djkoelkast 18 juli 2010 gestart Share 18 juli 2010 gestart Vanavond is er weer een gezellige liveuitzending op www.xms.nl Luister dus allemaal mee via http://www.xms.nl of http://www.xms.nl/live We beginnen +/- 20:30 uur Er zijn van de week nieuwe microfoons geïnstalleerd dus als het goed is klinkt het allemaal nog beter dan voorheen Ik hoop dat jullie allemaal gaan luisteren (en kijken) ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 juli 2010 gepost Auteur Share 31 juli 2010 gepost Het is nog niet helemaal zeker, maar *waarschijnlijk* is er vanavond weer een liveuitzending vanaf +/- 20:30-21:00 uur. Meer info volgt en het adres is wel bekend Ook zal de upload weer werken voor verzoekjes. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 31 juli 2010 gepost Share 31 juli 2010 gepost Mocht mijn afspraak voor vanavond niet doorgaan zal ik zeker even afstemmen op XMS. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 juli 2010 gepost Auteur Share 31 juli 2010 gepost Het gaat door, dus tot vanavond Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 31 juli 2010 gepost Share 31 juli 2010 gepost (aangepast) En vanavond zal ik, naar aanleiding van een uit de hand gelopen grap in de vorige uitzending, een vertolking doen van Marco Borsato's "Margherita" 31 juli 2010 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 juli 2010 gepost Auteur Share 31 juli 2010 gepost En, was het een beetje gezellig? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 31 juli 2010 gepost Share 31 juli 2010 gepost In het begin viel het wel mee maar op een gegeven moment werd het echt heel leuk . Hopelijk snel weer. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 1 augustus 2010 gepost Share 1 augustus 2010 gepost Volgende week zing ik het befaamde nummer "Belt u maar!" van André van Duin naar aanleiding van deze uitzending! Ok, dat was wel een grap en dat hoop ik deze keer wel bij een grap te houden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 1 augustus 2010 gepost Share 1 augustus 2010 gepost (aangepast) Te erg dat ik nog wakker ben, ik weet het (overigens is Jordy net zo erg :')), maar goed nu ontopic. De uitzending was super, wat heb ik gelachen zeg. Het bellen was voor mij het hoogtepunt van XMS tot nu toe 1 augustus 2010 aangepast door Sweety Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 augustus 2010 gepost Share 1 augustus 2010 gepost (aangepast) Haha, ik heb blijkbaar wat gemist. Ik kan de uitzending nog niet vinden op XMS Gemist. EDIT: laat maar, al gevonden op ustream. 1 augustus 2010 aangepast door Hinse Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 augustus 2010 gepost Auteur Share 1 augustus 2010 gepost Yep staat op ustream, uiteraard komen ze ook op xms. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 augustus 2010 gepost Auteur Share 11 augustus 2010 gepost Vanavond weer, rond 21:00 uur ongeveer. Zorg dat je er bij bent! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 augustus 2010 gepost Auteur Share 11 augustus 2010 gepost Maak er maar 21:30u van, sorry Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 11 augustus 2010 gepost Share 11 augustus 2010 gepost Maar dan gaan jullie ook langer door. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 augustus 2010 gepost Share 11 augustus 2010 gepost Oh, zie nu pas dat het over 10 minuten begint, vroeg me al af waar jullie bleven Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 augustus 2010 gepost Share 12 augustus 2010 gepost Het was echt weer lachen. "Borstje" gordelroos. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 augustus 2010 gepost Auteur Share 17 augustus 2010 gepost Morgenavond is er weer een uitzending (woensdagavond), ik schat weer rond 20:30-21:00 uur dat we beginnen. Speciaal voor Frey: Nu in volbeeld Dat komt omdat we nu 4 camera's hebben hangen met een videomixer er tussen en die snapt geen breedbeeld helaas Het wordt morgen een heel gezellige en speciale thema avond Zorg dat je het niet mist!!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 augustus 2010 gepost Share 18 augustus 2010 gepost (aangepast) Nu is het dus écht Met dank aan Frey Als je die opmerking niet snapt, ben je een lutser en moet je morgenavond gewoon van mij verplicht luisteren op www.xms.nl. Met dank aan mij! :') 18 augustus 2010 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 18 augustus 2010 gepost Share 18 augustus 2010 gepost Ok. En wat kan ik allemaal verwachten in jullie show? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 augustus 2010 gepost Auteur Share 18 augustus 2010 gepost Kijk eens een van de oude shows terus www.xms.nl dan zou je ongeveer genoeg moeten weten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 augustus 2010 gepost Share 19 augustus 2010 gepost Ik was er niet compleet bij (En toch weer wel, goed hè), maar volgens velen (En mezelf kijkend naar de laatste momenten van de uitzending) echt één van de leukste, beste en meest brutale uitzending tot heden En de nieuwe camera's en effecten zijn AWESOME. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 19 augustus 2010 gepost Share 19 augustus 2010 gepost (aangepast) Het was inderdaad AWESOME! Het was dat ik visite had, anders had ik wel wat actiever mee gedaan in de chat. 19 augustus 2010 aangepast door Ross Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 augustus 2010 gepost Share 19 augustus 2010 gepost Ik stemde op het einde even af, en dat bellen van Maria 'Jewel' was echt geweldig Mijn complimenten! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 augustus 2010 gepost Auteur Share 21 augustus 2010 gepost Waarschijnlijk hebben we dinsdag weer een uitzending, met weer een nieuw thema Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 augustus 2010 gepost Share 24 augustus 2010 gepost (aangepast) en dat bellen van Maria 'Jewel' was echt geweldig Mijn complimenten! Wel, DAT is de druppel! Ik ben het beu! Al 7 uitzendingen doe ik verdorie mijn best de luisteraars te entertainen en dan komt 1 keer zo iemand en hup het is meteen geweldig... Bekijk het maar! Ik doe niet meer mee, NAH! Belachelijke gedoe! Luister maar vanavond want dan zal je horen wat ík eens een keertje 'in de petto' heb. (Wat gaat er vanavond allemaal gebeuren? Waarom is Jordy zo kwaad? Kijk én luister vanavond allemaal naar XMS voor de grote climax!) 24 augustus 2010 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 augustus 2010 gepost Auteur Share 24 augustus 2010 gepost Of anticlimax, wie weet Ik weet ook nog van niks, dus we zullen zien. Zorg wel dat je er bij bent vanavond, het wordt hoe dan ook leuk! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 januari 2011 gepost Auteur Share 26 januari 2011 gepost Van 20:00 uur - 22:00 uur te beluisteren via: http://www.onzinradio.nl/tunein Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 januari 2011 gepost Share 26 januari 2011 gepost Net thuis, dus net gemist. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 26 januari 2011 gepost Share 26 januari 2011 gepost Het was weer geweldig jongens . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 januari 2011 gepost Auteur Share 28 januari 2011 gepost Randy was er niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 januari 2011 gepost Share 28 januari 2011 gepost randy zat in de bioscoop Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 januari 2011 gepost Auteur Share 28 januari 2011 gepost randy zat in de bioscoop sinds wanneer hebben retro'ers een leven? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 januari 2011 gepost Share 29 januari 2011 gepost sinds wanneer hebben retro'ers een leven? Sinds de retro-forum-admin single is Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 januari 2011 gepost Auteur Share 29 januari 2011 gepost Sinds de retro-forum-admin single is arme jij Gelukkig ben ik site-admin en heb ik nog altijd mijn Popje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 februari 2011 gepost Auteur Share 1 februari 2011 gepost Vanavond van 20:00-22:00u via http://www.onzinradio.nl A.s. maandagavond (7 februari) weer een reguliere XMS uitzending, op http://www.xms.nl met webcams, leuke video's (uiteraard komen ook Anita en Ed even langs ), telefoontjes, de hele mikmak. Vanaf ongeveer 20:30 uur Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 februari 2011 gepost Auteur Share 1 februari 2011 gepost Het was erg gezllig Maandag allemaal naar de reguliere uitzending luisteren he! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.