djkoelkast 5 juli 2010 gestart Share 5 juli 2010 gestart We zijn verheugd Hinse toe te voegen als moderator in ID Contests. Gezien hij alleen daar mod blijft zijn status user, maar hij heeft volledige modrechten in het ID Contests gedeelte. Als je modspecifieke vragen/opmerkingen hebt in dat gedeelte kun je je dus bij Hinse melden. Veel plezier in je nieuwe functie, we zijn blij met je (terug)komst Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Dit is geweldig, veel succes Hinse en bedankt dat je ons versterkt! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Welcome back Hinse ! Goed bezig ook . Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Dank jullie wel! Ik keer weer terug in een warm nest. Het is op 1 dag na 5 jaar geleden dat ik afscheid als moderator nam, tijd voor een nieuwe mooie tijd hier! Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 6 juli 2010 gepost Share 6 juli 2010 gepost Ik heb weer internet! Het eerste wat ik wil doen is Hinse welkom terug en veel succes wensen! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten