djkoelkast 27 juni 2010 gestart Share 27 juni 2010 gestart Hier volgen de filmpjes die gemaakt worden voor Retroforum met besprekingen van games, consoles en computers. Als eerste is de Philips MSX2 NMS-8280 aan de beurt. Veel kijkplezier: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 juni 2010 gepost Share 28 juni 2010 gepost Wow, erg leuk gedaan dj! Interessante demo, ik kijk uit naar het vervolg Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 28 juni 2010 gepost Share 28 juni 2010 gepost Een geweldige video! Ben benieuwd hoe spellen eruit gaan zien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 28 juni 2010 gepost Share 28 juni 2010 gepost Ben jij dit koelkast? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juni 2010 gepost Auteur Share 28 juni 2010 gepost Ben jij dit koelkast? Wat vind je ervan? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 28 juni 2010 gepost Share 28 juni 2010 gepost Ja leuke video. Ik ben benieuwd wat je nog meer hebt dat je ons kunt laten tonen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juni 2010 gepost Auteur Share 28 juni 2010 gepost Ik ga vanmiddag nog een filmpje maken, dit keer met het spel Quattro waar geen tijd meer voor was en een paar van de beste spellen op de MSX2. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 28 juni 2010 gepost Share 28 juni 2010 gepost Geweldige video, DJ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 28 juni 2010 gepost Share 28 juni 2010 gepost Nou, kom maar op met deel 2. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juni 2010 gepost Auteur Share 28 juni 2010 gepost Ik ben er niet aan toegekomen, echt te heet om echt wat te doen. Ik ga kijken hoe ver ik vanavond kom, deel 2 gaat meer over de games en uiteraard gaan er nog vele filmpjes volgen. Morgen krijg ik weer een nieuwe MSX2 in de collectie, eentje met een 128K rom (de meeste hebben een 64K rom) met ingebouwde software. Hier zal ik ook een deel aan wijden. Ik denk dat er zo'n 3-4 delen over de MSX komen, daarna ga ik een andere homecomputer bespreken -edit: het gaat morgen worden en ik zal proberen de nieuwe review op de nieuwe MSX te maken- Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 29 juni 2010 gepost Share 29 juni 2010 gepost Super mooi filmpje. Laat echt de functies zien waar deze MSX voor bedoeld was/is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 juni 2010 gepost Auteur Share 29 juni 2010 gepost Ik ben nog steeds niet aan het 2e filmpje toegekomen, maar hij komt eraan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 1 juli 2010 gepost Share 1 juli 2010 gepost Nog steeds geen nieuwe video? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 1 juli 2010 gepost Share 1 juli 2010 gepost Nog steeds geen nieuwe video? Maak jij er anders een. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 1 juli 2010 gepost Share 1 juli 2010 gepost (aangepast) Ik heb helaas geen console of iets anders dat oud is en heb er ook nog nooit 1 gehad. 1 juli 2010 aangepast door CNRArcade Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost Er is een nieuwe video uit: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Fantastisch! Zie je het al voor je, zo'n PMC-100 in de trein? :') Moet je die toetsen nou hard indrukken? Het lijkt er wel een beetje op. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost Valt best mee. Je moet vooral goed voelen waar de "uitsparing" zit met daar onder het stukje elektronica wat de noot bedient. Dus zoals je er naast kunt zitten kun je er ook onder of boven zitten, automatisch druk je daarom wat harder zodat je er altijd wel "in valt". Het is misschien maar een halve milimeter "diep" maar je voelt het verschil wel. Daar waar je de noten ziet staan bijvoorbeeld kun je drukken wat je wil, maar er gebeurt geen moer Vroeger was ik gek van dit ding en wilde ik hem hebben, maar ik kreeg hem niet (was ook echt een duur ding). Dit exemplaat heb ik jaren geleden via martkplaats ofzo gekocht voor iets van 20 euro. Goeie prijs want meestal gaan ze voor 50-100 afhankelijk van de staat en accessoires. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Haha je speelt het Settlers deuntje goed Leuk apparaatje en leuke video. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost Nog een klein filmpje, gewoon omdat het leuk is Geen retro machine, wel een retro muziekje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Awesome. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Erg goed, dj! Ga zo door zou ik zeggen, dan verovert Retroforum Youtube vanzelf. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost Ik ben ook bezig met een stuk uit The Settlers, maar dat is een stuk lastiger. Ik heb het nu al 10x opgenomen en elke keer gaat het fout Maar ik zal net zo lang proberen tot het lukt en het dan online zetten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Dat zijn twee heel toffe videos! De eerste was zeer informatief. Keep it up! (Binnenkort zullen er ook retrofilmbesprekingen op youtube komen.) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost Dat zijn twee heel toffe videos! De eerste was zeer informatief. Keep it up! (Binnenkort zullen er ook retrofilmbesprekingen op youtube komen.) Ik zal je het logo dan mailen, want dat moet er natuurlijk wel in Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Uiteraard, maar ik moet eerst nog de dvd in HD rippen én een goed video-bewerkings-programma vinden. (dat ook niet te moeilijk is om te leren gebruiken) (de review zelf is al voor 50% geschreven) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Wederom geweldig, maareh, voor Fort Boyard, kan deze eigelijk ook niet missen he http://www.youtube.com/watch?v=OnccOXSkvCQ&feature=related Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.