djkoelkast 30 juli 2010 gestart Share 30 juli 2010 gestart Wie kent het nog? Met Jan-Douwe Kroeske en later Menno Bentveld. Vooral de spannende muziek was tof (al is die in de laatste series helemaal verkloot) Blijft een toffe serie! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 juli 2010 gepost Share 30 juli 2010 gepost Vond het altijd wel een gave serie, die compilatie is trouwens ook heel gaaf, cool gedaan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 juli 2010 gepost Share 30 juli 2010 gepost Ik vond dit altijd doodeng, mede dankzij de muziek. Het was volgens mij altijd een populair programma om te tv. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 juli 2010 gepost Auteur Share 30 juli 2010 gepost In het begin was het ook een soort VVN propaganda en later een soort mini soap. Maar er zitten heel goede afleveringen tussen, met als hoogtepunt natuurlijk de tietjes van ene Zachai Zwaan Niet voor jeugdige kijkers Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 juli 2010 gepost Share 30 juli 2010 gepost Niet voor jeugdige kijkers Ik heb maar niet gekeken. Die cap he, die is toch van die aflevering met die waterscooter? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 31 juli 2010 gepost Share 31 juli 2010 gepost Vroeger nooit gekeken, maar ik heb laatst wel die compilaties gezien op youtube. Zag er erg goed uit. Vooral die muziek paste er inderdaad erg goed bij, maar die liedjes die er later ineens onder kwamen waren soms te overdreven. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 5 augustus 2010 gepost Share 5 augustus 2010 gepost (aangepast) Ik mocht dit vroeger nooit kijken, ouders vonden het te sensatiebelust :') Ik deed het natuurlijk toch, want zo een verbod maakte het alleen maar nog spannender, het werd langzamerhand wel steeds nepper en dramatischer, in het eerste seizoen was het gebaseerd op echte ongelukken en verhalen, later niet meer Frey in een van die stukjes uit die compilatie zit Janine achter het stuur 5 augustus 2010 aangepast door Heer_van_Bartolhoven Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 augustus 2010 gepost Share 5 augustus 2010 gepost Frey in een van die stukjes uit die compilatie zit Janine achter het stuur En in een andere zit Linda in de auto Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 augustus 2010 gepost Share 5 augustus 2010 gepost En wat te denken van ene Jan Henk Gerritse. Is wel grappig om al die bekende gezichten erin te zien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 6 augustus 2010 gepost Share 6 augustus 2010 gepost Goede serie met een sterke spanningsopbouw! En de openingsmuziek natuurlijk! Vangelis Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 augustus 2010 gepost Share 6 augustus 2010 gepost Ik deed altijd mijn ogen dicht als "het" muziekje begon :') Zet je de aflevering met Dick nog online, dj? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 augustus 2010 gepost Share 6 augustus 2010 gepost Zet je de aflevering met Dick nog online, dj? Dat was destijds de eerste aflevering die ik zag op het (destijds voor mij nieuwe) Hilversum Best Redelijk graphic, met die grasmaaier Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 augustus 2010 gepost Auteur Share 7 augustus 2010 gepost Ik weet niet eens zeker of ik die wel heb. Ik kan me die namelijk niet zo goed herinneren (met een grasmaaier), wel van vroeger, maar niet van Hilversum Best. Ik heb nu ook alleen dvd 5 en 6 gevonden (en wonderer, je hebt ze nog steeds alle 6 van me tegoed, ) en bovenstaand filmpje komt van de laatste dvd. Ik moet echt nog eens goed zoeken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 oktober 2010 gepost Share 5 oktober 2010 gepost Vond het vroeger een doodeng programma, al die ongelukken. Net zo als Notruf op RTL+ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.