djkoelkast 15 augustus 2010 gepost Share 15 augustus 2010 gepost Koekje erbij? Neuh, ik kwam alleen even voorbij, dank je. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 augustus 2010 gepost Auteur Share 16 augustus 2010 gepost 1. djkoelkast 2. Y J 3. RM & MarsM 3. samba-boy 4. Hinse 5. TMP 6. randy_roes Y J staat nu in zijn eentje op de 2e plaats en laat de rest onder hem een plaats zakken. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 augustus 2010 gepost Auteur Share 16 augustus 2010 gepost 1. djkoelkast 2. Y J 2. RM & MarsM 3. samba-boy 4. Hinse 5. TMP 6. randy_roes Maar de gebroeders M komen weer gelijk met Y J! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 augustus 2010 gepost Auteur Share 16 augustus 2010 gepost 1. djkoelkast 2. Y J 3. RM & MarsM 4. samba-boy 5. Hinse 6. TMP 7. randy_roes En Y J weer alleen op plaats 2. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 augustus 2010 gepost Share 16 augustus 2010 gepost Pff, ik sta op het punt op te geven. Heb er al uren in gestoken en eigenlijk geen resultaat meer lately. :'( Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 augustus 2010 gepost Share 17 augustus 2010 gepost Pff, ik sta op het punt op te geven. Heb er al uren in gestoken en eigenlijk geen resultaat meer lately. :'( Dat had ik ook, dus ook geen inzending meer van mijn kant... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 17 augustus 2010 gepost Share 17 augustus 2010 gepost ...Ik heb me gisteravond kapotgezocht naar de laatste deuntjes en ik kan gewoon niets vinden. Ik weet de zenders, ik weet wat ik moet hebben, ik heb een hint gevonden in de berichten van Frey (Iets met een val ofzo) maar ik kan er gewoon niet op komen :') Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 augustus 2010 gepost Auteur Share 18 augustus 2010 gepost 1. djkoelkast 1. Y J 2. RM & MarsM 3. samba-boy 4. Hinse 5. TMP 6. randy_roes Y J nu samen met djkoelkast aan kop! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 augustus 2010 gepost Auteur Share 18 augustus 2010 gepost Nog tot 20:00 de tijd. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 augustus 2010 gepost Auteur Share 18 augustus 2010 gepost En de uitslag is als volgt: 1. djkoelkast (28 punten) 1. Y J (28 punten) 1. RM & MarsM (28 punten) 2. samba-boy (25 punten) 3. Hinse (23 punten) 4. TMP (20 punten) 5. randy_roes (9 punten) Dat betekent dat djkoelkast, Y J en de gebroeders M uit moeten gaan maken wie een award krijgt en welke. Ik zal morgen kijken voor een opdracht. Dan zijn dit alle antwoorden: 1. 2. 3. Pinokkio 4. 5. (The Real Adventures of) Jonny Quest 6. Otje Bonus: Anne Rats 7. Dragon Ball Z 8. Calimero 9. Kippenvel 10. Het Zonnetje in Huis 11. 12. 13. Boobytrap 14. Bamboe Beren Bonus: Laura Vlasblom 15. Montana (Jones) 16. 17. 18. 19. Wordt Vervolgd 20. Dexter's Laboratory 21. Vrouwenvleugel 22. Bonus: Jason Paige 23. 24. 25. Ik heb allemaal programma's gekozen die werden uitgezonden op Kindernet, Fox Kids, Cartoon Network, Ketnet en RTL 4. Alleen Ik Mik Loreland en Boobytrap hoorden daar niet bij. Naar die laatste verwees uiteraard de hint over de val. Bedankt voor jullie inzet allemaal! Zoals eerder gezegd zal ik morgen met een opdracht komen voor de 3 deelnemers die alles hebben geraden en dus gaan strijden voor de awards! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 18 augustus 2010 gepost Share 18 augustus 2010 gepost Leuke contest Frey . Ik had een paar tunes wel opgezocht en gevonden, maar schijnbaar niet aan een van de fragmenten gekoppeld. Maar ik had ze toch nooit allemaal geweten . Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 18 augustus 2010 gepost Share 18 augustus 2010 gepost Geweldige contest! Knap dat sommigen alles hadden gevonden! Ik schaam me wel een beetje voor het feit dat ik Dragonball Z, The Flinstones en Montana niet had. :') Hopelijk maken jullie er een spannende play-off van! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 augustus 2010 gepost Share 19 augustus 2010 gepost Het ergste is, ik heb werkelijk TIJDEN met Boobytrap in mijn hoofd gezeten bij die "Val"... Belachelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 augustus 2010 gepost Share 19 augustus 2010 gepost Het was ook véél zoekwerk hoor, ik heb alle programma's van kindernet, fox kids, ketnet etc. bekeken Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 augustus 2010 gepost Share 19 augustus 2010 gepost Het was ook véél zoekwerk hoor, ik heb alle programma's van kindernet, fox kids, ketnet etc. bekeken Ik ook . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 augustus 2010 gepost Share 19 augustus 2010 gepost Ik ook . Toch niet genoeg want ze zaten er allemaal tussen Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 19 augustus 2010 gepost Auteur Share 19 augustus 2010 gepost De playoff is geweest. De 3 deelnemers moesten uit de lijst met antwoorden mijn persoonlijke top 5 proberen samen te stellen. Voor elk juist gekozen programma kregen ze een punt. Als het programma ook nog eens op de goede plaats stond, dan kwamen er nog 2 punten bij. In totaal dus 15 punten. Dit was de top 5 die ik zelf op papier had: 1. Pokémon 2. Beestenbos is Boos 3. Dragon Ball Z 4. Westenwind 5. Samson & Gert En dit waren dan de inzendingen: djkoelkast 1. Pokémon (3 punten) 2. Samson & Gert (1 punt) 3. Kulderzipken 4. Westenwind (3 punten) 5. Beestenbos is boos (1 punt) Totaal: 8 punten Y J 1. Pokemon (3 punten) 2. Samson & Gert (1 punt) 3. Westenwind (1 punt) 4. Dragonball Z (1 punt) 5. 't Zonnetje in Huis Totaal: 6 punten RM en MarsM 1. Pokémon (3 punten) 2. Dragonball Z (1 punt) 3. Vrouwenvleugel 4. Montana (Jones) 5. Samson & Gert (3 punten) Totaal: 7 punten Daarmee is djkoelkast dus de winnaar van de contest en hij krijgt de award met het kleurtje. De runner-up award gaat naar de gebroeders M. Ze moeten onderling even uitmaken wie hem achter zijn naam krijgt. Helaas Y J, het was net te weinig. Volgende keer meer geluk. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 20 augustus 2010 gepost Share 20 augustus 2010 gepost Leuk bedachte playoff, Frey. DJ, gefeliciteerd! En RM/MarsM natuurlijk ook! Het scheelde maar heel weinig of Y J zou een award hebben gekregen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 20 augustus 2010 gepost Share 20 augustus 2010 gepost De runner-up award gaat naar de gebroeders M. Ze moeten onderling even uitmaken wie hem achter zijn naam krijgt. MarsM hoeft hem niet Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 augustus 2010 gepost Share 20 augustus 2010 gepost Ik maak het zsm in orde Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 augustus 2010 gepost Share 20 augustus 2010 gepost Gefeliciteerd dj en MarsM en RM. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten