djkoelkast 12 juli 2010 gestart Share 12 juli 2010 gestart Na het grote succes van Hinses TV Theme contest is hier deel 2! 25 opgaven, allemaal in 1 .mp3 bestand Er zijn 25 punten te verdienen + 8 bonuspunten, totaal: 33 punten De bonuspunten zijn voor: Track 5: Componist + film waarvoor de track oorspronkelijk voor is geschreven Track 13: Film waarvoor de track oorspronkelijk voor is geschreven + Titel van het nummer Track 17: Titel en artiest van het nummer Track 24: Titel en artiest van het nummer Voor elk van bovenstaand goed geraden items dus 1 bonuspunt. Deze keer een keur aan televisieprogramma's van toen en nu en echt alles zit er tussen, van jeugd tot amusement en van quiz tot serie. Er zijn weer awards te winnen: De contest start nu, de contest eindigt 26 juli 2010. Dat betekent 2 weken de tijd. En zoals altijd: laat even weten dat je meedoet en doe gewoon allemaal mee De contest is hier te downloaden: TVThemes_2.zip Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 juli 2010 gepost Share 12 juli 2010 gepost Deze is echt veel moeilijker dan de vorige. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juli 2010 gepost Auteur Share 12 juli 2010 gepost Deze is echt veel moeilijker dan de vorige. Ik kijk geen Amerikaanse series, dus die zul je niet vinden in mijn contests Ook minder tekenfilms in deze editie, maar volgens mij is alles wel ergens bekend van Succes in elk geval Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 juli 2010 gepost Share 12 juli 2010 gepost Deze is echt heel lastig ... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juli 2010 gepost Auteur Share 12 juli 2010 gepost Blijkbaar keken jullie andere dingen dan ik, maar er komen uiteraard nog hints en dat ga ik net als Hinse in een collage doen (alleen hints, geen directe plaatjes). Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 juli 2010 gepost Share 12 juli 2010 gepost Ik wist gewoon al dat DjKoelkast een totaal ander repertoire aan tv-tunes zou plaatsen in de TV tunes-contest Even de boel opslaan en spelen maar! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 juli 2010 gepost Share 12 juli 2010 gepost Leuk om er zelf aan mee te kunnen doen! Ik heb net al even 1 keer geluisterd, maar als ik 4 bekende tunes hoorde was het veel. Het zal dus een lange zoektocht worden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juli 2010 gepost Auteur Share 12 juli 2010 gepost Naar mijn mening is meer dan de helft makkelijk en zitten er maar 1 a 2 moeilijkere in. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 12 juli 2010 gepost Share 12 juli 2010 gepost Jeeemig wat kijk jij voor een programma's man Er is werkelijk niets van te maken Ik herken er welgeteld 3 en daarnaast hebben we van 1 opgave de bonus wel, maar het programma niet. De reden dat dit ook zo moeilijk is komt vooral omdat het allemaal tunes zijn en er zit amper tekst in. Je moet het dus maar net weten... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 12 juli 2010 gepost Share 12 juli 2010 gepost Ik hoorde er maar 2. Een inkoppertje Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juli 2010 gepost Auteur Share 12 juli 2010 gepost Dan zal ik de hints vast plaatsen, blijkbaar is het te lastig. Alle hints zijn verwijzingen naar de titels van de programma's en soms wat cryptisch. Geen van de hints bevat een personage uit 1 van de programma's. Je ziet ook nooit het programma zelf en er zitten geen plaatjes in die niet gebruikt zijn. Er is 1 hint die voor 2 tracks tegelijk geldt, dus totaal 24 hints te vinden. Voor de rest: allemaal redelijk mainstream programma's behalve 24 dan. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 13 juli 2010 gepost Share 13 juli 2010 gepost Benieuwd naar de tussenstand, maar met de hints kom ik ook nog niet echt verder . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 juli 2010 gepost Auteur Share 13 juli 2010 gepost Echt de meeste programma's zijn mainstream. Ik zal nog wat gerichte zoektips geven per track dan, anders wordt het niks 1 Hinse 2 samba-boy 3 TMP 1: Nederlands, 90's 2: Europees, 70's 3: Nederlands, 90's 4: Nederlands, 90's 5: Nederlands, actueel 6: Europees, eind 90's/begin 00's 7: Nederlands, eind 80's/begin 90's 8: Nederlands, 90's 9: Nederlands, 80's 10: In veel landen uitgezonden en in veel jaren 11: Europees, begonnen in de 80's, loopt nog steeds 12: Nederlands, 90's 13: Nederlands en Vlaams, actueel 14: Europees, actueel 15: Europees, 90's 16: Nederlands en Vlaams, actueel 17: Nederlands, actueel 18: Nederlands, 80's/90's 19: Nederlands, 80's/90's 20: Nederlands, 90's/00's 21: Nederlands, 90's 22: Nederlands, 70's tot nu, loopt nog steeds 23: Nederlands, 90's 24: Nederlands, 00's 25: Nederlands, actueel Ik hoop dat het jullie iets verder helpt. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 juli 2010 gepost Share 13 juli 2010 gepost Ik ga een dezer dagen een volgende poging wagen op basis van de hints. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 juli 2010 gepost Auteur Share 14 juli 2010 gepost Wat nieuwe inzendingen: 1: Frey 2: Hinse 3: TMP 4: samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 juli 2010 gepost Auteur Share 18 juli 2010 gepost De score blijft gelijk maar Frey heeft er wel een paar meer gevonden. Het is dus heel goed mogelijk en met alle hints moet het lukken. Waag nog een poging allen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 juli 2010 gepost Auteur Share 21 juli 2010 gepost Waag nog een gokje, er zijn nog een paar dagen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juli 2010 gepost Auteur Share 28 juli 2010 gepost En dat heeft dus niemand meer gedaan. Weer een contest waar veel tijd en moeite is gestoken maar helaas amper iets heeft opgeleverd. Zeer binnenkort volgt de uitslag. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 juli 2010 gepost Share 30 juli 2010 gepost Jammer dat er niet meer inzendingen waren. Ivm vakantie kon ik ook niets meer klaarspelen, dus ik neem aan dat we Frey mogen feliciteren. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 juli 2010 gepost Share 30 juli 2010 gepost Ik ben benieuwd naar de antwoorden. Ik denk dat de meeste programma's me gewoon echt helemaal niks zeggen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 juli 2010 gepost Auteur Share 30 juli 2010 gepost Ik denk dat je het meeste wel kent Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 augustus 2010 gepost Auteur Share 3 augustus 2010 gepost En dan nu de lang verwachte uitslag. Eerst de oplossingen: 1: Mannetje & Mannetje 2: George & Mildred 3: Dinges 4: Buurman Bolle 5: Expeditie Robinson Bonus: Hans Zimmer Bonus: The Rock 6: Medicopter 117 7: Doet 'ie het of doet 'ie het niet 8: Creatief met kurk 9: Klassewerk 10 Mio Mao 11: Ein fall fuer Zwei 12: In de Vlaamsche Pot 13: Peking Express Bonus: Children of Dune Bonus: Summon the Worms 14 Die Ludolfs 15: Quick & Flupke 16: 71 graden Noord 17: Wie is de Mol? Bonus: Ugo Farell Bonus: Oratio 18: Mevrouw ten Kate 19: Op goed geluk 20: Get the Picture 21: Rembo & Rembo 22: Per seconde wijzer 23: Wedden dat!? 24: Waskracht Bonus: Ennio Morricone Bonus: My name is nobody 25: Met het mes op tafel De hints: De uitleg bij de hints: De poes komt uit de Miauw reclame, verwijzing naar Mio Mao (Mieuw en Mauw in het Nederlands) De poes kan ook een kater zijn, verwijzing naar mevrouw ten Kate Autosloperij, daar gaat Die Ludolfs over Op goed geluk lijkt me duidelijk Wedden dat: wat je ziet is een bettingslip 71 graden noord: je ziet een thermometer met kompas in 1, die kan dus een aantal graden en een richting geven Je ziet 1 van de Buurman & Buurman buurmannen bij een stel bollen: Buurman Bolle Een helicopter moest je naar Medicopter 117 brengen Crazy Frog zegt altijd: ding ding ding >> Dinges 2 mannetjes: Mannetje & Mannetje Een kurk: Creatief met kurk De secondewijzer is extra rood gemaakt en er zit een glow over: per seconde wijzer Klassewerk: een klas Expeditie Robinson: Je ziet Robinson Crusoë Doet 'ie het...: Doet de laptop het nog wel of niet? Een gebouw uit Peking gaf je de hint voor Peking Express Calgonit geeft extra Waskracht Margriet Hermans is Vlaams en lesbisch, oneerbiedig (sorry wonderer) maar wel de hint voor In de Vlaamsche Pot Ein fall fuer zwei: een 2 Met het mes op tafel: er ligt een mes op tafel Rambo (spreek: rembo) en Rambo wordt dus: Rembo & Rembo Fototoestel: Get the picture George uit de jungle gaf je de oplossing naar George & Mildred De uitslag dan: 1: Frey 2: Hinse 3: TMP 4: samba-boy Frey heeft alles geraden en alles goed en is daarmee met een ENORME stip de nummer 1 en mag de volgende contest doen. Deze staat al klaar en begint morgen. Ik zal zsm de awards in orde maken. Gefeliciteerd Hinse en Frey! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 augustus 2010 gepost Share 3 augustus 2010 gepost Frey, proficiat Hoe kon je deze allemaal weten? Je hebt het ons wel heul moeilijk gemaakt, dj! Achteraf kende ik maar weinig programma's, maar Get The Picture had ik nog wel moeten raden, evenals Medicopter 117. Ik moet zeggen dat veel deuntjes me bekender voor kwamen dan de uiteindelijke bijbehorende titel. In elk geval kijk ik weer uit naar de volgende contest! TV Themes is toch een blijvertje hoop ik. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 augustus 2010 gepost Auteur Share 3 augustus 2010 gepost Naar mijn idee was hij goed te doen, op een paar uitzonderingen na. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 augustus 2010 gepost Share 3 augustus 2010 gepost Ik had hier nooit meer dan 5 punten op gescoord denk ik Ik ken een 5-7 tal programma's, maar of ik er de tune van zou herkend hebben is iets anders. De contest zelf was heel mooi gemaakt, maar onmogelijk voor mij En proficiat aan Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 3 augustus 2010 gepost Share 3 augustus 2010 gepost Naar mijn idee was hij goed te doen, op een paar uitzonderingen na. Ja, maar het is altijd moeilijk om je te verplaatsen in wat anderen wel en niet weten. Dat heeft menig user geweten tijdens verschillende contests. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 3 augustus 2010 gepost Share 3 augustus 2010 gepost Ik heb maar 5 programma's uit deze lijst gekeken en verder was het flink zoeken. Maar ik blijf dit het leukste genre van allemaal vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 augustus 2010 gepost Auteur Share 3 augustus 2010 gepost De awards zijn uitgedeeld. Om 0:00u sluit ik deze en open ik de nieuwe Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 augustus 2010 gepost Share 4 augustus 2010 gepost De meeste programma's zeggen mij toch echt vrij weinig , dus die had ik ook niet meer geraden... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten