen hé!!! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 augustus 2010 gepost Auteur Share 3 augustus 2010 gepost Een eerste tussenstand: 1- Hinse 2- djkoelkast 3- TMP Er is nog niet zoveel geraden, dus iedereen heeft een kans!!! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 augustus 2010 gepost Auteur Share 4 augustus 2010 gepost Een update: 1- wonderer 2- Hinse 3- djkoelkast 4- TMP Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 augustus 2010 gepost Share 4 augustus 2010 gepost Zo goed, dj? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 augustus 2010 gepost Share 4 augustus 2010 gepost Zo goed, dj? Waaah _O_ Had niet anders verwacht, maar ben toch trots op je! Kun jij straks pronken met die mooie award, want je gaat natuurlijk wel 1e blijven Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 augustus 2010 gepost Share 4 augustus 2010 gepost Ik geef nimmer op hoor, dus je kan je borst nat maken Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 augustus 2010 gepost Auteur Share 4 augustus 2010 gepost De awards zijn toegevoegd aan de openingspost én een nieuwe tussenstand 1- Hinse 2- wonderer 3- djkoelkast 4- TMP Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 augustus 2010 gepost Auteur Share 5 augustus 2010 gepost Opnieuw een update 1- wonderer 2- Hinse 3- djkoelkast 4- TMP Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 augustus 2010 gepost Auteur Share 12 augustus 2010 gepost Tijd voor wat hints, want ookal zijn de scores niet meer gelijk, de stand is het wél nog. Lekker cryptisch Het lief kind zocht haar laatste toevlucht op een trein want ze werd gek.Gelukkige stopte dit paradijs met het consolepaneel 's morgens in het oosten. Door de zwarte magie van dit kind had ze een lekker geurtje, maar tegen het einde kreeg ze achtervolgingswaanzin. Ze had namelijk dankzij Marty in z'n DeLorean schrik gekregen van het donker 's nachts. Boven op de wereld moest ze onder de golden gate springen over Keifer. Het vergif van de 1 van schoppen toonde haar dat Engeland geen bestuur had. Ze riep: "God zij geprezen, er is een harde steen". Maar voor een van ons was het te laat. Gebogen in leer, kwam hij zoals hij was en sloeg hij de koning dood in Uriah's naam. Voor wie gaat er nu een belletje rinkelen? In deze tekst zijn alle titels cryptisch (of soms ook niet) verwerkt, veel plezier ermee! Als jullie braaf zijn komen er misschien binnen een week nog hints Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 augustus 2010 gepost Share 12 augustus 2010 gepost Ik vrees dat ik hier moet passen, hints of geen hints . Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 augustus 2010 gepost Share 12 augustus 2010 gepost Tering, Randy, zelfs ik snap niet alle hints :') Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 12 augustus 2010 gepost Auteur Share 12 augustus 2010 gepost Goed, ik zal het ietsje duidelijker maken. Vertaal eens alles (vrij letterlijk woord voor woord zal misschien zelfs het makkelijk zijn) naar het Engels. Geloof me, je zal bijna onmiddellijk de helft van de hints hebben Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 augustus 2010 gepost Auteur Share 16 augustus 2010 gepost Aangezien ik nog geen enkele nieuwe inzending heb gekregen, veronderstel ik dat m'n hints té cryptisch zijn Ik zal de hints niet in volzinnen samen gooien, maar de hints afzonderlijk geven. (wel niet op volgorde uiteraard ) - engeland geen bestuur - boven op de wereld - onder de golden gate - het huis 's morgens in het oosten - achtervolgingswaanzin - haar laatste toevlucht - het lief kind - zwarte magie van het kind - donker 's nachts - springen over Kiefer - het vergif - god zij geprezen, er is een harde steen - gebogen in leer - hij kwam zoals hij was - sloeg de koning dood - 1 van schoppen - Marty in z'n DeLorean - op een trein werd ze gek - ze had een lekker geurtje - schrik van het donker - paradijs met consolepaneel - het einde - een van ons - doden in Uriah's naam - voor wie het belletje rinkelt Als ik ze op deze manier lees geef ik bijna alle titels weg, er is geen excuus meer! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 augustus 2010 gepost Auteur Share 17 augustus 2010 gepost Een nieuwe tussenstand: 1- wonderer 2- Hinse 3- djkoelkast 4- Ross 5- TMP 5- RM Ik zou zeggen, vertaal gewoon eens de hints en je zal een sprong maken in het klassement (en denk eens na bij andere hints ) Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 augustus 2010 gepost Share 17 augustus 2010 gepost Ik ga nog eens een poging wagen. Met de hints moet er vast nog wat te vinden zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 augustus 2010 gepost Auteur Share 17 augustus 2010 gepost Met deze hints moeten ze ALLEMAAL te vinden zijn Binnenkort een nieuwe stand. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 augustus 2010 gepost Auteur Share 20 augustus 2010 gepost Een nieuwe tussenstand, ik hoop dat er nog mensen gemotiveerd zijn wat te zoeken met de hints, want ik heb nog van een aantal geen nieuwe inzending gekregen sinds ik jullie ENORM heb geholpen 1- wonderer 2- Hinse 3- Ross 4- djkoelkast 5- TMP 5- RM Er is een grote kloof tussen 4 en 5, maar met een aantal goede antwoorden kan iedereen een mooie sprong maken! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 augustus 2010 gepost Auteur Share 31 augustus 2010 gepost De laatste dag van deze contest! Blijft wonderer aan de top of komt er nog een inzending die alles op z'n kop zet? Nog tot middernacht tijd om een inzending te sturen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 september 2010 gepost Auteur Share 1 september 2010 gepost De antwoorden van deze contest: 1 - Meatloaf - Paradise By The Dashboard Lights 2 - Ozzy Osbourne - Crazy Train 3 - Rammstein - Du Reichts So Gut 4 - Deep Purple - Black Night 5 - The Doors - The End 6 - Iron Maiden - Fear Of The Dark 7 - Rolling Stones - Jumping Jack Flash 8 - Guns 'N Roses - Sweet Child O' Mine 9 - The Carpenters - Top Of The World 10 - Lordi - Hard Rock Hallelujah 11 - Red Hot Chilli Peppers - Under The Bridge 12 - Metallica - For Whom The Bell Tolls 13 - Sex Pistols - Anarchy In The UK 14 - Alice Cooper - Poison 15 - Motörhead - Ace Of Space 16 - Joan Osborne - One Of Us 17 - Uriah Heep - Traveller In Time 18 - Black Sabbath - Paranoid 19 - Judas Priest - Hell Bent For Leather 20 - Nightwish - The Kingslayer 21 - Rage Against The Machine - Killing In The Name Of 22 - Nirvana -Come As You Are 23 - Papa Roach - Last Resort 24 - The Animals - House Of The Rising Sun 25 - Jimmy Hendrix - Voodoo Child De eindstand: 1 - wonderer (50) 1 - Hinse (50) 3 - Ross (32) 4 - djkoelkast (20) 5 - TMP (7) 5 - RM (7) Proficiat aan Hinse en wonderer, jullie krijgen vanavond via pm de play-off om te beslissen wie welke award krijgt. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 september 2010 gepost Share 1 september 2010 gepost Ross en DJ zijn ook een heel eind gekomen! Ik zal vanavond naar de play-off kijken, maar ik vrees dat wonderer hier toch wat beter in zal zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 september 2010 gepost Share 1 september 2010 gepost Ik had er nog wel een paar kunnen raden, maar ik denk dat ik niet eens echt bij dj in de buurt was gekomen . Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 september 2010 gepost Share 2 september 2010 gepost Moet er wel bijzeggen dat Brad nogal fanatiek was :') Die heeft echt hele avonden zitten zoeken. Ik heb op mijn zoektochten wel leuke nieuwe liedjes ontdekt Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 september 2010 gepost Share 2 september 2010 gepost Ik had nog wel wat kunnen vinden, maar 2-3 nummers erbij. Ik had alleen echt geen tijd ervoor. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 september 2010 gepost Auteur Share 2 september 2010 gepost Moet er wel bijzeggen dat Brad nogal fanatiek was :') Die heeft echt hele avonden zitten zoeken. Ik heb op mijn zoektochten wel leuke nieuwe liedjes ontdekt Ik verwacht jouw antwoord op de playof nog! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 3 september 2010 gepost Share 3 september 2010 gepost Oh ja. Beetje druk! Ga ik doen. En anders mag Hinse wel winnen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 september 2010 gepost Auteur Share 6 september 2010 gepost Wegens technische problemen en tijdsgebrek geeft wonderer forfait voor de play-off, hierdoor wint Hinse de contest, de award én mag hij een nieuwe contest maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten