djkoelkast 3 juli 2010 gepost Share 3 juli 2010 gepost Als 'ie z'n bril maar op heeft met speciale lenzen. Want ik werd tijdens snooker schijtziek van die vent, 30 keer per dag langsfietsen met zijn meekleurende glazen bril van een duur merk Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 juli 2010 gepost Auteur Share 3 juli 2010 gepost Wees blij dat je niet Tom Boonen met Nivea kreeg Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 juli 2010 gepost Share 4 juli 2010 gepost Ik kijk geen reclame, behalve tijdens snooker want dat is 1,5 minuut en de moeite niet om weg te lopen en te muten Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 juli 2010 gepost Share 4 juli 2010 gepost Waar zeik je om man? Je hebt met Cancellara de winnaar in je team Ferrar is een sprinter, het is een mirakel dat hij zo hoog staat in een proloog (zeker als je ziet dat Hushofd of Cavendish niet in de top 20 zitten. Morgen zal je waarschijnlijk met Ferrar hoog scoren hoor. Farrar kan zeker een goede proloog rijden, maar in dit deelnemersveld was dit wel het maximum . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 juli 2010 gepost Auteur Share 4 juli 2010 gepost Mathias Frank heeft al moeten opgeven, omdat zowel hij als Egoi Martinez (1e reserve) nog geen punten hebben gehaald laat ik Ross z'n eerste reserve gebruiken. Vanaf nu kunnen geen reserves meer worden gebruikt. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 juli 2010 gepost Share 4 juli 2010 gepost Maar 1 deelnemer met Petacchi, valt nog mee dan. De meeste sprinters van mij lagen tegen de grond... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 juli 2010 gepost Auteur Share 4 juli 2010 gepost Jah, wat een einde van de rit... Ik ben nog blij met McEwen. Maar die laatste kilometer, ongelofelijk, 2 valpartijen en ervoor was er ook al een valpartij. Normaal gezien worden de standen van groen zometeen vrijgegeven, dan kan ik al de scores ingeven. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 juli 2010 gepost Auteur Share 4 juli 2010 gepost Uitslag 2e etappe 1 - A. PETACCHI (10) 2 - M. RENSHAW (9) 3 - T. HUSHOVD (8) 4 - R. MCEWEN (7) 5 - M. LADAGNOUS (6) 6 - D. OSS (5) 7 - J.J. ROJAS (4) 8 - C. KNEES (3) 9 - R. PEREZ MORENO (2) 10 - J. ROELANDTS (1) Leider Algemeen Klassement - F. Cancellara (1) Leider Puntenklassement - A. Petacchi (1) Leider Bergklassement -geen- Scores 2e etappe randy_roes - 16 RM - 12 TMP - 12 djkoelkast - 9 Ross - 7 Hinse - 1 Stand na 2e etappe 1 - randy_roes (46) 2 - RM (44) 3 - Hinse (40) 4 - djkoelkast (39) 5 - TMP (31) 6 - Ross (9) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 juli 2010 gepost Share 4 juli 2010 gepost Ik moet hinse wel kloppen hoor Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost Uitslag 3e etappe 1 - S. CHAVANEL (10) 2 - M. BOUET (9) 3 - F. WEGMANN (8) 4 - R. MCEWEN (7) 5 - C. KNEES (6) 6 - J. ROELANDTS (5) 7 - T. HUSHOVD (4) 8 - L. GERDEMANN (3) 9 - M. LADAGNOUS (2) 10 - B. EISEL (1) Leider Algemeen Klassement - S. CHAVANEL (1) Leider Puntenklassement - S. CHAVANEL (1) Leider Bergklassement - J. PINEAU (1) Scores 3e etappe randy_roes - 11 Ross - 7 TMP - 4 djkoelkast - 4 RM - 0 Hinse - 0 Stand na 3e etappe 1 - randy_roes (57) 2 - RM (44) 3 - djkoelkast (43) 4 - Hinse (40) 5 - TMP (35) 6 - Ross (16) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost dj is Hinse voorbij gegaan én zit op de hielen van RM! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Wat een vreselijke etappe, hoe kunnen ze dat nou doen ... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost Ik wacht op het tour-programma hier op tv eer ik een mening over de etappe zelf kan geven. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Ik wacht op het tour-programma hier op tv eer ik een mening over de etappe zelf kan geven. Het is de moeite niet waard. Wat een farce... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost De etappe was echt slaapverwekkend op het einde ja. Bij DJ zie je toch talent boven komen als het op wielrennen aan komt. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Ik snap er nog steeds niets van, maar ik ben wel Hinse voorbij Volgende doel: RM kloppen! Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Duizend maal sorry, maar ik heb dit weekend mijn vrije tijd tamelijk onderschat. Ik moest veel werken en steeds op stap daarna waardoor ik niet de tijd had een fatsoenlijke ploeg samen te stellen. Heb tot nu toe ook nog niets van de tour kunnen kijken, wat ik echt heel jammer vind. Ik zal wel gewoon wat mee ouwehoeren over het verloop als ik de kans heb om wat meer te zien van de etappes. Veel succes allemaal met de poule! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Shit, net als in de Giro alweer heel snel een renner kwijt. Farrar zal morgen niet meer starten... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Shit hee Farrar :'( Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Pislijer. Laat ik hem niet zien tijdens snooker anders zwaait er wat Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost Dit is echt wel verdomd slecht nieuws, zowel voor de tour als voor de poule. Ik zou willen zeggen we gooien er een reserve bij, maar in alle eerlijkheid mag dit niet. Tenzij natuurlijk dat RM en Ross (want zij worden hierdoor eigenlijk benadeeld) het toelaten (uit eerlijkheid moet dit dan natuurlijk wel een reserve zijn die nog geen punten heeft gescoord) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Ja randy, doe mij voor morgen toch maar even die Cancellara erbij ! Nee geintje, regels zijn regels, laat het maar gewoon zo. Er zullen nog wel meer renners uitvallen . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost Ja, eigenlijk wel. Het is alleen zo jammer. Nuja, meer hoop op punten met McEwen voor mij dan maar he Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Ja, eigenlijk wel. Het is alleen zo jammer. Nuja, meer hoop op punten met McEwen voor mij dan maar he Nee, Rojas moet het doen ! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost dj is Hinse voorbij gegaan én zit op de hielen van RM! Zolang hij mij maar niet voorbij fietst Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Bij de Avondetappe zeggen ze net dat Farrar morgen wel zal starten. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Bij de Avondetappe zeggen ze net dat Farrar morgen wel zal starten. MEE DOEN MEE DOEN MEE DOEN Ik lijk wel een supporter Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Bij de Avondetappe zeggen ze net dat Farrar morgen wel zal starten. http://www.hln.be/hln/nl/1295/Tour-De-France/article/detail/1129261/2010/07/05/De-Tour-is-voorbij-voor-Tyler-Farrar-met-elleboogbreuk.dhtml Als hij echt een elleboogbreuk heeft is het over... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost http://www.hln.be/hln/nl/1295/Tour-De-France/article/detail/1129261/2010/07/05/De-Tour-is-voorbij-voor-Tyler-Farrar-met-elleboogbreuk.dhtml Als hij echt een elleboogbreuk heeft is het over... Staat daar ook dat Gesink een scheur in de ellepijp heeft... Daar gaat de Nederlandse tour-hoop Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost Nee, Rojas moet het doen ! Dat Rojas morgen maar op de kasseien z'n stuur breekt zoals Hincapie een aantal jaren geleden in Parijs-Roubaix Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Staat daar ook dat Gesink een scheur in de ellepijp heeft... Daar gaat de Nederlandse tour-hoop Ach, 'jullie' dachten een paar jaar geleden dat Stijn Devolder het wel even zou gaan doen in de tour Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost Ach, 'jullie' dachten een paar jaar geleden dat Stijn Devolder het wel even zou gaan doen in de tour Nu WETEN we dat Jurgen Van Den Broeck het kan. (al lag hij er vandaag ook wel bij...) Ik heb nooit in Stijn Devolder voor de tour geloofd, hij is een man voor de klassiekers en rondes van maximum 1 week met niet teveel hooggebergte. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Jurgen is ook zo'n loze belofte Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost Jurgen is ook zo'n loze belofte :'( Waarom kwets je België zo :'( Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Omdat die opmerking over Robert mij in het verkeerde keelgat schoot. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 juli 2010 gepost Auteur Share 5 juli 2010 gepost Omdat die opmerking over Robert mij in het verkeerde keelgat schoot. Sorry, Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 juli 2010 gepost Share 5 juli 2010 gepost Je knuffelskills helpen, het is alweer goed Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 juli 2010 gepost Auteur Share 6 juli 2010 gepost Ferrar geef (nog) niet op, Gesink rijdt ook door. Vandevelde geeft wederom op. Ik vrees dat we vanavond wel eens wat meer opgevers kunnen hebben met de kasseistroken. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 juli 2010 gepost Share 6 juli 2010 gepost Farrar inderdaad toch nog in koers . Hopelijk kan hij wat herstellen, al zal dat vandaag lastig worden... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 juli 2010 gepost Share 6 juli 2010 gepost http://www.google.com/landing/mytrackstour/ Hier kun je live wielrenners volgen, best grappig. Cavendish stond gewoon stil, maar nu een kwartiertje later al 2e (van de ploeg, kan ook zijn dat ik er geen hol van begrijp ) Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 juli 2010 gepost Share 6 juli 2010 gepost Gave etappe dit, ik ben benieuwd wat voor uitslag er volgt. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 juli 2010 gepost Auteur Share 6 juli 2010 gepost Voor ik de uitslag post: Frank Schleck geeft op Ik niet blij, noch voor m'n ploeg, noch voor de tour Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 juli 2010 gepost Share 6 juli 2010 gepost Jammer voor de Tour inderdaad. Heb hem zelf niet in mijn team hier. Van den Broeck scoort wel nog punten voor je vandaag, randy . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 juli 2010 gepost Share 6 juli 2010 gepost We hebben Andy nog. Beiden ook in mijn team. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 juli 2010 gepost Auteur Share 6 juli 2010 gepost Uitslag 4e etappe 1 - T. HUSHOVD (10) 2 - G. THOMAS (9) 3 - C. EVANS (8) 4 - R. HESJEDAL (7) 5 - A. SCHLECK (6) 6 - F. CANCELLARA (5) 7 - J. VANSUMMEREN (4) 8 - B. WIGGINS (3) 9 - J. VAN DEN BROECK (2) 10 - A. VINOKOEROV (1) Leider Algemeen Klassement - F. CANCELLARA (1) Leider Puntenklassement - T. HUSHOVD (1) Leider Bergklassement - J. PINEAU (1) Scores 4e etappe djkoelkast - 35 TMP - 28 randy_roes - 28 Hinse - 23 RM - 20 Ross - 0 Stand na 4e etappe 1 - randy_roes (85) 2 - djkoelkast (78) 3 - RM (64) 4 - TMP (63) 4 - Hinse (63) 6 - Ross (16) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 juli 2010 gepost Auteur Share 6 juli 2010 gepost We moeten het zeggen, proficiat djkoelkast beste score deze etappe. En ik ben toch wel blij dat Jurgen geen hopeloze belofte is Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 juli 2010 gepost Share 6 juli 2010 gepost Ik begin een beetje te klimmen . Hopelijk is Cancellara snel weer uit het geel... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 juli 2010 gepost Auteur Share 6 juli 2010 gepost Ik begin een beetje te klimmen . Hopelijk is Cancellara snel weer uit het geel... Ja voor jou wel, maar zeg nu zelf, liever Cancellara in het geel dan Chavanel, toch wel meer uitstraling voor die trui. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 juli 2010 gepost Share 6 juli 2010 gepost Van mij mogen alle spelers renners in mijn team alle truien aan die goed zijn voor ze Wat heb ik een monsterteam Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 juli 2010 gepost Share 6 juli 2010 gepost Ja voor jou wel, maar zeg nu zelf, liever Cancellara in het geel dan Chavanel, toch wel meer uitstraling voor die trui. Ik mag Cancellara even niet meer zo na zijn gedrag in de tweede etappe. Dus laat iemand anders die trui maar overnemen, maakt me niet uit wie... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten