Ross 11 juli 2010 gestart Share 11 juli 2010 gestart Wat heb je nu aan een handleiding die van het chinees, naar het japans, naar russisch, en toen naar het engels is vertaald? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 juli 2010 gepost Share 11 juli 2010 gepost We hebben ooit eens zo'n vertaaltopic gehad, dat ging echt nergens over maar was wel lachen Gevonden: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 juli 2010 gepost Share 11 juli 2010 gepost Was er niet ook al een topic met hele slechte vertalingen van handleidingen? Ik herinner me een poffertjespan met een hele foute uitleg :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 juli 2010 gepost Share 11 juli 2010 gepost Was er niet ook al een topic met hele slechte vertalingen van handleidingen? Ik herinner me een poffertjespan met een hele foute uitleg :') Ja, die had ik ingestuurd De plaatjes bestaan nog: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 11 juli 2010 gepost Auteur Share 11 juli 2010 gepost Ongeloveloos dat dat soort dingen niet gecontroleerd worden... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.