Lorenzo 3 april 2004 gestart Share 3 april 2004 gestart Hallo vriendjes en vriendinnetjes, In dit topic zou ik het eens graag hebben over het enige echte Bassie & Adriaan Magazine. Er zijn diverse jaargangen geweest. Maar hiervan heb ik maar de laatste 3 uitgaven van het laatste jaargang, omdat dan hun tekenaar raar maar waar overleedt. --- Ik zou graag van jullie weten wat je van het *bas* & *adriaan* Magazine vond! Groetjes, Lorenzo. Link naar bericht Delen op andere sites
Bassiefan 3 april 2004 gepost Share 3 april 2004 gepost De nieuwste heb ik allemaal, en van de eerste jaargang (1997) heb ik er ook redelijk wat, maar ik mis er nog paar. De nieuwste waren wel erg fleurig en heel modern Echt heel leuk. Een echt leuk kindermagazine Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 3 april 2004 gepost Share 3 april 2004 gepost Inderdaad een leuk magazine. Ik had een abbo destijds, maar door verhuizing ben ik de magazines kwijt geraakt. ze moeten nog ergens in een doos zittuh, dus ik zal maar eens goed zoekuh. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 9 april 2004 gepost Share 9 april 2004 gepost ik wist niet eens dat dat magazine bestond. Wat stond er dan allemaal in??? Link naar bericht Delen op andere sites
B98 9 april 2004 gepost Share 9 april 2004 gepost ik heb het magazine met bassie en adriaan verkleed als cowboys Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 9 april 2004 gepost Share 9 april 2004 gepost ik wist niet eens dat dat magazine bestond.Wat stond er dan allemaal in??? Strips, kleurplaten, vragen rubriek, verhalen, moppen enz. Erg leuk, maar wel prijzig. Volgens mij koste een nummer toen 5 gulden ofsow. Vond ik toen best wat. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 16 april 2004 gepost Share 16 april 2004 gepost oke thanks. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 26 juli 2004 gepost Auteur Share 26 juli 2004 gepost oke thanks. Als je eens goed rondneusd op het internet kan je wel wat oude B&A magazines vinden! Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 26 juli 2004 gepost Share 26 juli 2004 gepost De magazines waren onwijs leuk, dan heb ik het over de laatste 2 jaargangen. De eerste jaargangen stonden er alleen nieuwtjes, kleurplaten, posters, verhalen en veel te veel pagina's met moppen. De laatste jaargangen kwam er veel meer kleur en creativiteit in het magazine: nieuwtjes, vragen, kleurplaten, posters, spelletjes, stripverhalen / stripmoppen, droomwerelden (met foto's), bouwpaketten en in het kersmagazine zat zelfs een leuke puzzle waar een mooie kerststrip aan verbonden zat. Heel goed werk van Aad, Frans, Daniel, Tim, Dave en Martijn. Groetjes, Sander Link naar bericht Delen op andere sites
B_A_R_O_N 26 juli 2004 gepost Share 26 juli 2004 gepost zou iemand misschien een foto online kunnen zetten van het b&A magazine?(als iemand nog een cover heeft Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 27 juli 2004 gepost Share 27 juli 2004 gepost Hmmm... Misschien kan Angela wel wat online zetten, als ik 't goed heb had die via via nog contact met Frans Verschoor (toen 'ie nog leefde dus) Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 27 juli 2004 gepost Share 27 juli 2004 gepost Hmmm... Misschien kan Angela wel wat online zetten, als ik 't goed heb had die via via nog contact met Frans Verschoor (toen 'ie nog leefde dus) Hier een fototje: Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 27 juli 2004 gepost Share 27 juli 2004 gepost [..]Hier een fototje: Jij hebt ze zeker allemaal ? Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 27 juli 2004 gepost Share 27 juli 2004 gepost [..]Jij hebt ze zeker allemaal ? haha jepz De eerste versie's allemaal zelf gekocht, later kreeg ik ze toegestuurd van de B&A fanclub met een nieuwsbrief Link naar bericht Delen op andere sites
B_A_R_O_N 27 juli 2004 gepost Share 27 juli 2004 gepost ik had de magazines, toen ze uitwaren,nergens gezien bij mij in de buurt Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 29 juli 2004 gepost Share 29 juli 2004 gepost ik had de magazines, toen ze uitwaren,nergens gezien bij mij in de buurt Nee, ik ook niet zover ik me kan herinneren... Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 29 juli 2004 gepost Share 29 juli 2004 gepost Ik heb ze gewoon altijd in de winkel gekocht totdat je je ook kon abboneren. Hier heb ik ze gewoon altijd in de winkel zien liggen en zelfs bij de supermarkt... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten