djkoelkast 22 juli 2010 gestart Share 22 juli 2010 gestart Kom op, wie? Aha, jij was het, wat heeft Jacques daar op te zeggen? "Ik vond het een truttig nummer. Als je nou net zo'n mooie wangmeekijkbril had als ik dan had ik je door laten gaan." Henny rukt de vermomming van de vrouw af en bekijkt haar eens goed: "Foute trui, foute broek, ja ik denk dat je toch door bent, maar die bril hè, kijken je wangen wel mee?" "Echt wel!" Live gefloten, in volbeeld Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 22 juli 2010 gepost Share 22 juli 2010 gepost (aangepast) Hahaha, briljant . En in volbeeld ja. Dat maakt het nog specialer. Je ziet gewoon aan het gezicht van d'Ancona dat hij het jammer vindt dat ze de wangmeekijkbril niet ophield tijdens de act. Maar helaas. 22 juli 2010 aangepast door Y J Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 juli 2010 gepost Share 22 juli 2010 gepost (aangepast) Maar dat is... Dat is... Wie is dat Ik kan de naam er zo 1-2-3 niet opleggen... Annemarie Jorritsma? :') 22 juli 2010 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 juli 2010 gepost Auteur Share 22 juli 2010 gepost Chriet: "Ik vind het niet eerlijk dat je dat meisje niet door laat gaan alleen omdat ze geen wangmeekijkbril op heeft " Jacques: "Luister eens vent, je hebt er zelf ook geen, dus maak dat je de studio uit bent, en wel direct!" Chriet wandelt boos en teleurgesteld de studio uit en pakt zijn hypermoderne PTT-telefoonfiets om Joop van den Ende te bellen, dit kan immers niet zo! Chriet: "Joop, ik vind dit niet normaal, mensen zonder wangmeekijkbril worden de studio uitgelazerd door die d'Ancona. Doe er eens wat aan!" Helaas bleek Joop met de trend mee te gaan en zelf ook een dergelijke bril in bezit te hebben. Om die reden moest hij Jacques gelijk geven, tot grote teleurstelling van Chriet. Hij pakte zijn wangmeekijkbril, zette hem op en vervolgde zijn weg terug naar de studio. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 juli 2010 gepost Auteur Share 22 juli 2010 gepost Maar dat is... Dat is... Wie is dat Ik kan de naam er zo 1-2-3 niet opleggen... Annemarie Jorritsma? :') :') Dat was gewoon een vrouwtje wat meedeed aan de Soundmixshow, niemand bekend Of zoals Donald zou zeggen: Zoals de wenkbrauw in de bril meekijkt, zo heeft hij geen meekijkende wangen nodig. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 juli 2010 gepost Share 22 juli 2010 gepost Whehehe, wat een geweldig "Ik ga lekker melig doen maar laat ondertussen wel zien wat ik allemaal heb liggen in geweldige digitale opgenomen staat van Hilversum Best"-topic Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 juli 2010 gepost Auteur Share 22 juli 2010 gepost Ondertussen op de wangmeekijkbrillenfanclubdag: "Chauffeur is het nog ver?" "Ik ben de kapitein!" "DAT MEEN JE NIET :')" ... (hij playbackt, dus er komt geen geluid uit zijn microfoon) Koos: "Ik snap dat niet hoor, met die brillen, wat is er mis met brilloos?" Brilloos is net als een belg op de achtbaan vastbinden met een veel te strakke broek aan zodat je zijn hele zaak ziet zitten. Walter: "En ik kan beamen, dat is geen pretje, dames en heren!" Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juli 2010 gepost Auteur Share 23 juli 2010 gepost De volgende dag bij het "copuleerapparaat" Chriet: "Ik heb speciaal mijn wangmeekijkbril opgezet voor deze braillekopiëermachine. Stel in ga op de machine zitten, dan zal het reliëf van mijn derrière in braille worden vertaald en op de bijzondere papier afgedrukt. Mensen met een bril zien dus niets." Inspecteur Vlerrick: "Meschen mit ein bril, die ziehn nichts? Das ist aber quatsch!" De opnameleider komt er bij en zegt: "Het staat in je script Rolf, mensen met een bril horen niets te zien!" Rolf: "Ja, hoe kun je dat nou zien lul?" Opnameleider: "Daar heb je een punt... wacht..." Cameraman Ivo denkt er het zijne van. "Zoals de wang thuis meekijkt, kijkt hij nergens" :') Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juli 2010 gepost Auteur Share 23 juli 2010 gepost Gert: "Ja lap zeg, waarom doet er niemand mee in dit topic?" "Hmm... zei er iemand LAP?" Catherine: "Het ging toch over brillen of niet zoms?" Helicopterman: "Wat hoor ik nu? Billen?" Helicopterman: "Ik ben gek op billen, ik doe alles voor billen!" Frits: "Gadverdamme joh!" "Haha wat een grap. Maar je wangen kijken niet mee, dus hup, terug op je bank!" Helicopterman: "Je hebt gelijk, ik heb dan geen bril, wel een glas. Proost!" Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 23 juli 2010 gepost Share 23 juli 2010 gepost Hahahahaha, Private Spice! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 juli 2010 gepost Auteur Share 24 juli 2010 gepost Helicopterman: "Zei je Spice?" Helicopterman: "Ja, JIJ!" "Die bril is helemaal te gek gaaf wijs!" "Wangmeekijkbrillen zijn helemaal uit hoor, mondverbergsnorren, die zijn pas wijs!" Robert: "Dan moet ik maar snel eentje laten staan!" Man rechts: "Brillen raken nooit uit de mode, neem dat van mij aan!" Links: "Iemand een bril? ... Of we bril zijn? ... AAAHH! Wat ben ik bril!" Marcel: "Zo is het maar net!" Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 25 juli 2010 gepost Share 25 juli 2010 gepost (aangepast) "Wie zei hier een snor? Elke Spanjaard heeft een snor, maar ook Conchita heeft een snor!" Alberto: "Omdat vrouwen met snorren helemaal in de mode zijn, heb ik mij maar in een mooi kleedje gehesen" Burgemeester: "Zeg Vermeersch, euh... in een kappersjas zie je er beter uit" Octaaf: "Maar ik heb ook een snor, Burgemeester. En zeg nu zelf, kappersjassen dragen is nu eenmaal één van mijn specialiteiten. Mijn Miranda zegt dat ook altijd, Pa zegt ze. Zoals jij kappersjassen draagt, zo... zo draag ik kappersjassen." Lau: "Hou toch je muil man, halluve zool! Je bent niet goed!" Fred: "Zeg meneer, doet u even rustig tegen deze goedaardige heer. Dat heeft deze niet verdiend." Lau: "Sodemieter toch op, hou je bek eendenkweker!" Carmen: "Zozo wat een taal." Doortje: "Ja, die meneer mag vergiffenis bij de Paus gaan vragen, onze landgenoot en die Rotterdammer zo uitschelden..." Reporter: "Wat vindt u er van dat de heer Lau iemand uitschold voor 'halluve zool'?" De paus: "Wanneer hij zijn snor laat staan, zij het hem vergeven." Godelieke: "God zij met u!" 25 juli 2010 aangepast door Sweety Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 juli 2010 gepost Share 25 juli 2010 gepost (aangepast) Aan alle wangmeekijkbrillenfans; Zalig en gelukkig kerstfeest, Hoooollandaaaaaa! 25 juli 2010 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juli 2010 gepost Auteur Share 25 juli 2010 gepost "Dat zal lekker worden, heb ik net mijn snor afgeschoren!" "Maar zo te zien heb jij hem laten staan..." Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 26 juli 2010 gepost Share 26 juli 2010 gepost Tommy: "Zeg, die knul hiervoor plaatste screenshots van Passie XXX. Zullen wij daar ook even aan werken?" Lieke: "Nou nee, ik ga toch maar weer terug naar Nederland. Je tattoo is mij toch te klein." Karen: "Je hebt gelijk ook meid, kom maar bij mij. De mijne is toch veel mooier. Klein maar fijn." Lieke: "Nee dank je, je hebt namelijk iets niet waar ik wel naar zou verlangen. En twee...euh... punten die ik zelf ook heb, en dus niet meer nodig heb..." Margriet: "Ohhhhhh, ze zei EUH!" Fernand: "Man man man, dat zijn pas twee GOEDE punten!" Carmen: "Zeg meneer Voyeur, zal 't gaan ja???" DDT: "Heeft iemand mij geroepen?" De Cock: "Ja, dat was ik. De Cock met ceeooceekaa! U bent aangehouden op verdenking van moord op Xavier Waterslaegers." DDT: "Maar zeg, ik ben ontschuldig. Ik heb die pottenstamper niet vermoord. Geloof mij dan toch" Xavier: "Hahahaha, daar zijn ze mooi ingelopen. Zijn we ook weer vanaf!" Boma: "Tournee generale, op de goede afloop!" Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 26 juli 2010 gepost Share 26 juli 2010 gepost (aangepast) Piet: "Geef ons er dan ook maar eentje, agentje. Kan er toch nog wel van af? Of ben je net zo gierig als Fred?" Fred: "Ik ben niet gierig? Ik ben gewoon zuinig!" Piet: "Zuinig? Je bent gewoon een vrek." Piet: "Je bent verdomme zo zuinig, je lijkt Dagobert Duck wel!" Sacco: "Nee dat ben ik, in Ducktales dan. Maar vandaag ben ik Bert! Aangenaam kennis te maken" 26 juli 2010 aangepast door Sweety Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 juli 2010 gepost Auteur Share 31 juli 2010 gepost Mondverbergsnorren maken de nieuwe trend Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 1 augustus 2010 gepost Share 1 augustus 2010 gepost Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 augustus 2010 gepost Auteur Share 14 augustus 2010 gepost Weet je wat ik nou zou willen zijn? Ik heb echt géén idee! Een bloemetjesgordijn met wangmeekijkbril! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 15 augustus 2010 gepost Share 15 augustus 2010 gepost Mondverbergsnorrencontroledienst! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 augustus 2010 gepost Auteur Share 15 augustus 2010 gepost Jamie Nog mooier als Adam hem nadoet, met zijn vingers voor zijn mond Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 oktober 2011 gepost Share 6 oktober 2011 gepost (aangepast) En dat was weer een topper namelijk Adam van Eva met 'Weet je waar ik graag zou willen zijn, een walrusbaardfestijn', Ik ben nog altijd Chiel Montagne en u kijkt nog altijd naar een snor! 6 oktober 2011 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 maart 2012 gepost Share 21 maart 2012 gepost (aangepast) "Haven't I got anything to say anymore?" 21 maart 2012 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 mei 2012 gepost Auteur Share 17 mei 2012 gepost Om toch nog eens terug te komen op de wangmeekijkbril, er is natuurlijk ook de gezichtmeekijkbril: Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 mei 2012 gepost Share 18 mei 2012 gepost Samba's extreme oranje gezichtsmeekijkbril. Een aanrader! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 mei 2012 gepost Auteur Share 18 mei 2012 gepost Samba's extreme oranje gezichtsmeekijkbril. Een aanrader! Dat is een onvervalste Bassiebril Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 september 2012 gepost Share 18 september 2012 gepost Om terug te komen op de oorsprong van dit briljante topic (met een laadtijd van 23 seconden): Ik weet wie er live gefloten heeft! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 september 2013 gepost Share 7 september 2013 gepost Ik had nooit gedacht dat deze eindleader ook echt het einde voor deze geniale Retroforumsoap zou betekenen... We zijn er eindelijk achter wie er daadwerkelijk live gefloten heeft... Maar toch, daarom hoeft dit topic toch geen Twin Peaks-lot beschoren te zijn? Erik: Zeg Bauer, ik vind dat jij nog veel te weinig hier van je hebt laten horen. Frans: Ja m-m-m-maar E-e-e-erik, d-d-dat v-v-vind ik o-ook, d-d-daarom he-heb ik een n-n-nieuw num-m-mer geschreven. Erik: En ho maar weer, je hebt weer meer dan genoeg bijgedragen voor de komende twee jaar. Frans: M-m-maak me niet kwaad, want d-d-dan w-w-word ik... Frans: DE FRANS BAUER KABOUTERRRRR! Gert: Kijk Danny, er is nog hoop voor je! Je bent niet de enige die zich verkleedt in iets achterlijks! Danny: Gert, mijn arm zit klem! Frank: En dat was natuurlijk de góuwe, óuwe, kánjer van de week! Há! Gert: Hmm... :') Nee, het is gewoon een hond. Frans: ...en een kaba-ba-ba-ba-bouter! Irene: Weet je Frans, door die kutkabouter was ik in mijn jongere jaren... Irene: ...doodsbang om met gesloten ogen te gaan slapen. Frans: Echt waar? Irene: Maar als ik je nu zo zie vind ik je gewoon lachwekkend. Paul: Zo! Is me dat even een plottwist! Jáááááááá! *TOEEEEET* Miep: Ja, en nóu is het zat hoor! Hebben we de stotterende kabouters, honden, nachtmerries en homo's gehad, komt hij weer met zijn pokkeherrie! Ik krijg er het heen en weer van! Gert: Alsof wij ons niet ergeren aan dat kapsel van je... Wacht, ik nodig hier even 1 ex en haar meidengroepje voor uit: K3: Alle kleuren van de regenboog! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 september 2013 gepost Auteur Share 7 september 2013 gepost De Gert :') Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 29 november 2014 gepost Share 29 november 2014 gepost Jacobse en van Es duiken na jaren te zijn ondergedoken weer op... bij Lingo, in een zomers blok- en lijntjesblousje! Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 30 november 2014 gepost Share 30 november 2014 gepost Wat betekent de titel van dit topic eigenlijk? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 november 2014 gepost Auteur Share 30 november 2014 gepost Wat betekent de titel van dit topic eigenlijk? Heb jij de OP niet gelezen? Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 19 december 2014 gepost Share 19 december 2014 gepost Ah, dat allereerste plaatje gewoon gemist Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 21 december 2014 gepost Share 21 december 2014 gepost Waar kwam die quote van Samba (Maar dat is, dat is, wie is dat?) ook weer vandaan? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 december 2014 gepost Share 22 december 2014 gepost Waar kwam die quote van Samba (Maar dat is, dat is, wie is dat?) ook weer vandaan? Ghehe, uit een comedyserie of uit Back to the future (You're my... You're my... Who are you?), kan het me niet echt herinneren, wilde er niet zozeer iets mee zeggen Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 29 december 2014 gepost Share 29 december 2014 gepost Ah ok, het kwam me, bij het opnieuw lezen zo bekend voor Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 17 februari 2016 gepost Share 17 februari 2016 gepost Bovenste laag van de archieven. Tegenwoordig lacht 'iedereen' om 'Kakhiel'... Maar de eenvoud was hier al uitgevonden in 2010? :-) Vanzelfsprekend ;-) Leuk om terug te lezen, dat terzijde ;-) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 februari 2016 gepost Auteur Share 17 februari 2016 gepost Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten