Frey 2 augustus 2010 gestart Share 2 augustus 2010 gestart (aangepast) Dit is deel 3 van de TV Theme contest! Het zijn weer 25 opgaven die in 1 .mp3 bestand zitten. Hiermee zijn dus 25 punten te scoren. Ook kun je nog 3 bonuspunten verdienen en daardoor is het maximaal aantal te scoren punten: 28. De 3 bonuspunten zijn te verdienen bij track 6, track 14 en track 22. Ik wil graag weten door wie deze themes gezongen zijn. Het zijn allemaal programma's die ik door de jaren heen heb gekeken en sommige worden nog regelmatig uitgezonden. Er zitten veel tekenfilms tussen, maar ook andere dingen. De contest start nu, de contest eindigt 18 augustus 2010. Dat betekent 2 weken de tijd. Laat het hier weten als je meedoet. Uiteraard zijn er ook weer awards te winnen. De contest is hier te downloaden: TVThemes_3.zip 10 augustus 2010 aangepast door Frey Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 augustus 2010 gepost Share 4 augustus 2010 gepost Dit wordt weer frustratie en nachtwerk. Pittige contest, maar wel leuk, dus count me in Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 augustus 2010 gepost Share 4 augustus 2010 gepost Heb er zin in! Hopelijk heb je het ons niet te moeilijk gemaakt, Frey. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 augustus 2010 gepost Share 4 augustus 2010 gepost Leuke contest , voor mij beter te doen ook dan die van dj. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 augustus 2010 gepost Share 4 augustus 2010 gepost Leuke contest , voor mij beter te doen ook dan die van dj. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 augustus 2010 gepost Share 4 augustus 2010 gepost Niet vervelend bedoeld . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 augustus 2010 gepost Share 4 augustus 2010 gepost Ik doe aan deze contest wél mee, hier ken ik er toch al een aantal van en met wat zoekwerk zal ik er nog vinden. Mijn eerste inzending komt zodra ik tijd heb om te zoeken Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 augustus 2010 gepost Share 4 augustus 2010 gepost Deze is veel moeilijker dan de eerste Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 augustus 2010 gepost Share 4 augustus 2010 gepost Geef het gewoon toe, jouw contest was moeilijk Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 augustus 2010 gepost Auteur Share 4 augustus 2010 gepost Welnee, die van djkoelkast was een makkie. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 augustus 2010 gepost Share 4 augustus 2010 gepost Geef het gewoon toe, jouw contest was moeilijk Omdat er geen tekenfilms in zaten? Zegt meer over jullie kijkgedrag hoor Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 augustus 2010 gepost Auteur Share 4 augustus 2010 gepost De eerste tussenstand: 1. Y J 2. Hinse 2. TMP Y J gaat dus aan de leiding. Hinse en TMP hebben evenveel punten. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 augustus 2010 gepost Auteur Share 5 augustus 2010 gepost 1. Y J 2. TMP 3. Hinse 4. randy_roes TMP schudt Hinse van zich af en Randy sluit achteraan. De verschillen zijn erg klein. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 6 augustus 2010 gepost Auteur Share 6 augustus 2010 gepost 1. samba-boy 2. Y J 3. TMP 4. Hinse 5. randy_roes Nieuwe nummer 1. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 augustus 2010 gepost Share 7 augustus 2010 gepost Hey hey! Voor HOELANG. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 augustus 2010 gepost Share 7 augustus 2010 gepost Ik stuur ook in, maar ik ben er nog even mee bezig. Ik vind hem toch echt pittig Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 7 augustus 2010 gepost Auteur Share 7 augustus 2010 gepost 1. samba-boy 2. TMP 3. Y J 4. Hinse 5. randy_roes TMP klimt naar de 2e plaats. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 augustus 2010 gepost Share 7 augustus 2010 gepost Laat hem daar maar blijven, ik wil ook eens winnen Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 augustus 2010 gepost Auteur Share 8 augustus 2010 gepost Het gaat best lekker, want er zijn nog maar een paar tracks helemaal niet geraden. Ik wacht nog even een paar inzendingen van enkele mensen af en daarna zal ik een hint geven. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 augustus 2010 gepost Auteur Share 8 augustus 2010 gepost 1. samba-boy 2. RM & MarsM 3. TMP 4. Y J 5. Hinse 6. randy_roes Nu staan de gebroeders M op de 2e plek. En jullie hebben geen idee hoe dicht alles bij elkaar ligt. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 augustus 2010 gepost Share 8 augustus 2010 gepost Hey Hey Nogmaals; Voor hoelang. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 8 augustus 2010 gepost Share 8 augustus 2010 gepost Dat wordt wachten op de hints, er zitten nog een paar bekende tunes bij, dus ik moet nog wat extra kunnen raden . Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 augustus 2010 gepost Share 8 augustus 2010 gepost Dat geldt voor ons ook. Er liggen een paar tunes op het puntje van de tong, maar uitspugen lukt nog niet Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 augustus 2010 gepost Auteur Share 9 augustus 2010 gepost 1. samba-boy 2. RM & MarsM 2. Hinse 3. TMP 4. Y J 5. randy_roes Het wordt dringen bovenin, want Hinse komt gelijk met de gebroeders M. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 augustus 2010 gepost Auteur Share 9 augustus 2010 gepost 1. samba-boy 1. Hinse 2. RM & MarsM 3. TMP 4. Y J 5. randy_roes En zo dicht ligt het bij elkaar, want even later staat Hinse zelfs al op een gedeelde eerste plek! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 9 augustus 2010 gepost Share 9 augustus 2010 gepost Wij zitten echt volledig vast... Wanneer komen de hints ? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 augustus 2010 gepost Auteur Share 9 augustus 2010 gepost Ben van plan om woensdag de hint te geven als er een week voorbij is. Overigens denk ik dat de 3 weken die voor deze contest staan wat te lang is. Dit was omdat we midden in de vakantieperiode zitten en omdat het wat rustiger was, maar er zijn verrassend veel inzendingen. Dat gaat straks echt rekken worden. Zou er iemand problemen mee hebben als de deadline een week vervroegd wordt, of houden jullie het liever bij de 3 weken? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 augustus 2010 gepost Share 9 augustus 2010 gepost Hinse is het hoofd hier, als hij het goed vindt kunnen we de contest een week verkorten tot 2 weken totaal. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 augustus 2010 gepost Share 9 augustus 2010 gepost (aangepast) Ik ben niet blij met de hints. Sta ik bovenaan met keihard denkwerk... Komen er dalijk weer van die cryptische maar te raden hints en voila, daar sta ik dan weer onderaan, as usual (/me is slecht verliezer) 9 augustus 2010 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 augustus 2010 gepost Auteur Share 10 augustus 2010 gepost 1. samba-boy 2. Hinse 3. RM & MarsM 4. TMP 5. Y J 6. randy_roes En samba-boy staat weer op eenzame hoogte. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 augustus 2010 gepost Share 10 augustus 2010 gepost 2 weken lijkt me meer dan zat. Er is voldoende activiteit en om er een beetje vaart in te houden lijkt inkorten een juiste beslissing. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 augustus 2010 gepost Auteur Share 10 augustus 2010 gepost Mooi, dan is de deadline nu officieel op woensdag 18 augustus. Heb het aangepast in de OP, maar het moet alleen nog even worden veranderd in de topicomschrijving. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 augustus 2010 gepost Share 10 augustus 2010 gepost 1. samba-boy 2. Hinse 3. RM & MarsM 4. TMP 5. Y J 6. randy_roes En samba-boy staat weer op eenzame hoogte. Het is koud hierboven! Was ook maar een mazzeltje hoor Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 augustus 2010 gepost Auteur Share 10 augustus 2010 gepost 1. samba-boy 2. Hinse 3. Y J 4. RM & MarsM 5. TMP 6. randy_roes Y J gaat van plaats 5 naar plaats 3. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 augustus 2010 gepost Auteur Share 11 augustus 2010 gepost Ik heb niet zomaar wat programma's uitgezocht, maar ik heb het echt verdeeld over een beperkt aantal zenders waar ik altijd graag naar keek. Natuurlijk is er een paar uitzonderingen, maar daar zit dan ook een val bij waar je liever niet intrapt. Dit lijkt niet veel, maar toch is met deze info alles te vinden. Als je al veel gevonden hebt, dan kom je er al snel uit. Anders kan het forum zelf nog altijd een grote bron zijn. Slechts 2 tracks zijn nog helemaal niet geraden. De deadline is op woensdag 18 augustus om 20:00 uur. Daarna ben je te laat. Nog een week de tijd dus. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 augustus 2010 gepost Auteur Share 11 augustus 2010 gepost 1. samba-boy 2. Hinse 3. Y J 4. RM & MarsM 4. TMP 5. randy_roes TMP komt gelijk met de gebroeders M. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 augustus 2010 gepost Auteur Share 11 augustus 2010 gepost 1. samba-boy 1. RM & MarsM 2. Hinse 3. Y J 3. TMP 4. randy_roes De gebroeders M klimmen naar een gedeelde eerste plaats, terwijl TMP gelijk is gekomen met Y J. Het blijft maar verschuiven. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 augustus 2010 gepost Share 11 augustus 2010 gepost Hey jongens,komen jullie op visite? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 11 augustus 2010 gepost Share 11 augustus 2010 gepost Hey jongens,komen jullie op visite? Nee we kwamen langs Kom je de volgende keer bij ons langs ? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 augustus 2010 gepost Auteur Share 11 augustus 2010 gepost 1. RM & MarsM 2. samba-boy 3. Hinse 4. Y J 4. TMP 5. randy_roes Rustig aan allemaal. De broertjes nu aan kop. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 augustus 2010 gepost Share 11 augustus 2010 gepost Nee we kwamen langs Kom je de volgende keer bij ons langs ? Is goed, ik ben al op weg naar jullie Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 augustus 2010 gepost Auteur Share 11 augustus 2010 gepost 1. RM & MarsM 1. samba-boy 2. Hinse 3. Y J 3. TMP 4. randy_roes Daar zijn ze weer. :') Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 augustus 2010 gepost Share 11 augustus 2010 gepost (aangepast) Hey jongens, mag ik iets te drinken nu ik er toch ben? Aan iedereen, blijf gerust meedoen want respectievelijk de 2e plaats staat nog niet vast. 11 augustus 2010 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 augustus 2010 gepost Auteur Share 12 augustus 2010 gepost Ik heb niet zomaar wat programma's uitgezocht, maar ik heb het echt verdeeld over een beperkt aantal zenders waar ik altijd graag naar keek. Natuurlijk is er een paar uitzonderingen, maar daar zit dan ook een val bij waar je liever niet intrapt.Dit lijkt niet veel, maar toch is met deze info alles te vinden. Als je al veel gevonden hebt, dan kom je er al snel uit. Anders kan het forum zelf nog altijd een grote bron zijn. Lees dat goed door en dan kom je vast verder. De antwoorden die je al hebt kunnen de sleutel vormen om de laatste puzzelstukjes nog te vinden. Probeer de gevonden programma's aan de juiste zenders te koppelen en dan weet je zo waar je moet zoeken. Natuurlijk zijn veel programma's op meerdere zenders uitgezonden, maar het is aan jullie om uit te zoeken wat overeen komt. Dit is het laatste wat ik erover zeg. Het is nu aan jullie. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 augustus 2010 gepost Auteur Share 13 augustus 2010 gepost 1. RM & MarsM 1. samba-boy 2. Hinse 2. Y J 3. TMP 4. randy_roes Y J komt op gelijke hoogte met Hinse. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 augustus 2010 gepost Auteur Share 15 augustus 2010 gepost De stand blijft nog ongewijzigd. Wel kan ik melden dat inmiddels elke track minimaal 1 keer is geraden. Ze zijn dus allemaal te vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 augustus 2010 gepost Auteur Share 15 augustus 2010 gepost 1. RM & MarsM 1. samba-boy 2. Hinse 3. Y J 4. TMP 5. randy_roes Hinse schudt Y J weer van zich af. De verschillen zijn nog steeds erg klein. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 augustus 2010 gepost Auteur Share 15 augustus 2010 gepost 1. RM & MarsM 1. samba-boy 1. Y J 2. Hinse 3. TMP 4. randy_roes De gebroeders M en samba-boy zien dat Y J op de koffie komt. Het blijft erg spannend! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 augustus 2010 gepost Share 15 augustus 2010 gepost Koekje erbij? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 augustus 2010 gepost Auteur Share 15 augustus 2010 gepost 1. djkoelkast 2. RM & MarsM 2. samba-boy 2. Y J 3. Hinse 4. TMP 5. randy_roes Dat krijg je van teveel koffie met koekjes. De eerste plaats is nu voor djkoelkast. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten