RM 20 juni 2010 gestart Share 20 juni 2010 gestart Hierbij het tweede deel van de Album Covers. 25 nummers en ik zoek weer artiest en titel van het album. Voor een goed geraden album kan 1 punt worden gehaald Voor een goed geraden artiest kan ook 1 punt worden gehaald. Deadline 11-07-2010 Geen antwoorden in dit topic geven maar via PB. Het zijn 25 grote namen en ik denk dat deze contest zeker te doen is, met name de hogere nummers zijn niet al te moeilijk. Succes! Album Covers 2.zip Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 20 juni 2010 gepost Share 20 juni 2010 gepost Ik zal morgen eens een eerste gok wagen Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 juni 2010 gepost Share 20 juni 2010 gepost Ik keek al wat door en had er al aardig wat door, leuke keuzes Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 juni 2010 gepost Share 20 juni 2010 gepost Ik doe weer mee! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 juni 2010 gepost Share 20 juni 2010 gepost Voor wat ik nu gezien heb is deze echt een heel stuk moeilijker, maar ik doe uiteraard mijn best. Ik denk echter niet dat ik hoog zal eindigen Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 21 juni 2010 gepost Share 21 juni 2010 gepost Eerste gok gewaagd . Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 juni 2010 gepost Share 21 juni 2010 gepost Hier ook ingestuurd. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 juni 2010 gepost Share 21 juni 2010 gepost En ik ook zojuist. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 21 juni 2010 gepost Auteur Share 21 juni 2010 gepost Ik heb op dit moment 4 inzendingen binnen gekregen. Ga ze vanavond nakijken en kom dus vanavond nog met een tussenstand Link naar bericht Delen op andere sites
RM 21 juni 2010 gepost Auteur Share 21 juni 2010 gepost Eerste tussenstand is inmiddels bekend: 1. Hinse 2. dj koelkast 2. TMP 3. Samba-boy Alles is nog mogelijk, dus blijf zeker zoeken! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 juni 2010 gepost Share 21 juni 2010 gepost Hinse Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 22 juni 2010 gepost Share 22 juni 2010 gepost (aangepast) 22 juni 2010 aangepast door Hinse Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 juni 2010 gepost Share 22 juni 2010 gepost Op gelijke hoogte met dj Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juni 2010 gepost Share 23 juni 2010 gepost Ik heb echt hints nodig om verder te komen. Genoeg redenen voor andere deelnemers om nu in te stappen en de eerste plek te pakken Link naar bericht Delen op andere sites
RM 23 juni 2010 gepost Auteur Share 23 juni 2010 gepost Om het voor iedereen een beetje leuk te houden, zal ik dan maar toch hietonder al enkele tips geven. Let op: Het betreft tips voor de albums die nog niet door iemand geraden zijn EN die slechts door 1 (van jullie is geraden). De tips staan per definitie NIET op de juiste volgorde, maar kunnen dus door elkaar staan. De hints kunnen zowel op de artiest als op de naam van het album slaan. - Graaf - Vorst planeet - Term gebruikt in sport - WK Voetbal (2010) - Dubbele naam - Grotbeesten - Nieuwe formatie Succes Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 juni 2010 gepost Share 23 juni 2010 gepost Ik had voor ik de hints had gezien al wat opgezocht en een tweede versie ingestuurd... Maar die nieuwe formatie snap ik nu wel, had ik echter het album al van gevonden De rest van de missende albums kan ik echter to-taal niet optellen met de hints... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 23 juni 2010 gepost Auteur Share 23 juni 2010 gepost Ik had voor ik de hints had gezien al wat opgezocht en een tweede versie ingestuurd... Maar die nieuwe formatie snap ik nu wel, had ik echter het album al van gevonden De rest van de missende albums kan ik echter to-taal niet optellen met de hints... Ik weet niet op welk album je dan hier doelt, maar de hint betreffende nieuwe formatie sloeg op een album die je nu nog niet hebt gevonden. Dus dat is dan een kleine extra hint voor jou samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
RM 23 juni 2010 gepost Auteur Share 23 juni 2010 gepost En we hebben een nieuwe tussenstand: Samba-boy stijgt met stip naar 2! 1. Hinse 2. Samba-boy 3. dj koelkast 3. TMP Kop op mensen, iedereen kan nog winnen, dus doe je best! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 juni 2010 gepost Share 23 juni 2010 gepost Ik weet niet op welk album je dan hier doelt, maar de hint betreffende nieuwe formatie sloeg op een album die je nu nog niet hebt gevonden. Dus dat is dan een kleine extra hint voor jou samba-boy Oooh! Hey, dat valt me mee! Ik dacht dat het om een ander album ging, zat ik ook even goed fout Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 28 juni 2010 gepost Share 28 juni 2010 gepost ...Fijn, ik zit echt he-le-mal vast met de contest. Kom geen steek meer verder, net een uur lopen zoeken maar ik kan echt niets vinden over de missende covers... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 28 juni 2010 gepost Auteur Share 28 juni 2010 gepost ...Fijn, ik zit echt he-le-mal vast met de contest. Kom geen steek meer verder, net een uur lopen zoeken maar ik kan echt niets vinden over de missende covers... Keep on trying, binnenkort zal ik voor elk album een hint geven en zal ik ook eerder gegeven hints in die lijst opnemen achter het juiste nummer. Alles is nog mogelijk, dus waag nog eens een poging Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 juni 2010 gepost Share 28 juni 2010 gepost Ik ga de hints afwachten want ik heb al mijn bronnen uitgeput Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 28 juni 2010 gepost Share 28 juni 2010 gepost Ik ga de hints afwachten want ik heb al mijn bronnen uitgeput Ik ook . Link naar bericht Delen op andere sites
RM 28 juni 2010 gepost Auteur Share 28 juni 2010 gepost Oke, de posts zijn duidelijk... Ik ben momenteel erg druk met het bijwerken van de uitslagen voor de pool van het WK. Wanneer ik die up to date heb zal ik de hints posten. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 29 juni 2010 gepost Auteur Share 29 juni 2010 gepost Voor de hints zullen verschijnen hebben we een nieuwe speler, dus daarbij ook een nieuwe tussenstand: 1. Hinse 2. Samba-boy 3. DJ koelkast 3. TMP 5. Ross Link naar bericht Delen op andere sites
RM 29 juni 2010 gepost Auteur Share 29 juni 2010 gepost Morgenavond zullen de hints gepost worden. Let op: Voor elk album een hint en eerder gegeven hints zullen direct aan het juiste album gekoppeld worden Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 juni 2010 gepost Auteur Share 30 juni 2010 gepost (aangepast) DE HINTS Ik ben op zoek naar artiesten of bands met de volgende nationaliteiten: - 4 Nederlandse - 2 Belgische - 3 Duitse - 8 Engelse / Britse - 4 Amerikaanse - 1 Canadese - 1 Australische - 1 Deense - 1 Zweedse Wellicht helpt dit om de nationaliteit vast te kunnen stellen van de artiesten of bands die je nog niet hebt gevonden. Dan de hints per album: 1. Losse handjes 2. Verwijzing naar Glascow [Eerder gegeven hint: Nieuwe formatie] 3. Leuk om mee te spelen 4. ZIJ 5. Waterval 6. Overdosis is gevaarlijk 7. Geboorte / Schepping [Eerder gegeven hint: Graaf] 8. Volledig betasten 9. Eileen 10. Vooruit denken [Eerder gegeven hint: WK Voetbal (2010)] 11. Ga met god [Eerder gegeven hint: Grotbeesten] [Edit: "Grot" is achteraf niet geheel juist] 12. Journaal [Eerder gegeven hints: Vorst / Planeet] 13. Jaren '80 [Eerder gegeven hint: Dubbele naam] 14. [Eerder gegeven hint: Term gebruikt in sport] 15. Veronica 16. Tramlijn 17. 5 of 6 (zie album 1) 18. Ginger 19. Wessel 20. Voormalig soapster 21. Uitsluitend 1 kleur 22. Opgestapt in 1995 23. Franky 24. Geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken 25. 1 der zintuigen 30 juni 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 juli 2010 gepost Auteur Share 3 juli 2010 gepost Allen, nog iets meer dan een week en deze contest wordt afgesloten! Doe nog mee en zend nog in. Iedere punt kan helpen! ik hoop dat ik nog enkele inzendingen mag ontvangen, en ik hoop dat er nog users zijn die mee gaan doen (zoals Randy ?) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 juli 2010 gepost Share 3 juli 2010 gepost Ik ga zeker nog meer zoeken, maar zit nog steeds met wat tekort aan tijd. Komt goed Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 juli 2010 gepost Share 3 juli 2010 gepost ik hoop dat ik nog enkele inzendingen mag ontvangen, en ik hoop dat er nog users zijn die mee gaan doen (zoals Randy ?) Ik heb toch nog een week hé? Een tour-poule opstarten en een ID-contest afsluiten vergen veel werk hoor Ik probeer morgen of anders in een van de rustiger avonden volgende week. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost (aangepast) En hier weer een nieuwe tussenstand: 1. Samba-boy 2. Hinse 2. Thbio 3. DJ Koelkast 3. TMP 4. Ross Blijf proberen, want aanstaande zondag sluit de contest 5 juli 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Arg, Samba-boy Ik is er 1 die ik echt niet weet, heb al rond gevraagd in de omgeving maar niemand zegt het iets :'( Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Arg, Samba-boy Ik is er 1 die ik echt niet weet, heb al rond gevraagd in de omgeving maar niemand zegt het iets :'( Ben ik benieuwd welke je niet weet, maar hoogstwaarschijnlijk weet ik hem ook niet ... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Trouwens, wie is Thbio? Welkom Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Trouwens, wie is Thbio? Welkom Ah leuk . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Haha geen post hier maar wel een deelname, evengoed leuk Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost Ben ik benieuwd welke je niet weet, maar hoogstwaarschijnlijk weet ik hem ook niet ... Klopt Link naar bericht Delen op andere sites
Thbio 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Ik ben Thbio, zal me even voorstellen. Je kan me bericht zo hier lezen: 'Stel je even voor' Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost En nog een nieuwe tussenstand: 1. Thbio 2. Samba-boy 3. Hinse 4. DJ Koelkast 4. TMP 5. Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Thbio 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Just One Thing: Link naar bericht Delen op andere sites
RM 6 juli 2010 gepost Auteur Share 6 juli 2010 gepost En weer een update: 1. Thbio 1. Hinse 2. Samba-boy 3. DJ Koelkast 3. TMP 4. Ross Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 juli 2010 gepost Auteur Share 7 juli 2010 gepost En weer een wijziging: 1. Thbio 1. Hinse 1. Samba-boy 2. DJ Koelkast 2. TMP 3. Ross Nog een halve week Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 juli 2010 gepost Share 7 juli 2010 gepost Even ons best doen en dan 6 nummer 1 posities Om die reden dus een andere manier van hints gaan bedenken Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 7 juli 2010 gepost Share 7 juli 2010 gepost Mijn antwoorden heb ik net ingestuurd. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 juli 2010 gepost Auteur Share 7 juli 2010 gepost Even ons best doen en dan 6 nummer 1 posities Om die reden dus een andere manier van hints gaan bedenken Jep, ik moet nu ook even goed gaan nadenken over een playoff... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 juli 2010 gepost Auteur Share 7 juli 2010 gepost Mijn antwoorden heb ik net ingestuurd. En dat levert de volgende tussenstand op: 1. Thbio 1. Hinse 1. Samba-boy 2. DJ Koelkast 2. TMP 3. Ross 4. Sam Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 juli 2010 gepost Auteur Share 8 juli 2010 gepost (aangepast) Users, Ik heb vandaag een treurige mededeling; 1 van de users die aan deze contest heeft meegedaan heeft vals gespeeld! In de regelementen van de ID-Contests is duidelijk te lezen dat het opzoeken van informatie is toegestaan met behulp van internet (youtube en google), maar NIET met behulp van een applicatie op de I-Phone. Dit levert een diskwalificatie op en de user wordt dus uitgesloten voor verdere deelname aan deze contest. Dat betekent dat ik thbio moet uitsluiten van deelname. De tussenstand wordt dus als volgt: 1. Thbio 1. Hinse 1. Samba-boy 2. DJ Koelkast 2. TMP 3. Ross 4. Sam 8 juli 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 juli 2010 gepost Auteur Share 8 juli 2010 gepost Ik ben van plan om deze contest zondag op tijd af te sluiten. Dat wil zeggen: - Iedereen heeft tot zondag 15.00 uur de tijd om zijn inzending door te sturen. - Om 15.00 uur krijgen de users die op dat moment een gedeelde eerste plaats hebben de playoff via een PB - De contest zal met een beetje geluk gesloten kunnen worden voor de WK-finale Nederland - Spanje Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 juli 2010 gepost Share 8 juli 2010 gepost Ik heb vandaag nog gezocht maar kan helaas nog steeds niets vinden. Als ik nog wat tijd kan vinden doe ik nog een poging. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 juli 2010 gepost Share 8 juli 2010 gepost Mocht ik tegen die tijd nog in aanmerking komen voor de playoff....liever wat eerder, want ik ga op tijd de kroeg in omdat ik anders geen plekje meer heb. Kan het niet om 12 uur 's middags? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten